Hard! Maar ik hou meer van tracks als camorra enz. lekker cleanquote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
Steve Aoki & Angger Dimas ft. Iggy Azalea - Beat Down ( Afrojack Mix ) luister die, harde track!
jeweet braquote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat wil dat "nope is dope" nou eigenlijk zeggen?.
Of is het omdat het rijmt ofzo....
Dit dusquote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef Faaluser het volgende:
Een sample is oké, maar hele chansons die vaak nergens over gaan door een derderangs zangeresje verpest meteen een mogelijk nog leuk nummertje.
nou ja daarmee snijdt ze wel vrijwel alle voor de gemiddelde mens relevante onderwerpen aanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Negen van de tien keer maken (goeie) vocals juist catchy platen van saaie eentonige tracks.
Jammer genoeg heb je bij danceplaten zo'n cliche van een vrouwelijke zangeres die zingt over dat ze haar baan haat, haar vriend haar bedriegt en dat ze daarom maar gaat feesten op vrijdagavond....
De enige goede vind ik no beef vocal mix, daar voegen de nietszeggende vocals nog wel wat toe. Maar voor de rest...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Negen van de tien keer maken (goeie) vocals juist catchy platen van saaie eentonige tracks.
Jammer genoeg heb je bij danceplaten zo'n cliche van een vrouwelijke zangeres die zingt over dat ze haar baan haat, haar vriend haar bedriegt en dat ze daarom maar gaat feesten op vrijdagavond....
Chillen bij de marskramer. Of Linders?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:10 schreef Susteren het volgende:
Je komt ze ook altijd tegen bij t uitgaan: goede muziek waar over heen wordt gelald met random text. Dat verandert iedere goede trance/techno/house track in een brugger/top 40 liedje.
Voorbeeld:
Heaven is right here...
Waarom niet bij de Plus?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Chillen bij de marskramer. Of Linders?
Daar mocht ik niet werken die namen me niet aan. Maar de Linders wel.quote:
Vaak heb ik het idee dat er gewoon 1 wijf is dat al die platen inzingt, het klinkt allemaal hetzelfde. Als een track vocals nodig heeft om beter te worden is het een legendarisch slechte track ook, een goede track wordt er alleen maar door verziekt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik werk bij de plusquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar mocht ik niet werken die namen me niet aan. Maar de Linders wel.
Hoe kom je op deze shit?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef Panzermaus het volgende:
Gelukkig is het origineel van Dark E.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |