quote:Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Toverheks het volgende:
wat flik jij me nou, je zat te wachten he
Dat ga ik vanavond ook weer eens etenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga voor de capucijners met spek, en ik zou daar zelf nog beetje picalilly doorheen doen...
Nu Opa zelf nogquote:Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef Toverheks het volgende:
Ik schop Pullup uit me weetenwatanders team![]()
Opaik mag weer op FOK
WB danquote:Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef Toverheks het volgende:
Ik schop Pullup uit me weetenwatanders team![]()
Opaik mag weer op FOK
Zo doe je hier ook wel eens een ideetje op voor de maaltijdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond ook weer eens eten
Blijkerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zo doe je hier ook wel eens een ideetje op voor de maaltijdIk weet het weleens niet meer zie je ,wil ook graag een Herman de Bijker of iets in die trant voor me kerst!
Heel mooi is die niet anders, maar hij kan wel kokenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zo doe je hier ook wel eens een ideetje op voor de maaltijdIk weet het weleens niet meer zie je ,wil ook graag een Herman de Bijker of iets in die trant voor me kerst!
Ja maar hij mag ook alleen voor me koken, uitbuiken wil ik met Beckham!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel mooi is die niet anders, maar hij kan wel koken
Een wijze keuze.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar hij mag ook alleen voor me koken, uitbuiken wil ik met Beckham!
Ik wil als toetje wel een espresso drinken met George Clooney. Gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar hij mag ook alleen voor me koken, uitbuiken wil ik met Beckham!
Zeg maar luiquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef pullup het volgende:
Ik ben tevreden met Nigella Lawson voor de maaltijd, de koffie en het uitbuiken.
ik ben een makkelijk persoon.
Wat?quote:
Je hebt gelijk, nu kan het nog..(na vrijdag misschien niet meer)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat?Nou vooruit voor het uitbuiken is nog wel een vervangster mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |