Toch wel nog effe de scheids de tyfus getrapt?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Stoere voetbalverhalen van opa: hij was eruit gestuurd want zo was hij. Verrassend.
Nee, in de kleedkamer een stropdas van een andere speler gejat en het veld weer ingegaan. Lachen johquote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel nog effe de scheids de tyfus getrapt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, in de kleedkamer een stropdas van een andere speler gejat en het veld weer ingegaan. Lachen joh![]()
Tja, hij benadrukte ten stelligste dat het waar gebeurd was. Doorgaans betekent dat, dat hij het ter plekke zit te verzinnen. Onze Koeman van het eerste elftalquote:Op donderdag 20 december 2012 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hilarische verhalen, die ouwe.
Maar die Marokkanen jatten alles wat los en vast zit. Respectloos volk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef ZOA het volgende:
OPGELET!!! BELANGRIJK BERICHT!! Binnenkort het einde van de wereld! Buitenaardse wezens komen alle mensen die intelligent, mooi en sexy zijn halen.
Geen nood u bent niet in gevaar! Ik stuur je gewoon dit bericht om afscheid te nemen, ze nemen mij mee..
Misschien moet hij eens in BNW gaan kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa is de loting van de Champions League een zwendel. Geweldig toch, hoe hij dat allemaal in de gaten heeft. Ik hoop alleen niet dat hij erachter komt dat de Tweede Kamerverkiezingen ook doorgestoken kaart zijn en Wilders dus eigenlijk de Minister-President zou moeten zijn. Niemand moet hem dat vertellen, hoor. Mondje dicht
Aan wie zou hij sms-jes moeten sturen dan? Hij heeft geen vrienden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zulke sms'jes zou opa ook kunnen versturen. Als hij een telefoon had.
Aan oma en aan Leo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan wie zou hij sms-jes moeten sturen dan? Hij heeft geen vrienden.
Oma heeft trouwens maar twee nummers in haar telefoonlijst, hun eigen nummer en dat van hun zoon. Ze had laatst stiekem ook het nummer van grote oma geprogrammeerd maar dat heeft opa snel weer gewist. Hij wil niet dat oma buiten zijn medeweten met haar moeder belt.
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens in BNW gaan kijken.
Daar gaat het momenteel ondermeer over het complot omtrent de school shooting in Newtown.
Rare lui, die aluhoedjes.
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.
Dat gaat vrij ver, inderdaad. Ik lees daar eigenlijk nooit. Doodvermoeiend gedoe.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.
Maar om nu te gaan roepen dat het een false flag is omdat ouders lachend op een foto staan en een zusje van een van de slachtoffers een zgn satanisch teken maakt of dat de dader geprogrammeerd is om zo zijn pa te treffen ... is imo te gek voor woorden.
Dat staat los van die andere mafkezerij.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.
Jah, heb jij er geen danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zoiets dus?
[ afbeelding ]
Made in China... maak van dat overleven maar 2 uurquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Ik heb zo'n Chinese Survival bal, kan ik 2 maanden in overleven, hah
Ben ook maar gestopt op KLOL te lezen. Na het aanvankelijke schaterlachen gaat het al heel snel richting irritatie. Dan komen er gedachten als 'preventief ruimen' in mij op.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.
Maar om nu te gaan roepen dat het een false flag is omdat ouders lachend op een foto staan en een zusje van een van de slachtoffers een zgn satanisch teken maakt of dat de dader geprogrammeerd is om zo zijn pa te treffen ... is imo te gek voor woorden.
Dat staat los van die andere mafkezerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |