Afbakken?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef nattermann het volgende:
Wat? Waarom zou je 35 chocoladecroissants afbakken?
Een hele boekenwand, meneer en ik zit pas op 28 inderdaad want ook nog herindelen etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even.. Je doet een hele dag over het schoonmaken van 28 plankjes?
Hier is het nog hopeloos ouderwets.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb al m'n boeken op m'n iPad, veel makkelijker schoon te houden
Dan had ik wel 28 studies en 28 cm genoemd want dan hoef je nooit croissants te bakken.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij 28 boekenplanken hebben!
En geen chocoladecroissants.
We hebben een harde werker in ons midden zo te zien...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Een hele boekenwand, meneer en ik zit pas op 28 inderdaad want ook nog herindelen etc.
Ik had er gewoon niet aan moeten beginnen ook. Grmbl.
Stuur hem even hier langs als je wilt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
We hebben een harde werker in ons midden zo te zien...
50 euro voor een half uurtjequote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Stuur hem even hier langs als je wilt.
Erwtensoep aan het maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
En ook hier is net een pan water met mergpijp en soepvlees etc. op het vuur gezet. Bakken begint ook meestal rond middernacht.
Geen idee waarom
Daar ga jij nog flink profijt van trekken, manneke.quote:
De eerste zijn er al uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Komop, maak dat deeg en frot de eerste batch in de oven. Die boeken komen wel als je nog zin hebt en moet wachten op de oven.
Nee, klaarzetten en klaar. Ryan komt dan uit de nacht, die regelt dat morgenochtend verder wel op weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Hoop dat je er niet retevroeg weer uit hoeft om te ontbijten met die dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |