38 minuten lang die kut, ik denk dat ik even oversla.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef Selestha het volgende:
Interview (Engels) met de moeder van Tom. Hierin doet zij haar motivatie uit de doeken om hem zo te laten eten.
Ze heeft alleen nooit op Wikipedia opgezocht wat doping inhoudt.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:18 schreef ukga het volgende:
[..]
jawel want in Amerika zijn momenteel 3 atleten die ook rauw eten en hier een prestatie verbetering mee hebben behaald!!!!!
Binnen een week? Gaat hij met de roeiboot?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Die zit binnen een week in Engeland natuurlijk.
Zou me niks verbazen. Ze stond kritisch tegenover het dieet maar het uit huis plaatsen vond ze onzin.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Specularium het volgende:
Zou oma helpen Tom te laten onderduiken?
kan toch helemaal niet man! Daar is tom toch veel te zwak voor met die rauwkost.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Binnen een week? Gaat hij met de roeiboot?
wat bedoel je met erkend? Je kunt gewoon staatsexamen vwo doen bijv. of na je 21e colloquium doctum evt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit, en daarnaast mis je gewoon kennis en verdieping. Ze zal geen vragen kunnen beantwoorden omdat ze zelf ook alleen de specifieke kennis heeft (waarvan veel dus is weggezakt) en zal vroeger zelf ook niet 100% van de stof begrepen hebben.
Daarnaast heeft hij geen keuzevrijheid wat betreft vakken, heeft mama natuurkunde en geschiedenis gedaan kan hij geen scheikunde en aardrijkskunde 'kiezen' bijvoorbeeld. Toch een beetje jammer als je zo een vervolgstudie door de neus geboord wordt, al zal het toch nooit erkend worden
Dat ze toestemming krijgt hem thuis les te geven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef poemojn het volgende:
[..]
wat bedoel je met erkend? Je kunt gewoon staatsexamen vwo doen bijv. of na je 21e colloquium doctum evt.
Dat is alweer uitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef Isegrim het volgende:
Nou, die zit bij Tara. Dat hadden ze afgesproken toch?
Bekijk de vid, dan zie je het.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
Waarom is Hugo Borst een debiel?
over begrip voor voedingsleer ?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die video gezien, meerdere keren, zelden had iemand zo gelijk.
Over dat dat wijf gek is.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef quirigua het volgende:
[..]
over begrip voor voedingsleer ?
Mogelijk is ze gek. In dat geval net zo gek als het hele Jeugdzorg zootje dat in die film optreedt. Dat artsen niets of vrijwel niets van voedingsleer begrijpen, is al lang bekend.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |