Je haalt er alleen geen CL meequote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
winterkampioen is ook een kampioen
T'is niet ajaxquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft de scheids een keer niet mee?
Allemaal even lachen jongens, de kantineheld!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Net als zondag?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wtf, hoe duidelijk wil je het hebben.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Gewoon de bal gespeeld.
Sisi gaat wel erg makkelijk liggen.
nou nou tegen een amateurclubjequote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo Fietstas haalt effe uit..
Pelle is een nog veel grotere baas dan Guidetti.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef aight1 het volgende:
elke feyenoordfan hoort een mancrush op Pellè te hebben (no homo)
Mee eensquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is een nog veel grotere baas dan Guidetti.
Eindelijk zeg je eens wat verstandigs.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is een nog veel grotere baas dan Guidetti.
Die kerel kan werkelijk allesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Cissé gewoon 2 kutvoorzetten in 10 seconden
Wel een assist en een loopactie waaruit eigenlijk een penal en rode kaart horen te vallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Cissé gewoon 2 kutvoorzetten in 10 seconden
Het probleem met Sissy is dat z'n hoofd niet weet wat z'n benen doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Sisse is beter dan Schaken, ik snap die Sisse haat niet zo. Hij heeft af en toe een rare actie, maar is gevaarlijker dan Schaken.
Sowieso, hopelijk trekt hij tegen Groningen zijn shirt weer uitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef aight1 het volgende:
elke feyenoordfan hoort een mancrush op Pellè te hebben (no homo)
In de Finale, in de Kuipquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
Hm, ik ben toch voor Feyenoord.
Feyenoord en Ajax horen elkaar gewoon tegen te komen in de beker.
Het ziet er niet altijd even snugger uit nee. Toch vind ik 'em gevaarlijker dan Schaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het probleem met Sissy is dat z'n hoofd niet weet wat z'n benen doen.
I know, dat was triest.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker een end op met die jodenstreken
Had die 1-1 wel mogen ehbben.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Mulder bewijst weer eens waarom hij nummer 1 is.
Hij mocht als eerst een nummer kiezen?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:
Mulder bewijst weer eens waarom hij nummer 1 is.
Elke keeper maakt af en toe fouten... Kijk maar eens naar dat zooitje wat bij Ajax en PSV onder de lat staan...quote:
Dit is veel leuker om naar te kijken, jullie winnen vast nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Hadden we maar het Ajax-geluk, dan stonden we nu 0-5 voor
Eigenlijk had hij het eerder verdient. Die gestrekte been was zeer gevaarlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Zul je zien dat Joris straks wél rood krijgt
En dan speelde je tegen Lutjebroek FCquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft niks met geluk te maken, gewoon schandalig slecht gefloten.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Ga wegquote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij het eerder verdient. Die gestrekte been was zeer gevaarlijk.
Die been?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij het eerder verdient. Die gestrekte been was zeer gevaarlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft niks met geluk te maken, gewoon schandalig slecht gefloten.
Echt een schoolvoorbeeld van een rode kaart.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is voor het eerst sinds tijden dat ik een vrije trap van Feyenoord bijna een goal zie opleveren.
Ik durf al niet meer te kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Merkie het volgende:
Lat en Pellè mist. Dit gaat hem niet worden.
Dat zou er nog bij moeten komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, ik betrek geen andere clubs erbij hoor.
Hahahahahahaha!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse met 10-1 gewonnen van die amateurclub uit Den Haag. Best matige prestatie eigenlijk, PSV won met grotere cijfers van die amateurclub uit Rotterdam
Haha jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse met 10-1 gewonnen van die amateurclub uit Den Haag. Best matige prestatie eigenlijk, PSV won met grotere cijfers van die amateurclub uit Rotterdam
Maar je stelt net dat elke keeper weleens een fout maakt. Dus dan is het toch geen zooitje? Kijk maar een naar dat zooitje wat bij Feyenoord onder de lat staat.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Elke keeper maakt af en toe fouten... Kijk maar eens naar dat zooitje wat bij Ajax en PSV onder de lat staan...
Echte ajax-reactie: terugkomen op resultaten uit het verleden omdat er verder weinig te vertellen valt.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
De club Feyenoord teert tot de dag van vandaag op successen en resultaten geboekt in 1970, waar heb je het over?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echte ajax-reactie: terugkomen op resultaten uit het verleden omdat er verder weinig te vertellen valt.
2002?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De club Feyenoord teert tot de dag van vandaag op successen en resultaten geboekt in 1970, waar heb je het over?
Dat is natuurlijk geen slechte prestatie, zeker niet voor Nederlandse begrippen, maar UEFA/EL is niet te vergelijken met een EC1/CL of wereldtitel, dat weet jij zelf ook.quote:
Boskamp kijkt altijd via Dubai sport, vandaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Arabische commentator noemt hem ook Sissie
Ik heb niks met Feyenoord, ik ben voor PSV, maar zelfs dan vind ik die 10-0 wedstrijd iets wat ooit geweest is, maar om daar nu steeds op terug te komen ...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De club Feyenoord teert tot de dag van vandaag op successen en resultaten geboekt in 1970, waar heb je het over?
Ze spelen tegen Heerenveen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lexie gaat op jodenjacht!
En daar kunnen geen joden wonen?quote:
Nee, daar wonen alleen Friezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En daar kunnen geen joden wonen?
Ik heb het altijd al een sympathieke club gevonden, is niets nieuws voor mijquote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare Zwolle hype blijft het toch op Fok!.
Doe leuk mee, zuurpruim.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt best goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Immers die op 12 goals staat dit seizoen, eigenlijk belachelijk.
Ik doe niet mee, kunstgrasclubquote:Op woensdag 19 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach, ze spelen best leuk voetbal.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neemet hun lelijke stadion. Als er dan toch een nietszeggende ploeg door moest, dan maar GAE
What happened.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Houtkoop moet zich schamen. Profvoetballer onwaardig en ben niet eens fan van Eagles maar dit kan echt niet
Kwam zelfs vanaf Heraclesquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Houtkoop moet zich schamen. Profvoetballer onwaardig en ben niet eens fan van Eagles maar dit kan echt niet
Twee mega kansen missen in 30 seconden beide hadden doelpunten moet zijn.quote:
Moet je toch eens wat vaker de Jupiler League kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Dos37 het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef aight1 het volgende:
ik heb wel zin in een verlenging eigenlijk
Dat zei je vader gister ook toen jij 'm weer je dagelijkse pijpbeurtje moest gevenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef aight1 het volgende:
smerig duitse 2-2 uit buitenspel ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef aight1 het volgende:
OWWWWWWWWW deze was hard.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zei je vader gister ook toen jij 'm weer je dagelijkse pijpbeurtje moest geven
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zei je vader gister ook toen jij 'm weer je dagelijkse pijpbeurtje moest geven
ik heb geeneens een vader ;squote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oho, score!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Streamarabier. Op de valreep het beste woord van 2012.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
De Streamarabier noemt even alle Nederlandse teams in de beker op
Die streamarabier is echt vetquote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Dekatria het volgende:
De Streamarabier noemt even alle Nederlandse teams in de beker op
Derka derka derka, mohammed aindhoven, jihad den bosj.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Streamarabier. Op de valreep het beste woord van 2012.
In Belgie is het frietchineesquote:Op woensdag 19 december 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Streamarabier. Op de valreep het beste woord van 2012.
Tjaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch is hij de hele wedstrijd gevaarlijker dan Schaken.
Zelfde reden als dat er een minuut stilte voor de wedstrijd wasquote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom speelt Heerenveen in godsnaam met rouwbanden.
Vanwege de kwaliteit van hun spelquote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat ze in het rechterrijtje staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vanwege de kwaliteit van hun spel
Je bent op dreef met je grapjes vandaagquote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vanwege de kwaliteit van hun spel
En dat is?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat er een minuut stilte voor de wedstrijd was
Dankquote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je bent op dreef met je grapjes vandaag
Kwaliteit van het voetbal is dan ook beter dan normaalquote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je bent op dreef met je grapjes vandaag
quote:
Deze schoot je een minuut later binnen en je dacht echt van: die moet ik postenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwaliteit van het voetbal is dan ook beter dan normaal
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
Deze schoot je een minuut later binnen en je dacht echt van: die moet ik posten?
Klopt. Er zijn ook mensen voor Ajax ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:27 schreef Merkie het volgende:
Toch apart dat er mensen zijn die liever Lamprou dan Mulder zien.
Echt?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook mensen voor Ajax ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |