Met open armen zal hij ons ontvangenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef pullup het volgende:
Ik hoor al wee dat het geen probleem is als we even komen langswippen
Ook als je een Volendammerbroek aantrektquote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met open armen zal hij ons ontvangen
En ik hoor hem zeggen dat hij voor iedereen wat haaltquote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij schijnt zelfs nog op jacht te gaan om wild te schieten voor het kerstdiner.
Waarschijnlijk zat er iets hardnekkiger vast achter zijn kiezen dan normaal en gebruikt hij nu die kat om zijn mond af te vegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Sloerie krijgt van Oop een spoedcursus 'gastvrijheid', zo meldt hij..
[ afbeelding ]
Ha, bijna dezelfde gedachtequote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat er iets hardnekkiger vast achter zijn kiezen dan normaal en gebruikt hij nu die kat om zijn mond af te vegen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat er iets hardnekkiger vast achter zijn kiezen dan normaal en gebruikt hij nu die kat om zijn mond af te vegen.
Huisnummer 75 was het toch? Nou ja, in ieder geval daar bij die witte voordeur ter hoogte van de invalide-verkeerplaats.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef pullup het volgende:
Wel tof van PB om alvast zijn adres door te geven per PM als ruil voor het doorsturen van die foto's van Cc.
Ze wil hem ook verrassen
Heel specifiek was ze bij mij nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huisnummer 75 was het toch? Nou ja, in ieder geval daar bij die witte voordeur ter hoogte van de invalide-verkeerplaats.
Nou ja, we verzamelen toch eerst op de hoek bij Leo voor de deur.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel specifiek was ze bij mij nietZe heeft de straat aan me gegeven en gemeld dat ik voor de rest wel op de geur kon afgaan.
Ja, die zit ondertussen ook al in het complot om die ouwe een geweldige avond te bezorgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, we verzamelen toch eerst op de hoek bij Leo voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |