Jonge hoe wil je ons nu ooit nog ervan overtuigen dat het terror-katten zijn!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Milo moet echt altijd zijn pootjes om mika heen hebben
DAT ZIJN T HEUL WELquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge hoe wil je ons nu ooit nog ervan overtuigen dat het terror-katten zijn!
"mevrouw, u moet nu echt even gaan liggen, u moet gaan persen!"quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wordt nog wat als Ren er zelf eentje in de oven heeft... iedere dag nieuwe geboortekaartjes gok ik
IK GELOOF ER NIKS VAN!quote:
En welk hoofd hoort bij welk lichaam?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En welk hoofd hoort bij welk lichaam?
Milo is links, mika is rechts! Mika heeft meer wit en is dun, milo heeft veel rood en is vetzakquote:
en Mika is het stoutste?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Milo is links, mika is rechts! Mika heeft meer wit en is dun, milo heeft veel rood en is vetzak
Ik zeg kerstmutsjes erop photoshoppen en 300 keer laten afdrukken met een kek kadertje eromheenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Het ziet er zo knus en zacht en warm uit ook
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg kerstmutsjes erop photoshoppen en 300 keer laten afdrukken met een kek kadertje eromheen
leuk!! Toffe wiegquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Voor den liefhebbers: de kamertjes
Nee ik hou mijn mondquote:Op woensdag 19 december 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
In before Sjaan begint over Peach
Oooh wat leukquote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
Voor den liefhebbers: de kamertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Oke laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
HET IS DAT JIJ HET BEN INCAN!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
ThnxIk ben best wel heel blij zo
En Sjaan, ik word niet eens onterfd?
Oke laatsteIk heb een rebelse dag vandaag, zou ze denk ik uit elkaar halen en er zelf lekker tussen kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HET IS DAT JIJ HET BEN INCAN!
Bij ieder ander persoon had ik die peach persoonlijk van de muur getrokken
Hij wilde ook echt niet he?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:29 schreef milka82 het volgende:
Mooie kamertjes! Je ziet Stef ook denken; waarom moet ik hier bij?!
En die poussen
We konden het ook niet over ons hart verkrijgen het weg te halen en er iets anders van te makenquote:
wat is er mis mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HET IS DAT JIJ HET BEN INCAN!
Bij ieder ander persoon had ik die peach persoonlijk van de muur getrokken
Oke laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!
disclaimer
Peach is een trutquote:
ahwquote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus ik dacht zo "ik ga laten zien dat Miep ook heul cute is einz".
En dan krijg je dit
[ afbeelding ]
omg!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook een Puss in Boots
[ afbeelding ]
Ja, ze weet dat dat de meest stabiele plaats is om te liggenquote:
Eny scheen dat ook te doen als kittenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ze weet dat dat de meest stabiele plaats is om te liggen.
En als ik m'n arm buig richting het toetsenbord buigt ze vrolijk mee
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit mijn enige poes:quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt niet beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan dat beest chaggo kijken![]()
if it purrs, its a pousse!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit mijn enige poes:
[ afbeelding ]
Zij is alleen bijna onmogelijk charmant op de foto te krijgen, ze heeft heel erg een hamburgerhoofd
dat doet milo ook jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
puss hatez paparazziquote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het wordt niet beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kan dat beest chaggo kijken![]()
"Flikker op met die amateuristische kuttelefoonquote:
daar is ze pousse voorquote:Op woensdag 19 december 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"Flikker op met die amateuristische kuttelefoon![]()
"
Ze doet gewoon deze smiley na![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
Heuj kip, ga je trakteren morgen?
omnomnom!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Bosbessen-zure room taart met roomkaastopping (klinkt goor, is lekker), pistache-citroen tulband en een citroen cake
staan af te koelen in de blikkenquote:
het was anders een soort van bruinig/grijze prut door de pistachepuree, dat zag er niet zo lekker uitquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
staan af te koelen in de blikken
Morgen gaat de topping er pas op dus ziet er nog niet zo spannend uit helaasch
Zo wordt de meest spectaculaire
[ afbeelding ]
Tulband heb ik groen gemaakt met kleurstof, is echt fucking knal-groen nu![]()
Ik word heul geen 30 want de wereld vergaatquote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip wordt de 22e 30 toch? Dat is wel epic nu
ik heb die 1 keer eerder gemaakt (Good Food taartjes zijn eigenlijk altijd wel heerlijk en makkelijk te maken ook) en die was heel erg lekkerquote:
gaan je collega's zo lekker van stuiterenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het was anders een soort van bruinig/grijze prut door de pistachepuree, dat zag er niet zo lekker uit![]()
Nu ziet het er tenminste goed geemiesj uit
Hendig.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb die 1 keer eerder gemaakt (Good Food taartjes zijn eigenlijk altijd wel heerlijk en makkelijk te maken ook) en die was heel erg lekker
Gewoon diepvriesbosbessen erdoor, cheap ass
zijn allemaal gezondheidsfreaks dus wie weetquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaan je collega's zo lekker van stuiteren
oh de wepzaait is trouwens goodfood.co.uk mocht je ineens kook/bak inspiratie willen op doen. gratis hele goeie recepten en duidelijke instructiesquote:
checkquote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Er staan dropjes op tafel en ik ben me misselijk aan het vreten.
Dank.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh de wepzaait is trouwens goodfood.co.uk mocht je ineens kook/bak inspiratie willen op doen. gratis hele goeie recepten en duidelijke instructies
Hier zoet, daarom misselijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
deze staan hier op tafel, lekker zout omnomnom!
[ afbeelding ]
Salmiakki kala, van Halvaquote:
of bedoel je www.goodfood.co.uk ?quote:
Nee, je baksite.quote:
Faalkip.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Scheisse![]()
http://www.bbcgoodfood.co(...)th-cheesecake-frosti
bbc ervoor en punt com
ik google het altijdquote:
Bwehehehehehehehequote:Op woensdag 19 december 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was met de auto van Koos naar mijn werk gegaan, aangezien hij thuis werkt deze week. Had ik me toch snoeihard Muse aangezet![]()
Heerlijk!
En toen moest hij vanavond even iets doen met zijn auto, kwam hij scheldend terug lopen omdat ik de muziek te hard aan had laten staan![]()
En nu heeft hij zelf Gorefest op, wat een teringherrie![]()
![]()
Toffe kamers mevrouwtje!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is tussen het taarten bakken door vanavond overigens wel eindelijk gelukt om een megadikke kabel naar boven te trekken voor de sauna, dus das tof![]()
![]()
![]()
En Koos heeft vanuit zijn Finse sauna-bouw-boek een eerste schets gemaakt hoe hij wordt, 2 - 3 persoons sauna![]()
![]()
![]()
een eigen saunaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is tussen het taarten bakken door vanavond overigens wel eindelijk gelukt om een megadikke kabel naar boven te trekken voor de sauna, dus das tof![]()
![]()
![]()
En Koos heeft vanuit zijn Finse sauna-bouw-boek een eerste schets gemaakt hoe hij wordt, 2 - 3 persoons sauna![]()
![]()
![]()
quote:
velen paracetamol en bed denk ik maarquote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
ijsblokjes erop? velen ibuprofen? velen drank?
waar zat dat ding?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
velen paracetamol en bed denk ik maar
ik zit er ook precies tegenaan als ik op de bank zit herpderp
lolquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik heb ook nog een frutseldoos-kerstpakket gekregen, naast de bon die ik al had gekregen voor uitzoekding
Foutje van HRM voor onze afdeling, BONUSSSSS!
Helemaal blij nu
Frutseldoos.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik heb ook nog een frutseldoos-kerstpakket gekregen, naast de bon die ik al had gekregen voor uitzoekding
Helemaal blij nu
get al the bonussen!#!#23"e:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Helemaal blij nu
Ouch.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op m'n rechter schouderblad, aan de onderkant zeg maar
en hij zat kennelijk nogal diep
had je zoiets?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
velen paracetamol en bed denk ik maar
ik zit er ook precies tegenaan als ik op de bank zit herpderp
Ik was al misselijk.quote:
eat all the toastjes en 30 jaar houdbare briequote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eat all the toastjes en 30 jaar houdbare brie![]()
En paté en een fles wijn, blijkbaar geen moslims om rekening mee te houden
soort Alien in je wang.quote:
ja ik ook, was/ben echt superblij ermeequote:Op woensdag 19 december 2012 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op frutseldozen.
ja, idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort Alien in je wang.
maar is alleen als je een zuur mondje hebt en geen kunstgebit in hebt, kijk maar op die foto
(ik denk dan bij dit soort foto's altijd, WAAROM ga je niet eerder naar de huisarts????)
goed dat je 'm hebt laten weghalen hoor, nu heel vervelend, maar beter voor laterquote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, idd.
in mijn geval valt er eventueel nog wat voor te zetten omdat het op een plek zit die ik niet zelf kan controleren, maar het was niet zo uit de hand gelopen nee
'gewoon' een flinke moedervlek
quote:
Ja, precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed dat je 'm hebt laten weghalen hoor, nu heel vervelend, maar beter voor later
nog steeds hartstikke goed dat je 'm hebt laten weghalenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar moet wel eerlijk zeggen dat hij echt al máánden erg jeukte
check je feestboekquote:
Dafuck hequote:
wattefuk moet dat met pinguins te maken hebbonquote:Op woensdag 19 december 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dafuck he
Ik zat echt lekker te googlen op pinguins, krijg ik dat!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wepzaait waar hij op stond heet http://tehevilpenguinblog.blogspot.nlquote:Op woensdag 19 december 2012 23:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wattefuk moet dat met pinguins te maken hebbon
van die fluffy unicorn niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ik wil een grote DERPICORN maken maar ik kan er niet tegen dat er geen patroon is
Mja ga wel een shitload aan wol halen en zelf patroon maken als ik weer wat zooi af heb
Goeden leerproject wel dan
Succes weer vandaagquote:Op donderdag 20 december 2012 08:31 schreef Mss het volgende:
Zo, nog één zware dag en dan ook eindelijk vakantie!
Cif en fietsen thehehehehehehequote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh deze vind ik eik wel lachen
[ afbeelding ]
Je o-zo-gezellige-collega?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Eeeennnn weg was ze weer zonder iets te zeggen
quote:
Het was ook opvallend rustig op de weg vanmorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Zo, alleen in de gang nadat iedereen het volgens mij best laat heeft gemaakt gister bij de kerstborrel/eten/borrel
Schijnbaar had de halve faculteit kerstborrel, want hoorde wel dat degenen die na het eten nog naar de stad gingen heeeeeel veel bekenden tegenkwamenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Het was ook opvallend rustig op de weg vanmorgenDenk dat er veel meer een kerstborrel hadden gisteren
En crap. Ik ga die cc gegevens maar eens uit mijn telefoon halen.. op een free game per ongeluk op 'upgrade' geklikt... Nog snel willen wegklikken. Te laat; je hebt het game gekocht
FijnHet spel is niet eens zo leuk
Hehe snap dat je er geen zin in hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schijnbaar had de halve faculteit kerstborrel, want hoorde wel dat degenen die na het eten nog naar de stad gingen heeeeeel veel bekenden tegenkwamenEn ik heb zo ontzettend GEEN zin meer.. En nu ik weet dat ze vandaag die iPhone komen brengen waar je voor moet tekenen wil ik eigenlijk gewoon thuis zijn als ie komt want dan heb ik hem gewoon meteen
Dus ik denk dat ik na de lunch aftaai en gewoon wat eerder vakantie neem enzo
Met de cc gegevens he, moet je niet eerst een wachtwoord invoeren of iets voordat hij een upgrade doet? Is bij mijn iPhone wel in ieder geval. Zo niet, dan is het inderdaad een duur grapje als je een paar keer per ongeluk verkeerd klikt, helemaal als het spel niet zo tof is ja
nou met mijn android dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schijnbaar had de halve faculteit kerstborrel, want hoorde wel dat degenen die na het eten nog naar de stad gingen heeeeeel veel bekenden tegenkwamenEn ik heb zo ontzettend GEEN zin meer.. En nu ik weet dat ze vandaag die iPhone komen brengen waar je voor moet tekenen wil ik eigenlijk gewoon thuis zijn als ie komt want dan heb ik hem gewoon meteen
Dus ik denk dat ik na de lunch aftaai en gewoon wat eerder vakantie neem enzo
Met de cc gegevens he, moet je niet eerst een wachtwoord invoeren of iets voordat hij een upgrade doet? Is bij mijn iPhone wel in ieder geval. Zo niet, dan is het inderdaad een duur grapje als je een paar keer per ongeluk verkeerd klikt, helemaal als het spel niet zo tof is ja
ja schattig he?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En lol @ Debs in het Sekreet Santa topic
Dunno? Maar aan de naam is het ook wel te zien eventueel..quote:Op donderdag 20 december 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien heeft ze avatars uitgeschakeld?
Dat is ookquote:Op donderdag 20 december 2012 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dunno? Maar aan de naam is het ook wel te zien eventueel..
Das wel apart dan.. Normaal moet je echt eerst een Apple ID wachtwoord invoeren voordat je zomaar iets koopt..quote:Op donderdag 20 december 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
Nou opnieuw opstarten helpt ook niet. Hij zegt nog steeds dat ik hem moet kopen; terwijl ik hem al gekocht hebPer ongeluk; maar dan nog
Mits je de films gezien hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ja vooral met die onderste foto moet het eik wel duidelijk zijn![]()
ditquote:Op donderdag 20 december 2012 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel apart dan.. Normaal moet je echt eerst een Apple ID wachtwoord invoeren voordat je zomaar iets koopt..
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mits je de films gezien hebt natuurlijk.
Ik kijk nooit chickflicks dus ik herkende de plaatjes niet, maar dankzij mijn waanzinnig intelligent brein had ik de optelsom toch wel binnen een minuut gemaakt
vreemdquote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik had mijn id wel ingevuld toen ik hem had gedownload. Dus binnen het uur had ik per ongeluk op die upgrade aankoop knop geklikt. Toen vroeg ie weer mijn id en klikte ik het weg. Dus ik snap ook niet dat ik nu een bevestiging krijg van mijn aankoop
1 euro 79 verdorie !!!1!1!!quote:
Dat zou niet moeten kunnen nee, als je hem echt wegklikt..quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik had mijn id wel ingevuld toen ik hem had gedownload. Dus binnen het uur had ik per ongeluk op die upgrade aankoop knop geklikt. Toen vroeg ie weer mijn id en klikte ik het weg. Dus ik snap ook niet dat ik nu een bevestiging krijg van mijn aankoop
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar daar kan debs niks aan doen, she's a natural blonde
Maar jij schrijft je dan voor teveel vakken in en laat na een paar colleges weer wat vallen?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er net op tijd achtrkomen dat dit de laatste dag van inschrijven voor vakken is, toch maar een ander vak kiezen zodat je na een paar colleges nog kan kiezen![]()
Ja, want ik kan dit semester écht niet kiezenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar jij schrijft je dan voor teveel vakken in en laat na een paar colleges weer wat vallen?
En dat levert ook geen problemen op, als je dan niet meer gaat en dus ook niet op tentamen verschijnt en zo?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, want ik kan dit semester écht niet kiezen
Is pas de eerste keer dat ik dit doe trouwens, sommige mensen doen het standaard
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dat levert ook geen problemen op, als je dan niet meer gaat en dus ook niet op tentamen verschijnt en zo?
Wie heeft er last van dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
is dat niet aso? Of snap ik er niks van?
Maar ze plannen toch ruimtes en dergelijke op basis van de hoeveelheid inschrijvingen? Als iedereen dat zo doet hebben ze straks mega ruimtes voor kleine clubjes studenten..quote:Op donderdag 20 december 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb me nu ingeschreven voor 9 vakken, terwijl je er 5 moet.
9 is een beetje te veel van het goede hoor
Nee, ik wil er 8 of 7 doen, je MOET er 5quote:Op donderdag 20 december 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ze plannen toch ruimtes en dergelijke op basis van de hoeveelheid inschrijvingen? Als iedereen dat zo doet hebben ze straks mega ruimtes voor kleine clubjes studenten..
En inschrijven voor 9 terwijl je er 5 wil doen, is wel heel veel
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef Loqi het volgende:
Op mijn opleiding hadden ze dat niet gewaardeerd als je dat zou doenaangezien ze kamer/zalen huren aan de hand van inschrijvingen enzo
en ik snap Debs dr Sekreet santa ook niet
Ermahgerddd echt ?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef Loqi het volgende:
Op mijn opleiding hadden ze dat niet gewaardeerd als je dat zou doenaangezien ze kamer/zalen huren aan de hand van inschrijvingen enzo
en ik snap Debs dr Sekreet santa ook niet
Dus het gaat om het laten vallen van 1 vak dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik wil er 8 of 7 doen, je MOET er 5
It's oh so subtlequote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerddd echt ?
Wie is de actrice die derpina voorstelt![]()
Thihihi
ja, heel misschien twee maar dat is pas later als het echt echt teveel zou zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus het gaat om het laten vallen van 1 vak dan?
ik ken AL die films niet op die plaatjesquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerddd echt ?
Wie is de actrice die derpina voorstelt![]()
Thihihi
De mannen wel?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ken AL die films niet op die plaatjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi is toch ook natural blonde?
ik heb de films ook niet gezien!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Loqi het volgende:
nee, ik was blond toen ik 4 was, daar ben ik snel overheen gegroeid
![]()
ik kijk gewoon geen chick flicks
Ja maar je weet toch dat het een actrice is......... Dan weet je toch wel wie er bedoelt wordt; als je naar de deelnemerslijst kijktquote:Op donderdag 20 december 2012 10:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ken AL die films niet op die plaatjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, en mijn snijplanken worden binnen een halve seconde geraden
Theheheh bb's snijplankenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga er hierdoor vanuit dat het een en dezelfde actrice is op alle plaatjes....? dat weet je niet als je die films niet kentquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch dat het een actrice is......... Dan weet je toch wel wie er bedoelt wordt; als je naar de deelnemerslijst kijkt![]()
Dat was wel het idee jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ga er hierdoor vanuit dat het een en dezelfde actrice is op alle plaatjes....? dat weet je niet als je die films niet kent![]()
DAN weet ik t wel ja
Ja komaan, er doen 8 mensen mee en je kan debs, SQ en lindy al wegstrepen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ga er hierdoor vanuit dat het een en dezelfde actrice is op alle plaatjes....? dat weet je niet als je die films niet kent![]()
DAN weet ik t wel ja
ja komaan, blijkbaar wel als 2 man t niet radenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja komaan, er doen 8 mensen mee en je kan debs, SQ en lindy al wegstrepen.
Dan blijven er dus 5 over.
dan kan het geenszins ooit lastig zijn om te raden
hehehe, niet op je teners getrapt zijn, het is gewoon garpigquote:Op donderdag 20 december 2012 10:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja komaan, blijkbaar wel als 2 man t niet raden![]()
en je moet desbetreffende combinatie van de SS ook maar weten, als je die film van haar ook niet kent.. tja
Ja maar dan valt er niks te hintenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja komaan, blijkbaar wel als 2 man t niet raden![]()
en je moet desbetreffende combinatie van de SS ook maar weten, als je die film van haar ook niet kent.. tja
ik ben niet op mn tenen getraptquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, niet op je teners getrapt zijn, het is gewoon garpig
Er waren er wel een paar die het wel meteen doorhaddenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, niet op je teners getrapt zijn, het is gewoon garpig
Niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ben niet op mn tenen getraptik herhaal alleen jouw zinsbouw
ik ken namelijk die hele film van de SSer ook niet, google wel gelukkig
O haiquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er waren er wel een paar die het wel meteen doorhadden
Me tooquote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hai![]()
Maar ik vind films van haar dan ook echt heerlijke feelgood-movies
nee? het klinkt niet als een film waar je mee in contact komt als je niet van dat genre houdt, als ik zo de samenvatting leesquote:
Jah, is alleen best lastig, veel meer als 4 a 5 uur slaap per nacht zit er op het moment meestal niet in. Zeven uur achter elkaar is dus wel noemenswaardigquote:Op donderdag 20 december 2012 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo Trix, je moet ook goed voorrusten
alle wasjes gedraaid? De box staat? Kraammatras gereed? Vluchtkoffer klaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
Enveloppes geschreven. Like a boss
Als het totaal je genre niet is, dan snap ik het wel jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee? het klinkt niet als een film waar je mee in contact komt als je niet van dat genre houdt, als ik zo de samenvatting lees
Yupzquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle wasjes gedraaid? De box staat? Kraammatras gereed? Vluchtkoffer klaar?
Dat dat dat ! Ben je al aan het 'proef'persen? Ge weet maar nooit !quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle wasjes gedraaid? De box staat? Kraammatras gereed? Vluchtkoffer klaar?
Het gesprek hier is ook redelijk te volgen zonder SS al gelezen te hebben en ik ken de film in kwestie alleen van naam. Maar ik heb dan ook een hekel aan zulke filmsquote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef Loqi het volgende:
ik snap t nu alleen aan de hand van de hints in de laatste 40 postsdus ik hoop dat debs terugleest
Doe es ff, kun je gaan barenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yupz
Nog wel op het lijstje:
- kolfspullen schoonmaken
- Reparateur wasdroger bellen
- Wipstoel zoeken
Dat was het wel zo'n beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Whaha, neinquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat dat dat ! Ben je al aan het 'proef'persen? Ge weet maar nooit !
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe es ff, kun je gaan barenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, kolfspullen schoonmaken heb ik niet particulairly veel zin inEn morgenavond hebben we eigenlijk nog een einde van de wereld-feestje, zou ik eigenlijk ook nog wel even heenwillen
3!
Nouuuu... Kun je ze niet even wat aansporen... Even met een zaklamp bij je vajzien zodat ze weet welke richting ze uit moet zwemmenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, neinHeb ook niet het idee dat het kind in kwestie haast heeft, volgens mij duurt het nog wel even. Gisteravond kwamen we er wel achter dat ik de matrasbeschermer die ik in mijn bed had gelegd eigenlijk geen matrasbeschermer was
Blij dat mijn vliezen dus nog niet gebroken waren
Zoeen rood laserpennetje in je foef stekenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouuuu... Kun je ze niet even wat aansporen... Even met een zaklamp bij je vajzien zodat ze weet welke richting ze uit moet zwemmenNee?
Loool je bent op tijd; geen paniek![]()
Ooooooooowwww maar nu is dat filmpje van trix ook duidelijk. Overenthousiast kind was laser aan het pakkenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoeen rood laserpennetje in je foef steken
Misschien gaat ze 'm vangen
Whaha, ik heb spontaan beeld van mijn lief die de tunnel in staat te brullen "JOEHOE! HÍERHEEN!"quote:Op donderdag 20 december 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouuuu... Kun je ze niet even wat aansporen... Even met een zaklamp bij je vajzien zodat ze weet welke richting ze uit moet zwemmenNee?
Loool je bent op tijd; geen paniek![]()
Of ik heb ineens 3 katters in mijn doosch hangenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoeen rood laserpennetje in je foef steken
Misschien gaat ze 'm vangen
Pre-ripping up of the vazjien.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Of ik heb ineens 3 katters in mijn doosch hangen
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pre-ripping up of the vazjien.
iddquote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
ik heb nog nooit zovelen sleckten mental images gehad
![]()
![]()
Haha, dít kan ik prima hebbenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, dít kan ik prima hebbenAls je maar niet heel voorspellerig en samenzweerderig en bloedserieus gaat vertellen dat ik vannacht ga en dat ik dan vanavond kramp krijg
Ik was heul wel bloedserieus met mijn zaklampquote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, dít kan ik prima hebbenAls je maar niet heel voorspellerig en samenzweerderig en bloedserieus gaat vertellen dat ik vannacht ga en dat ik dan vanavond kramp krijg
Ja heerlijk, voorlopig echt geen kids hier dusquote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, is goed honeybuns![]()
En nouja, ik weet dat het er toch wel uitmoet.. En eens in de zoveel tijd jaag ik jullie dan weer de stuipen op het lijf met een opsomming van alle ranzigheid omtrent het baren
Ja ik had spijt dat ik gisterenavond nog wat terug aan het lezen wasquote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Incantrix het volgende:
En nouja, ik weet dat het er toch wel uitmoet.. En eens in de zoveel tijd jaag ik jullie dan weer de stuipen op het lijf met een opsomming van alle ranzigheid omtrent het baren
je doet maar, JIJ moet binnen 4 weken baren, ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Oh, maar ik zal je er nog regelmatig aan herinnerenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je doet maar, JIJ moet binnen 4 weken baren, ik niet
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik eens vertellen van het moment dat ze tegen je zeggen "je mag gaan persen!" met vreugde in hun stem?
En dat dan je karretje pijnbestrijding weggerold wordt en ze plastic schorten en spatbrillen pakken?
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHAHAH!!!
Da's voor de rondvliegende diarree toch?
Genius, I is itquote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Klodders allesquote:
Jawelquote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en een kind toch ook? Hopelijk?
Hebben ze daar ook een spatbril voor nodig? Omdat ze bang zijn dat ie ze meteen in hun ogen stompt?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en een kind toch ook? Hopelijk?
ruik je 'm van drie meter afstand?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik geloof dat ik een Pinguinspel moet gaan spelen.. Of ja, misschien ook het kind maar eens uit zijn nachtluier strippen
Thanks babe, ik snap nu dat je me heel hoog had zitten, whehehehehe!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, voor een blonde Fries ben ik al helemaal onder de indruk![]()
of spuugt. Baby's spugen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een spatbril voor nodig? Omdat ze bang zijn dat ie ze meteen in hun ogen stompt?
Hier ook, wij zijn over een aantal weken klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thanks babe, ik snap nu dat je me heel hoog had zitten, whehehehehe!
Ben je weer lekker bezig Trixibelle? Al deze schaapjes moeten nog hè, rustig aan! ( laatste keer hier)
Och, ik ken mezelf, als ik ooit ga biggen wordt dat een soort langzame pijnlijke doodquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef milka82 het volgende:
[..]
Thanks babe, ik snap nu dat je me heel hoog had zitten, whehehehehe!
Ben je weer lekker bezig Trixibelle? Al deze schaapjes moeten nog hè, rustig aan! ( laatste keer hier)
Hahaha, der gaat een wereld voor jullie open. Jullie zijn nu op het ergste voorbereid, kan het alleen maar meevallen.quote:
Als zelfs ik het kan is alle hoop nog niet verlorenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, ik ken mezelf, als ik ooit ga biggen wordt dat een soort langzame pijnlijke dood![]()
ghehehequote:Op donderdag 20 december 2012 10:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier ook, wij zijn over een aantal weken klaarForever
Haha, nee, hij stinkt nog niet Skjoe, maar als hij zo doorlekt heb ik wel overal kontafdrukken in pies op.
Dat valt meestal wel mee vlak na de geboorte.quote:
oh maar ik ben erg goed in rare complicaties juist. Dat m'n baby tijdens het person nog ff in een stuit schiet ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als zelfs ik het kan is alle hoop nog niet verloren
Dat weet ikquote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat valt meestal wel mee vlak na de geboorte.
Plassen kan wel, dat kunnen ze al meteen
Of terugzwemtquote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar ik ben erg goed in rare complicaties juist. Dat m'n baby tijdens het person nog ff in een stuit schiet ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |