Inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef Machielovic het volgende:
Mag Ronnie graag zien gooien, geen gezeik gewoon pijlen pleuren![]()
onbegrijpelijk hoe zo'n clown presentator kan zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Baxter is echt een fijne speler om naar te kijken. Koert kneus grappig hoor al die 2tjes.
Andy Smith + Jamie Cavenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
Toch jammer dat zo'n Winstanley en Priestley bij de loting niet geloot hebben tegen een speler die niet zo hoog geplaatst zijn zoals tegen Beaton en Andy Smith.
gelijkspelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zodadelijk:" Lloyd, C - Young, Darin. Op wie zal ik gokken via unibet??
Ook al zo'n geweldenaar die Caven.quote:
Darin Young.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zodadelijk:" Lloyd, C - Young, Darin. Op wie zal ik gokken??
Als iemand het kan is hij het. Verder leent niemand zich er ook voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Szura het volgende:
Koert, die altijd voor Ik hou van Holland het NOS-commentaar mag overdoen bij de sportfilmpjes
Hoor je bij de gouden race van Gerard van Velde ineens die Koert
Ik snap er niet veel van maar ik snap wel dat ze niet 10 keer zoveel uitkeren als Whitlock zou winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als je gokt op Muramatsu , tijdens Whitlock, S - Muramatsu, H kun je 10 x je inzet winnen haha
15 keer voor de Jap zelfsquote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van maar ik snap wel dat ze niet 10 keer zoveel uitkeren als Whitlock zou winnen.
Maar ik zet zo wel wat geld in op Muramatsu, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
15 keer voor de Jap zelfs
Voor Whitlock krijg je 1.04 keer je inzet terug als je wint
Het blijft geld weggooien.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
En het is al verhoogd naar 12x haha
Als jij gewoon 10.000,- op Whitlock zet dan win je want Whitlock verliest niet, dit doe je morgen opnieuw bij Van Gerwen want die verliest ook niet.quote:
Jij zou het risico nemen om 10.000 euro te verliezen??quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij gewoon 10.000,- op Whitlock zet dan win je want Whitlock verliest niet, dit doe je morgen opnieuw bij Van Gerwen want die verliest ook niet.
Denk jij dat Whitlock gaat verliezen als jij dat geld inzet? Je moet sowieso hoog inzetten bij zekerheden anders win je nog niks. Voor de tweede ronde, Taylor, Hamilton, Lewis, Chisnall en wederom Whilock gaan op zeker winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jij zou het risico nemen om 10.000 euro te verliezen??
Ik zou niet eens 10.000 inzetten op het feit dat ik morgen nog in leve ben
Ookal heb ik er niet veel schade bij als ik dood ben
Priestley is aan het verliezen, daar gaat mijn 10.000 engelse pond.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon wat in de combi doen. Maar laten we het weer over het darts hebben. Wedtopic is elders.
Ja, dit is wel een dikke fail.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker laat ingestart die reclame.
ajacied422 ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Nieuwlaat is continue aan het klaarkomen op Dennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |