Wie niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jij ben wel gefascineerd door het figuur van Zeefuik of niet?
Ten Napel is legendarisch man.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Amoeba het volgende:
Ten NapelSlechtste commentator ooit.
Hij zei dat hij een bekersfeer ging creëren oid.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doet die aansteller nu weer?
Het blijft bekervoetbal, of is Goningen echt zo kansloos slecht?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
Saaie pot, ik sla de tweede helft maar over.
Ja, het doet gewoon pijn aan mijn ogen. Ook wel een verdienste van Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft bekervoetbal, of is Goningen echt zo kansloos slecht?
Vorige keren was dat te zien via een waardeloze website.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Gaan ze na de wedstrijd meteen loten?
Die van Manolev was mooier.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Mercan het volgende:
Hoop dat groningen dit weekend net zo slecht is
Niet op sbs6 ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige keren was dat te zien via een waardeloze website.
Ja.quote:
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Mercan het volgende:
Hoop dat groningen dit weekend net zo slecht is
Dat hoort de finale te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.
Eerst maar is Feyenoord - Ajax in de beker loting
Nou ja, meteen, meteen...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
De extended versie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teamsquote:
hahahahaha okquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Half 12 geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Dat zeker, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teams
Wordt een hele documentaire over hem gemaaktquote:
Dat deden jullie toch al bij eriksen nog voordat hij een bal geraakt had?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
Heeft gvd 1 jaartje bij Feyenoord gespeeld en heeft meer fans dan van Hanegem
BESTE FEYENOORDER OOIT!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
een docu maken over de 7de spits van man city is wel heel erg sneu
Dat blijven de niet-Ajacieden maar zeggen, wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat deden jullie toch al bij eriksen nog voordat hij een bal geraakt had?
Cor van der Gijp is all time topscoorder daar , en die moet smeken voor een kaartje .quote:
Triest is dat idd. Feyenoord gaat schandalig met ex-spelers om.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cor van der Gijp is all time topscoorder daar , en die moet smeken voor een kaartje .
Zorgt wel voor meer vrouwelijk aanhangquote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
Pelle doet t beter dan kwiedetti
Minder een pursenelletie. dat wel.
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef RubenSosa het volgende:
nou GGMM, DIT is de goal van het tournooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |