even hier op terugkomend: ik was gelukkig niet in beeldquote:Op woensdag 19 december 2012 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
vandaag viel op zich wel mee.
Zag ze ook van de regionale omroep bij ons filmen. Nu maar hopen dat ik er niet op sta. Het zal waarschijnlijk bij een glimp van mij blijven, omdat ik op het moment dat ze filmden in een hoek zat te werken.
T gaat me meer om die laatste loonstrook, ik heb m graag digitaalquote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ik vond het al zo vreemd dat je dat bedoelde, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat er een service nummer op de mijnpostnl site stond maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als het echt niet lukt moet crientje maar langskomen. Kan ze gelijk een wijk gaan zetten
Weer typisch een mooi mediamomentje.quote:In ‘Het gevoel van kerst’ onderzoekt KRO-presentator Fons de Poel hoe Nederlanders de donkere decemberdagen beleven. Samen met een cameraploeg volgde hij Cees Terpstra, postbode in Utrecht. Het resultaat is vanavond vanaf 19.00 uur op Nederland 1 te zien.
Dan scan je m in als die ergens in de aankomende dagen binnen komtquote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
T gaat me meer om die laatste loonstrook, ik heb m graag digitaal. Een wijk zetten? Doet Albert t niet snel genoeg dan?
Ja kan ook, of ik edit de pdf wel even zodat ie hetzelfde digitale uiterlijk heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan scan je m in als die ergens in de aankomende dagen binnen komt![]()
Albert is inderdaad minder snel dan jij was maar verder doet hij het goed.
Nou, ik heb het programma even on line teruggekeken, maar geen postbode gezien hoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef Deezertje het volgende:
Van intranet:
[..]
Weer typisch een mooi mediamomentje.
Waarom geen postbezorger volgen? Die wilt PostNL toch zo graag werven? Maar ja dan zie je hoe teringbende het is op een depot (als je 't zo al mag noemen...)
ja hier hebben ze naar de pbz de plank totaal misgeslagenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef gridjuh het volgende:
Nou, ik heb loonstrook bekeken op mijnpostnl.....maar niets extra's van winstuitkering of iets dergelijks
Winstuitkering komt in maart, tenzij er in de tussentijd nog iets verandert...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef gridjuh het volgende:
Nou, ik heb loonstrook bekeken op mijnpostnl.....maar niets extra's van winstuitkering of iets dergelijks
Over het algemeen geldt dat als de dinsdag relatief rustig is, dat de donderdag dan een ware hel is. Dat is in ieder geval wat ik heb bemerkt de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
vandaag iets minder post dan gisteren
heel veel liander brieven + halve bak met kerstkaarten (valt mee)
ik vrees voor morgen
Je dossier is leeg. Anders zou je voor die mappen ipv die bolletjes namelijk driehoekjes hebben staan als er iets in zou zitten.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef MrVarta het volgende:
Ik kan klikken wat ik wil maar geen enkele link werkt
Dus ik kan mijn salaris niet online zien. Alleen als ik @ Rabobank inlog met FINBOX.
[ http://img825.imageshack.us/img825/5929/salaris.png (copy/paste deze link) ]
Welke browser gebruik je?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef MrVarta het volgende:
Ik kan klikken wat ik wil maar geen enkele link werkt
Dus ik kan mijn salaris niet online zien. Alleen als ik @ Rabobank inlog met FINBOX.
[ http://img825.imageshack.us/img825/5929/salaris.png (copy/paste deze link) ]
quote:
Ik werk bij TNT al vanaf 2009 tot en met maart 2012, vanaf april tot heden zit ik bij PostNL.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je dossier is leeg. Anders zou je voor die mappen ipv die bolletjes namelijk driehoekjes hebben staan als er iets in zou zitten.
Ik weet niet hoe lang je er nu werkt? Als dat nog niet zo lang is kun je dit verwachten. Je contract staat er ook nog niet in namelijk
Ik gebruik ook Firefox, dus daar ligt het niet aan. Maar idd je hebt geen driehoekje voor die salarismap staan, een teken dat je hem niet uit kan klappen, omdat er niets in staat. Heb je misschien nog maar pas een account aangemaakt? Misschien ligt het daaraan. Het valt me ook op dat je personeelsnr. 000000 is?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef MrVarta het volgende:
[..]
[..]
Ik werk bij TNT al vanaf 2009 tot en met maart 2012, vanaf april tot heden zit ik bij PostNL.
Ik gebruik Firefox IE en Chrome maakt niet uit welke ik pak. Allemaal het zelfde
Ik heb dit account sinds je het kon maken. Dus dat zal al wel wat maanden zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:41 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Firefox, dus daar ligt het niet aan. Maar idd je hebt geen driehoekje voor die salarismap staan, een teken dat je hem niet uit kan klappen, omdat er niets in staat. Heb je misschien nog maar pas een account aangemaakt? Misschien ligt het daaraan. Het valt me ook op dat je personeelsnr. 000000 is?
Hartstikke mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
dit moet volgens mij via je TC die opdracht kan geven om het op te lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |