quote:
Bijna zeker DSQ neem ik aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Blokhuijsen zit maar een paar tiende van z'n PR af.
zeker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Norrage het volgende:
Blokhuizen misschien nog indrukwekkender
Ik vind een van-binnen-naar-buiten blokje sowieso niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Tornadovis het volgende:
1 blokje en meteen een heel toernooi naar de knoppen. Kunnen ze dat niet met een tijdstraf (5sec ofzo) afdoen?
Zelfs dat is nog te zielig voor woorden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:20 schreef Tornadovis het volgende:
1 blokje en meteen een heel toernooi naar de knoppen. Kunnen ze dat niet met een tijdstraf (5sec ofzo) afdoen?
Ik waag dat te betwijfelen. Nogmaals, als hij gediskwalificeerd wordt, is dat een pure schande. Hij heeft dit al 2 of 3 keer meer gedaan en is NOOIT gediskwalificeerd geweest. Als dat nu opeens wel zou gebeuren, getuigt dat van complete willekeur en maakt de schaatssport zich compleet belachelijk.quote:
Dan moet je die regel afschaffen. Nu wordt er dus gemarchandeerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen. Nogmaals, als hij gediskwalificeerd wordt, is dat een pure schande. Hij heeft dit al 2 of 3 keer meer gedaan en is NOOIT gediskwalificeerd geweest. Als dat nu opeens wel zou gebeuren, getuigt dat van complete willekeur en maakt de schaatssport zich compleet belachelijk.
De grote bazen en totale willekeur.. een perfecte combinatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen. Nogmaals, als hij gediskwalificeerd wordt, is dat een pure schande. Hij heeft dit al 2 of 3 keer meer gedaan en is NOOIT gediskwalificeerd geweest. Als dat nu opeens wel zou gebeuren, getuigt dat van complete willekeur en maakt de schaatssport zich compleet belachelijk.
Eensch, die willekeur die kan inderdaad niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mjah, je zou sporters ook een paar keer kunnen waarschuwen...maar als je het dan blijft doen...had van mij wel gemogen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:22 schreef danos het volgende:
[..]
Eensch, die willekeur die kan inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |