Ik spuug er niet op, eerlijk is braaf. Maar ik wil het vooral snáppen. Ik snap er namelijk geen hol vanquote:
Netjesquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:36 schreef JDx het volgende:
Mijn beste week dit jaar was 12-18 december (206,25 euro in 7 dagen). Dat ga ik niet meer verbeteren de komende dagen dacht ik zo.
Ik hoop dat we nog ff doorknallen de aankomende 7 dagen, zodat dit alsnog mijn beste maand ever wordt en ik dit jaar maand op maand alleen maar een stijgende lijn heb gehad. Dan kan zeg ik: you gotta love 2012!
Lage concurrentie is juist slecht omdat er niemand mee adverteerd, niet waar?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:38 schreef Blester het volgende:
Gister in één keer 5 websites verkocht aan een bedrijf, zeer leuk bedrag en dat kon ik niet laten schieten. Vandaag alweer twee nieuwe domeinnamen van de plank gehaald die we weer uitgaan werken
Tevens ook een domeinnaam gevonden die vrij is met een .BE ext., een heel mooi keyword, twijfel alleen of ik hem moet registreren door de .BE. Exact keyword met maandelijks lokaal 100.000 zoekresultaten en lage concurrentie.
Maakt niet uit wat voor website je hebt, zolang je maar veel bezoekers hebt, dan komt het wel goed. Als ik jouw website bezoek, dan krijg ik waarschijnlijk banners van Thuisbezorgd te zien omdat ik vaak pizza's bestel. Een Nederlandse bezoeker uit het Verenigd Koninkrijk krijgt weer een lokale banner te zien die past bij zijn surfgeschiedenis.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:22 schreef Nora.. het volgende:
Nu mijn vraag: Is Adsense ook iets voor mij? Of werkt dat alleen als je bijvoorbeeld een (inter)nationaal goed bezochte site hebt?
Het lijkt mij sowieso kut om met een .be te gaan ranken in een .NL zoekmachine. Zeg nou zelf, hoevaak zie jij een .BE extentie in de Google zoekmachine? Wel een mooi keyword en de concurrentie lijkt me niet al te moeilijk in de zoekmachine, 100.000 maandelijkse exacte lokale zoekresultaten is niet weinig dus wellicht de moeite waard, zeker een heel mooi onderwerp.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:43 schreef MaGNeT het volgende:
@Blester
Maakt niet uit of het BE of NL is, als het loopt, loopt het.
Nouja, het is een zoekwoord dat ook actief is in belgie. Maar is ik bijvoorbeeld sommige van mijn Nederlandse zoekwoorden van mijn websites intyp in Google.be komen er precies dezelfde posities uit. Ik denk dat ik deze domeinnaam over een tijdje ga registreren en dan flink me best ervoor ga doen. Als ik deze gerankt krijg in .NL zoekmachine kan het dienen als mainsite met zoveel bezoekers.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
Inderdaad, ik zie ook vrijwel nooit een .be voorbij komen als ik iets zoek op Google.nl eigenlijk nooit.
Gaat dat niet automatisch dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef CasB het volgende:
Nope, het verbaast me ook niet met de kerst enzo.
zegt de man die zelf ook vandaag aan t posten was hier...quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:51 schreef JDx het volgende:
Zeg net al tegen m'n ouders, wtf doen mensen op internet op 1ste kerstdag. Alweer bijna net zoveel kliks als gisteren en zondag is meestal een topdag.
Je zit zelf ook op internet pik
Ik heb ook verschillende sites in schuldhulpverlening e.d. en die hebben ook normale bezoekers.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zegt de man die zelf ook vandaag aan t posten was hier...
ik heb een site over schulden.. vandaag best veel bezoekers.. wat n kut kerst heb je dan als je daar op googled vandaag...
Ok, dus aangezien mijn website een kleine doelgroep heeft (vnl alleen Amsterdammers) is Adsense misschien niet zo'n goed plan. Waarschijnlijk kan ik beter op zoek naar mensen die gericht adverteren, omdat mogelijk hun hele doelgroep op de website rondhangt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:06 schreef Shawn het volgende:
Maakt niet uit wat voor website je hebt, zolang je maar veel bezoekers hebt, dan komt het wel goed. Als ik jouw website bezoek, dan krijg ik waarschijnlijk banners van Thuisbezorgd te zien omdat ik vaak pizza's bestel. Een Nederlandse bezoeker uit het Verenigd Koninkrijk krijgt weer een lokale banner te zien die past bij zijn surfgeschiedenis.
Als je publiek uit Amsterdam komt zullen ze dus ook op dingen uit Amsterdam zoeken, welke weer worden weergegeven in Google AdSense. Google AdSense staat rechtstreeks in verbinding met de zoekwoorden waar jouw bezoekers op zoeken bij Google. Iemand zal bijvoorbeeld zoeken op 'taxi amsterdam' en op jouw website ziet hij later advertenties in de taxi branche.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:55 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Ok, dus aangezien mijn website een kleine doelgroep heeft (vnl alleen Amsterdammers) is Adsense misschien niet zo'n goed plan. Waarschijnlijk kan ik beter op zoek naar mensen die gericht adverteren, omdat mogelijk hun hele doelgroep op de website rondhangt.
Hehe xDquote:Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef JDx het volgende:
Buurman van me heeft die GT-R gekocht, godverdomme, nieuw doel
Ja dat gaat steeds sneller, op nvus.nl zelfs meteen nadat ik iets post, echt binnen een paar seconden.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:35 schreef Blester het volgende:
Google is goed bezig! Vandaag alle pagina's van mijn nieuwe website alweer in Google te vinden. Lang leven Sitemaps
Dat is wel lekker, vooral als je op de actualiteit probeert in te springenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat gaat steeds sneller, op nvus.nl zelfs meteen nadat ik iets post, echt binnen een paar seconden.
Toch niet in 1 dag he?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik sta op ¤800 nu dus ik klaag ook nietGeld is inderdaad binnen, even naar belgië vuurwerk halen dan maar
Het kan. Ik heb ooit een account beheerd, helaas niet van mezelf, waar in de hoogtijdagen meer dan ¤3000 per dag op binnen kwam.quote:
Ik geloof dat we hier op het werk ook gaan proberen AdSense te plaatsen op onze sites en die hebben miljoenen bezoekers, dus ben benieuwd wat dat gaat opleverenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het kan. Ik heb ooit een account beheerd, helaas niet van mezelf, waar in de hoogtijdagen meer dan ¤3000 per dag op binnen kwam.
Is de url structuur ook anders dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een oude nieuwssite voor lokaal nieuws in Joomla 1.5. Die wil ik overzetten naar Wordpress. Het enige wat mij tegenhoudt is het gezeik met Google. Ik bedoel, dat ik al die nieuwsberichten moet gaan overhevelen is al een pokkewerk maar Google gaat het ook niet leuk vinden als alle nieuwsberichten opeens op een andere URL staan.
Een 301 redirect voor elk specifiek bericht kan echt niet, daar zijn het er simpelweg teveel voor. Enige suggesties?
Ja in Joomla zijn het niet echt zoekmachine vriendelijke URL's en in Wordpress worden ze dat wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is de url structuur ook anders dan?
| 1 | RewriteRule ^index.php?option=com_content&view=article&id=(.+)$ http://www.nieuw.nl/?p=$1 [R=301,L] |
Kunnen we via dit topic niet wat abc linken gaan doen via pm ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook één site met een PR3. Voor de rest varieert het van PR0 tot PR2.
Overigens wel jammer dat mijn poging om wat backlinks te krijgen van sites die hoger staan in Google niet gelukt is. Eind vorige maand heb ik e-mails gestuurd en tot op heden geen enkele reactie.
Je heb gelijk, my bad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Grappig dat jij daarmee komt, terwijl ik je pm en geen reactie krijg
Dan vertel ik je het maar... je hebt een PR4 en PR5 dus: not badquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:14 schreef JoshuaL het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige die niet naar zijn PR kijkt.
Eergister mails de deur uit gedaan voor een nieuwe website, en vandaag al 25 links erbijquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook één site met een PR3. Voor de rest varieert het van PR0 tot PR2.
Overigens wel jammer dat mijn poging om wat backlinks te krijgen van sites die hoger staan in Google niet gelukt is. Eind vorige maand heb ik e-mails gestuurd en tot op heden geen enkele reactie.
In dit geval moet het bericht ID hetzelfde zijn en de titel niet zozeer toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ok, maar het is htaccess die de url's "vriendelijk" maakt, dus de originele onvriendelijke links blijven wel werken.
Joomla url: index.php?option=com_content&view=article&id=123
WP url: ?p=123
Dus dan zal je zoiets moeten doen?
[ code verwijderd ]
Niet getest verder.
Dat is inderdaad niet slecht!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dan vertel ik je het maar... je hebt een PR4 en PR5 dus: not bad
Weet je zeker dat je niet je id ook in je url wilt? Nog voor de titel van de post. Zoals nu.nl ook doetquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
In dit geval moet het bericht ID hetzelfde zijn en de titel niet zozeer toch?
| 1 | http://www.nu.nl/gadgets/2992436/chipmaker-vecht-miljardenclaim.html |
Ahhh vandaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, voor bijv. Google News moet er een ID in je url staan anders word je niet toegelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |