We geven de schuld aan "Gula"quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef selam het volgende:
[..]
Ja maar te veel eten doet opa toch zelf , ga je toch geen ander de schuld van geven
Hijs leukquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Jian het volgende:
Mmm, zie ik eruit zeg, ik weet niet of ik dit tot de Kerst volhoudt
Wat gezellig die sneeuw ,knap gedaan dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Jian het volgende:
Mmm, zie ik eruit zeg, ik weet niet of ik dit tot de Kerst volhoudt
Ah, niet zeiken, hup!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:00 schreef Toverheks het volgende:
ik doe niet aan kerstmutsen, Ik heb al het hele jaar een puntmuts
Ahhh das aardig Heksie in de kerst sfeer , hup joh ff in je avatar zettenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, niet zeiken, hup!
[ afbeelding ]
Nu jij nog... Jian?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:37 schreef selam het volgende:
[..]
Ahhh das aardig Heksie in de kerst sfeer , hup joh ff in je avatar zetten
Me too!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Met dank aan Jian ben ik ook in kerstsfeer
Hoezo? Was je er af gegooid dan?quote:
quote:
quote:
Wel hoor, de lol spat er vanafquote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan niet raar doen he, vind Opa nou niet echt een feestbeest
Dat zal Leo toch wel voor hem gedaan hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Anniebab het volgende:
Ach, opa heeft een rustige bui, hij heeft vandaag de week doormidden gezaagd...
O, dus ik heb ook gewonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Toverheks het volgende:
Coos hij heeft allang gegeten, team Wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |