Je weet ik ben een enorme fan van Serious Request J. Lekker zielig doen voor Bla Bla iets in das ausland , terwijl we in nederland met 400.000 man naar de voedselbank gaan en onder de armoede grens leven. Dat is ongeveer de enige periode in het jaar dat ik 's ochtends dus niet naar 3fm luisterquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:37 schreef Luigi het volgende:
Ik zag ook alweer de eerste berichten over dat afgrijselijke Serious Request voorbijkomen, je weet wel, met die miljoenen verdienende DJ's in een glazen huis.
Ook alweer zo'n zin an J?
Ga weg.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb ik toch een ontzettende zin in de december maand
Gelukkig.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn post is ironie ten top.
Anders zou ik hier ook niet posten.quote:
Heb je naar het excuus van die ene Eric Corton geluisterd waarom men blijft focussen op de ellende in het buitenland?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:39 schreef Joene het volgende:
Je weet ik ben een enorme fan van Serious Request J. Lekker zielig doen voor Bla Bla iets in das ausland , terwijl we in nederland met 400.000 man naar de voedselbank gaan en onder de armoede grens leven. Dat is ongeveer de enige periode in het jaar dat ik 's ochtends dus niet naar 3fm luister
Ik ben gek op het oefenen voor baby's.quote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef Luigi het volgende:
Ik ben gek op baby's.
Gefrituurd en met satésaus.
Dat doe ik dan weer met liefde, het Sinterklaas feest heeft nog iets authentieks, iets kneuterigs en is best leuk als je er op de juiste manier mee omgaat (voor de kinderen, dus).quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en uiteraard staan we zaterdag weer in de kou voor die ouwe vent die elk jaar ons land een bezoekje doet.
Ja en nee… Sinterklaas is zoveel stress in ons huis dat ik er meestal niet erg blij van word.quote:Op maandag 11 november 2013 11:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer met liefde, het Sinterklaas feest heeft nog iets authentieks, iets kneuterigs en is best leuk als je er op de juiste manier mee omgaat (voor de kinderen, dus).
Hoewel sommige mensen in Nederland hun best doen dit voor iedereen te verknallen, dus.
Luister je ook skyradio?quote:Op maandag 9 december 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
En omhoog met die klootzak.
De haat is weer dik aan, zag gisteren een reclameblokje voorbij komen waar AH, C1000 en alle andere kotsmerken van Nederland over zichzelf heen buitelen om de meest misselijkmakende kerst commercial van 2013 te presenteren. Man, wat een wansmaak....
Zonde, de kersthits zijn weer begonnen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niet tenzij ik een marteling onderga in een of ander zuid-amerikaans land?
quote:Op maandag 9 december 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
De haat is weer dik aan, zag gisteren een reclameblokje voorbij komen waar AH, C1000 en alle andere kotsmerken van Nederland over zichzelf heen buitelen om de meest misselijkmakende kerst commercial van 2013 te presenteren. Man, wat een wansmaak....
quote:Op maandag 9 december 2013 13:34 schreef Luigi het volgende:
Uitvallende naaldenquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Adelante het volgende:
Mooi man, boom weer in huis, lampjes er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |