die ga ik zo ook ff gebruiken Bqquote:Op donderdag 20 december 2012 15:28 schreef beequeen het volgende:
Hoi Jacq, ik vind je sneeuwava leuker.
Okeeeejjjjj.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef jacqhassel het volgende:
die ga ik zo ook ff gebruiken Bq
Is die biefstuk van de Aldi niet lekker? Van de week twee biefstukjes daar meegenomenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef beequeen het volgende:
Brood met biefstuk schoenzolen van de Aldi.
Toedels, Coos.
Ik vind ze niet te kanen, die verpakte dingen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
Is die biefstuk van de Aldi niet lekker? Van de week twee biefstukjes daar meegenomen![]()
En hoi BQ
Zo op het oog zagen ze er best lekker uit. Niet bevroren, maar van de versafdeling. Nou ja, ze liggen nu in de vriezer. Eens zien hoe Oop reageert vanavond. Of hij ze lekker vindtquote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind ze niet te kanen, die verpakte dingen.Sorry voor de verwarring. Die ouwe gaat dat dus eten.
Hoi
Gelukkig maar is niemand eenzaam meer .We gaan met zijn allenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
********** BREAKING NEWS **********
We gaan er allemaal aan!!!
Zaterdag neemt ie natuurlijk weer een nieuwe nummertje op *We hebben het allemaal overleeft*quote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Je hebt geklikt. Vast tegen je principes in.....een moment van zwakte waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
"We gaan er allemaal aan
wanneer je morgen wakker wordt
zul je zien dat alles is verdwenen."
Goed te zien dat logica nog steeds niet aan Johan is besteed.
Curiosity not only cultures ... it's also a curse.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef beequeen het volgende:
Je hebt geklikt. Vast tegen je principes in.....een moment van zwakte waarschijnlijk.
De tekst is pure poëzie.
Wees blij dat het geen p0rnfilmpje van die ouwe en hop was.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
Curiosity not only cultures ... it's also a curse.
Nee, op donderdag maakt ze allemaal lekkere dingen die opa toch niet lust. Eten waar vitaminen in zitten en zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef beequeen het volgende:
En geen verse diepvriessoep. (hoop ik)
41 sec, voor ik m wegdrukte, ga daar maar es overheenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |