Ja dat had ik gelukkig al voordat ik inkopen moest doen dit weekend haha. Nja gelukkig ben ik niet de enige die het nog niet heeft.quote:Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef CasB het volgende:
Nee, ik ook niet. M'n gewone salaris is wel gestort.
Ja klopt. Binnenkort zakelijke rekening openen en dan ff goed timen dan de inkomsten van januari 2013 precies daarop binnenkomen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Nicemoet je ff je adsense rekening veranderen in je zakelijke rekening, dat maakt het wat netter. Je kan dan ook de tenaamstelling op de naam van je bedrijf doen.
Behoorlijk idd.quote:Op maandag 24 december 2012 19:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad vooral als het om aardig wat inkomsten gaat!!
Het mag ook niet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:27 schreef JDx het volgende:
Netjes, want dat heb ik nooit begrepen, ze kopieren alles zomaar, eigen reclame en logo erop en klaar. Dat moet gewoon niet mogen.
Ik heb juist de slapste dag van de afgelopen 14 dagen, lijkt het.quote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef JDx het volgende:
Lijkt trouwens een aardig daggie te worden nog, 25+ inmiddels, lekker wakker worden op 1ste kerstdag morgen!
1592,20quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah ik vind het best redelijk gaan. Had een grotere drop verwacht, maar dit is nog steeds leuk. ¤ 731,29 Deze maand tot dusver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |