Niet op sbs6 ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige keren was dat te zien via een waardeloze website.
Ja.quote:
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Mercan het volgende:
Hoop dat groningen dit weekend net zo slecht is
Dat hoort de finale te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.
Eerst maar is Feyenoord - Ajax in de beker loting
Nou ja, meteen, meteen...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Gaan ze na de wedstrijd meteen loten?
De extended versie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teamsquote:
hahahahaha okquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Half 12 geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Gaan ze na de wedstrijd meteen loten?
Dat zeker, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |