Wat is daar erg aan? Zijn vorm is overweldigend.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind ze wel heel erg geilen op MVG...
Webster en Jenkins verdedigen ook redelijk wat. Vincent trouens ook kwart finale.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de ponden die van 2011 zijn afgetrokken? Van Gerwen verloor 2 jaar geleden in de eerste ronde. En Anderson ---> Finale, Newton ----> Kwartfinale 2 jaar geleden
Doe ik ook lkkr fappen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind ze wel heel erg geilen op MVG...
VDV speelt ook nog, en ook nog eens eerder en die krijgt amper aandacht.. Ik vind het een beetje vreemd..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Zijn vorm is overweldigend.
Van der Voort heeft momenteel een klóte jaar achter de rug en die is nog zoekende naar zijn zelf vertrouwen. Is ook voor zijn partij op de WGP flauw gevallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VDV speelt ook nog, en ook nog eens eerder en die krijgt amper aandacht.. Ik vind het een beetje vreemd..
Lol die gaat toch meteen naar huis.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VDV speelt ook nog, en ook nog eens eerder en die krijgt amper aandacht.. Ik vind het een beetje vreemd..
Waarom?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lol die gaat toch meteen naar huis.
Hij speelt in de VS zowel WDF als PDC-toernooien en heeft nog nooit de World Masters of het Lakesidekwalificatietoernooi gespeeld, hoewel hij hier gezien zijn ranking vast wel voor geplaatst is geweest. Ik denk dus niet dat je hem echt als een BDO-speler kunt zienquote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Darin Young speelt nu overigens voor de BDO maar was wel geplaatst voor het WK.
Jammer
Van Gerwen is weer terug op het niveau van voor de overstap naar de PDC, staat zelfs 7de (5de!) op de PDC Ranking als eerste Nederlander dus het is wel logisch dat hij meer aandacht krijgt dan Van der Voort.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat Van der Voort echt een rotjaar heeft en bij een tikkie straks met zijn kop gaat lopen schudden. ( doen bijna alle Nederlanders trouwens) en dan gooit hij weer meer 5en en 1en dan tripple 20's. Hoop dat hij me verbaasd maar geloof er niks van.quote:
Kellett verloor op Lakeside met 1-4 van Dekker (!) met een 83gemiddelde als 2e geplaatst.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat Van der Voort echt een rotjaar heeft en bij een tikkie straks met zijn kop gaat lopen schudden. ( doen bijna alle Nederlanders trouwens) en dan gooit hij weer meer 5en en 1en dan tripple 20's. Hoop dat hij me verbaasd maar geloof er niks van.
Ik kijk liever op TV dan op Frombarquote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Allang man, op die frombarstream.
Haalde in 2010 wel de World Masters-finale en was nummer 2 bij de BDO.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kellett verloor op Lakeside met 1-4 van Dekker (!) met een 83gemiddelde als 2e geplaatst.
Das 2 jaar terug man.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kellett verloor op Lakeside met 1-4 van Dekker (!) met een 83gemiddelde als 2e geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |