Dat kan natuurlijk ook, daar had ik nog niet over nagedacht, denk je echt, tjee ....quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een provocatie. Hij probeert ons boos te maken zodat hij ons voor een ban kan voordragen
Ah, ik zie net de PM binnenkomen met de precieze tijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat houden we nog even een verrassing voor opa.
Schattig hoor, maar jij bent veel te naïef.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil niemand voor het hoofd stoten, Gert heeft dit echt niet expres gedaan hoor, hij heeft er gewoon niet bij nagedacht denk ik, laten we er maar over op houden
Ik denk dat wanneer ie dit leest, hij gewoon die ava verandertquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat hij zo met een compleet logische verklaring komt
En het zou me niet verbazen als de reerug verdomd veel op een herdershond zal lijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Jian het volgende:
Kalkoenkrokettenik zeg 2 dingen Ajax en de volière achter het huis
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt weer hasj zitten spuiten, zeker?
Ik hoorde dat de buren ook al een week hun teckeltje kwijt zijn, nou zegt dat natuurlijk niet alles,, maar dat was wel rond de tijd dat die ouwe opeens begon over een heerlijke hazenrugquote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het zou me niet verbazen als de reerug verdomd veel op een herdershond zal lijken.
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.quote:
Turkse Teckelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de buren ook al een week hun teckeltje kwijt zijn, nou zegt dat natuurlijk niet alles,, maar dat was wel rond de tijd dat die ouwe opeens begon over een heerlijke hazenrug
Nee, in dit topic of het vorige?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.
Dat was echt het beste nummer dat ik in tijden had gehoordquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, in dit topic of het vorige?
Funkadelic
![]()
George C.
.
George Clinton is zo gruwelijk ondergewaardeerd, dat is bijna pijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was echt het beste nummer dat ik in tijden had gehoord
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld zou stoppen met het leegroven van Afrika en het leveren van wapens aan warlords die daarvan de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Attenoje, ik hoor net dat de teller bij SR na de 1e dag op ¤ ruim 900.000,-- staat, vorig jaar was dat na één dag zo'n ¤ 300.000,-- Ha, die crisisNou nog even het vuurwerkrecord van vorig jaar breken.
Wat een heerlijk loom chill nummer!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
George heeft zich trouwens een nieuw imago aangemeten
Volgens mij hebben die lui uit Bristol, triphoppers als Portishead, héél goed naar dit nummer geluisterd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een heerlijk loom chill nummer!
Het deed me inderdaad een beetje denken aan het 'ouwe' Morcheeba. Of vice versa.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij hebben die lui uit Bristol, triphoppers als Portishead, héél goed naar dit nummer geluisterd.
Ha, check dan ook maar even op YouTube de versie van Roy Hargrove van I'll stay. Die wordt gezonden door d'Angelo. Het cirkeltje is weer rond.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Copycat het volgende:
You know me too well ...
Die pelvis ... Zo'n gênante zwak voor.
Okay, ik zet ook nog even wat oude d'Angelo klaar.
Lekker terwijl ik Brown Sugar tussen mijn tenen spuit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!
ik moet een beetje lachen weerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef Jian het volgende:
Hebben jullie trouwens die ava van Gert gezien, Osama Bin Laden met een kerstmuts, persoonlijk vind ik dat niet kunnen, ik bedoel het is toch een massamoordenaar en er zijn mensen die daar aanstoot aan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |