Vormer = sowieso over.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
1 Immers
2 Vormer
3 Tonny
4 Pelle
5 Boëtius
Ono lekker een balletje hooghoudenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de tijd van Bosvelt etc. was dat een gegarandeerde winst
Feyenoord - PSV 2002quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de tijd van Bosvelt etc. was dat een gegarandeerde winst
fr is als nederland tijdens 1998.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
Feyenoord is mentaal beter zou je denken, draaien lekker seizoen, Heerenveen niet.
Zegt helemaal niks met strafschoppenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
Feyenoord is mentaal beter zou je denken, draaien lekker seizoen, Heerenveen niet.
boetius als laatste? gewaagdquote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
1 Immers
2 Vormer
3 Tonny
4 Pelle
5 Boëtius
Feyenoord heeft aardige penaltynemers, zoals Immers, Clasie, Pelle, Vormer, de Vrij, etc. Wie heeft Heerenveen nou?quote:
Ik vraag me nou wel eens af. Betrap jij jezelf IRL nog wel eens op een VI-quote?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gok Heerenveen, maar alleen omdat Henk Herder vaak met de spelers na afloop nog even oefent op penalties.
kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef RvLaak het volgende:
volgens Perez heeft Feyenoord de laatste 3 penalty series verloren
Dat gaan we straks zien (of niet)quote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft aardige penaltynemers, zoals Immers, Clasie, Pelle, Vormer, de Vrij, etc. Wie heeft Heerenveen nou?
djuricic, finnbogasson, de ridder,quote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft aardige penaltynemers, zoals Immers, Clasie, Pelle, Vormer, de Vrij, etc. Wie heeft Heerenveen nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |