SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
[ Bericht 7% gewijzigd door Rockiejj op 19-12-2012 11:40:47 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
maar het kan wel.quote:
maar het kan wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, er ligt nog een beetje werk.
Nee, want er ligt nog werkquote:
ja je kunt wel weglopen. het is wel mogelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want er ligt nog werk. Daar kan ik niet van weglopen. Ja, aan het eind van de werkdag en in pauzes
Aan het eind van de werkdagquote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je kunt wel weglopen. het is wel mogelijk.
ja dus het kan wel!quote:
Het kan wel punt uitquote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, aan het eind van de werkdag. Niet tussendoor.
Neequote:
True thatquote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is eens wat anders dan al die wijven
quote:
Succesquote:
Eetse en succesquote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef supersof het volgende:
Ik ga ontbijten en tas pakken en trein uitzoeken en dat allemaal. toedelsss
dan ben je al te laat hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Rockiejj het volgende:
Bus gaat om 10:56, dus moet opschieten
Joh, wat jij wil.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef supersof het volgende:
wel vin het kan wel!!!!! alleen mag het niet.
Dan moet je hard lopenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Rockiejj het volgende:
Bus gaat om 10:56, dus moet opschieten
Back in time!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, wat jij wil.
[..]
Dan moet je hard lopen
Hehe, had ik maandag ook. Gelukkig ligt hier altijd een opladerquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga huilen, ik ben mijn oplader vergeten
Pcieeeeeees.quote:
niet boos zijn hequote:
doeei rockquote:
hier ligt alleen een blackberryoplader maar dat past njetquote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, had ik maandag ook. Gelukkig ligt hier altijd een oplader
[..]
Pcieeeeeees.
Blackberry is dan ook een hoerentelefoonquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier ligt alleen een blackberryoplader maar dat past njet
okeequote:
mja op mn samsung pastte die welquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blackberry is dan ook een hoerentelefoon.
Vaagquote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja op mn samsung pastte die wel
niet echt, de oplader van de iphone is veel breder dan van samsung/blackberryquote:
Oh ja wachtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet echt, de oplader van de iphone is veel breder dan van samsung/blackberry
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot vanmiddag liefje schatje booboo
Wat deed hij?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:37 schreef Rockiejj het volgende:
Wauw, deze chauffeur was een echte idioot..
Ik zou een klacht indienenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Rockiejj het volgende:
1) 7 minuten te laat
2) gaat op het station op zn gemak koffie halen in bet buschauffeurshok..
3) Reed door bij een bushalte waar hij moest stoppen.
4) Stopte daarom 100m verder ineens waardoor ik bijna voorin lag
5) Ging daarma even doorrijden en ging met 70 over 60kmu wegen..
Waarheen?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen zin om twee uur te reizen
naar huis, ben bij mijn opa en oma nu (:quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef supersof het volgende:
Ik heb geen zin om twee uur te reizen
waar ga jij heen dan?quote:
Ah oke. Ik zal zwaaien als je hier zowat langs komtquote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
naar huis, ben bij mijn opa en oma nu (:
haha ja is goed (:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zal zwaaien als je hier zowat langs komt.
Ja, die heb ik wel. Maar kan ik niet komen brengenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij een oplader voor me hebt kom ik je vermaken
jammerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel. Maar kan ik niet komen brengen.
Hehe, sterktequote:Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammerheb nog 4 uur en 21%
half 9quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, sterkte. Hoe laat ging hij van de lader?
daaromquote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ga je niet redden als je 'm net zoveel gebruikt
Niet zo slim eejquote:Op woensdag 19 december 2012 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daaromben ook genoodzaakt om hem straks uit te zetten
Wat voor 'n kleurquote:Op woensdag 19 december 2012 14:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
dus nu nageltjes aan het lakken enzo
Ik ging nergens heen, maar om 2 uur in een trein te zittenquote:
Aan het eind van de rit is mijn telefoon altijd leegquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ging nergens heen, maar om 2 uur in een trein te zitten
zwart met zilver glitter spul, antwoord op beide vragenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor 'n kleur?
Zwarte jurk had je toch?
Netjesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef msacras het volgende:
z
[..]
zwart met zilver glitter spul, antwoord op beide vragen
Ja mijne ookquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan het eind van de rit is mijn telefoon altijd leeg.
Echt?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak ook nog een leven naast FOK!
Ik dacht dat er alleen maar nerds op Fok! zatenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan het je haast niet voorstellen, nee.
Is ook zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar nerds op Fok! zaten
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef Rockiejj het volgende:
Neeeee.
Gister Far Cry 3 niet opgeslagen
Krijg je als je gedownloade games speelt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef Rockiejj het volgende:
Neeeee.
Gister Far Cry 3 niet opgeslagen
en jij weet dat omdat? :pquote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je als je gedownloade games speelt.
Je bent net wakker?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben weer terug van een zware werk dag
naar school gegaan zoals altijdquote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan, jongen?
Zo zwaar was het dus niet. Tenzij je de school verplaatst hebtquote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naar school gegaan zoals altijd
School werk noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naar school gegaan zoals altijd
jawelquote:Op woensdag 19 december 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zwaar was het dus niet. Tenzij je de school verplaatst hebt
owquote:Op woensdag 19 december 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet terug van een werkdag, want die moet dan nog beginnen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eigenlijk heb ik geen werk meer maar ik ga iets anders doen
Jij misschien, ik leef wel verder.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee en nog 2 dagen en we zijn dood!!!!
dat kan niet iedereen sterftquote:Op woensdag 19 december 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij misschien, ik leef wel verder.
Nee, er begint alleen een nieuwe periode.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat kan niet iedereen sterft
dat is een leugen de planet de X raakt de aarde daardoor ontploft de aarde als het ware dus dat kan je niet overlevenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, er begint alleen een nieuwe periode.
Ik wel, want ik ga met mijn hond Pluto naar zijn thuisbasis.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat is een leugen de planet de X raakt de aarde daardoor ontploft de aarde als het ware dus dat kan je niet overleven
Juist, ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat is een leugen de planet de X raakt de aarde daardoor ontploft de aarde als het ware dus dat kan je niet overleven
maar alleen als je in Allah geloofd heb je kans te overleven als we dit overleven en niks van merken is het werk van Allahquote:
Ik ben atheïst.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar alleen als je in Allah geloofd heb je kans te overleven als we dit overleven en niks van merken is het werk van Allah
Ik zeg net dat ik atheïst ben, dan komt Allah mij niet redden, want daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan zal jij sterven of Allah red je
Hij kan ook niet gelovige redden, de hele wereld.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik atheïst ben, dan komt Allah mij niet redden, want daar geloof ik niet in.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik atheïst ben, dan komt Allah mij niet redden, want daar geloof ik niet in.
Dat doet hij niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij kan ook niet gelovige redden, de hele wereld.
Omdat ik atheïst ben.quote:
Graaf een gat van 25m diep, spring erin, en laat 'm weer dicht gooien. Wel zorgen dat je eten en drinken mee hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben echt bang voor over 2 dagen
daar is lavaquote:Op woensdag 19 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik atheïst ben.
[..]
Graaf een gat van 25m diep, spring erin, en laat 'm weer dicht gooien. Wel zorgen dat je eten en drinken mee hebt.
maar ik geloof er niet echt in maar iedereen zit er wel over te praten en nasa zei ook laast dat er iets op de aarde afkwamquote:
Daarom moet je ook een gat graven van 25m en erin springen met eten en drinken.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar ik geloof er niet echt in maar iedereen zit er wel over te praten en nasa zei ook laast dat er iets op de aarde afkwam
dan overleef ik het dat wil ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een gat graven van 25m en erin springen met eten en drinken.
niet zeuren danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan overleef ik het dat wil ik niet
Wat zeur je danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan overleef ik het dat wil ik niet
Ah, Allah haat je. Niet echt iets nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga naar de hel dat zeur ik
ik geloof niet in datquote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, Allah haat je. Niet echt iets nieuws.
hahahahaha wat?? net nog welquote:
Je gelooft dus wel ergens inquote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja in de einde van de wereld geloof ik. maar niet in allah ik geloof in je zus
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef supersof het volgende:
gvd ik kan geen geld overmaken vanaf spaarrekening. Dus ik kan zo geen visburger kopen. Het leven is hard.
storing bij ING ofzoquote:
Doe ik, kijk maar wat je zegt:quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja in de einde van de wereld geloof ik. maar niet in allah ik geloof in je zus
ik geloof in de chi ste n domquote:Op woensdag 19 december 2012 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik, kijk maar wat je zegt:
[..]
[..]
jep : (quote:
aah nee dat hoeft echt niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je wacht tot half 6 haal ik een burger voor je
wil jij er ook 1 voor mij halenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je wacht tot half 6 haal ik een burger voor je
Als ik weer eens pech heb, en de bus te laat is, ben ik ook nog om kwart over zes in Arnhemquote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
aah nee dat hoeft echt niet hoor. bovendien ben ik pas rond kwart over zes in arnhem. zit nu nog steeds bij mn o&o hehe
Neen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wil jij er ook 1 voor mij halen
oh haha misschien zien we elkaar dan wel (: zou alleen wel eng zijn hehequote:Op woensdag 19 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik weer eens pech heb, en de bus te laat is, ben ik ook nog om kwart over zes in Arnhem.
Hehe, zou goed kunnen als mijn bus laat isquote:Op woensdag 19 december 2012 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha misschien zien we elkaar dan wel (: zou alleen wel eng zijn hehe
Nee weet ik, maar ik ben in het echt best verlegen enzo bij nieuwe mensenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, zou goed kunnen als mijn bus laat is. En ik bijt niet hoor
.
Omdat ik je niet mag, je bent van het mannelijke geslacht (al twijfel ik daar nog over), en je bent niet in Arnhem.quote:
en waarom mag je mij nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik je niet mag, je bent van het mannelijke geslacht (al twijfel ik daar nog over), en je bent niet in Arnhem.
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik ben in het echt best verlegen enzo bij nieuwe mensen
Waarom vraag je het dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en waarom mag je mij niet
Ik weet de reden al maar goed.
En ja ik ben een man.
waarom ben jij racistisch?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.
[..]
Waarom vraag je het dan?
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom ben jij racistisch?
Want dat is de reden natuurlijk.
quote:
Door je gedrag.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja waarom mag je mij dan niet
Hmm ik vind het vervelend en eng hahahquote:
kom jij naar het meet?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ik vind het vervelend en eng hahah
niks mis mee hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik ben in het echt best verlegen enzo bij nieuwe mensen
Ja maar ik vind het wel eng enzo haha. Kan mezelf er helemaal zenuwachtig over makenquote:
ik ken het hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel eng enzo haha. Kan mezelf er helemaal zenuwachtig over maken
Het went vanzelfquote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm ik vind het vervelend en eng hahah
In je dromen misschien.quote:
Preciesquote:
Succes met reizenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
Nou mensen, veel plezier met de discussie. Ik ga maar eens op huis aan![]()
Vertel me dan wat ik fout doe?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het went vanzelf
[..]
In je dromen misschien.
[..]
Precies.
[..]
Succes met reizen![]()
Lees je posts van een aantal dagen terug nog maar eens terug. Nu doe je normaal, houd dat zoquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vertel me dan wat ik fout doe?
okequote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees je posts van een aantal dagen terug nog maar eens terug. Nu doe je normaal, houd dat zo.
Goed héquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat een ninja die vinniiee
mijn batterij is bijna leeg dus ik sterf van binnen, verder is alles prima. Met jou dan?quote:
Ja gaat wel, moe gewoon maar ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn batterij is bijna leeg dus ik sterf van binnen, verder is alles prima. Met jou dan?
nee die ben ik vergetenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja gaat wel, moe gewoon maar ja.
Heb je geen oplader mee?
Dan moeten we je missenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee die ben ik vergeten
Thanks.quote:
Chillquote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Thanks.
Ik zal het nodig hebben.
Vanavond maccie met de auto!
Hmm.. Decisions, decisions..quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chill.
Ik zat net een beetje te koekeloeren op markplaats. Peugeot 306 is wel een leuk auto'tje, maar moet het verbruik en verzekering/wegenbelasting even uitzoeken nog. Want op zo'n vergelijksite was de goedkoopste 55 euro en de duurste 120 euro, maar daar stond de verzekeringsmaatschappij niet bij
.
Ja volgens mij ook!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En 1:15/16 is nog best netjes volgens mij
.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En 1:15/16 is nog best netjes volgens mij
.
Ik hou me wel eens bezig met autosquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Wat weet jij daar nu van?
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou me wel eens bezig met autos
Techniek.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Het is best vervelend als je VMBO doet moet je kiezen wat je wil doen in de overige 2 jaar voor je diploma kan je gym en multimedia en zorg enz kiezen maar ik heb dus geen flauw idee wat ik wil doen
Ja die kant wil ik inderdaad ook op. Zit er nu altijd te kloten, maar vind het best leuk. Niet echt kloten van irriteren maar meer uitvinden zegmaarquote:
Snap ikquote:Op woensdag 19 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja die kant wil ik inderdaad ook op. Zit er nu altijd te kloten, maar vind het best leuk. Niet echt kloten van irriteren maar meer uitvinden zegmaar
Ja dat is waar, maar wil later graag in het leger maar dit is meer zodat je niet in die 2 jaar gaat vervelen en ik heb me voorlopig advies ook laast gehad, voorlopig KBL maar na de cito's komt er nog een gesprek, ligt eraan of ik die hoog genoeg maak voor TLquote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik. Eenvoudig toch, zo'n keuze. Meer dan genoeg banen ook te vinden.
In het leger moet je ook maar toegelaten wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar wil later graag in het leger maar dit is meer zodat je niet in die 2 jaar gaat vervelen en ik heb me voorlopig advies ook laast gehad, voorlopig KBL maar na de cito's komt er nog een gesprek, ligt eraan of ik die hoog genoeg maak voor TL
Ja dat bedoel ik al, maar ik ben even BO2 spelenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In het leger moet je ook maar toegelaten worden.
Succes.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik al, maar ik ben even BO2 spelen
Hallonquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Eerste dag werk prima bevallenheb gelijk alles weer slim neergezet dat ik morgen in 1x verder kan gaan
!
Vandaag rond de 5000-6000 producten verwerkt ben alleen bang dat ik vanavond nog steeds die piep van dat scan ding hoor in me slaap
Dat piepje is echt godse kutquote:Op woensdag 19 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon
Mooi! Goed bezig, hehe.
Ja, dat piepje is irritant hé?
Klopt, ik ken het. Fucking irritant. Of dat ie even moet laden, terwijl je net op een lekker tempo bezig bentquote:Op woensdag 19 december 2012 17:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat piepje is echt godse kutmaarja als je dat piepje uit zet moet je de hele tijd op een lampje letten en dat duurt gewoon bijna 2x zo lang
Yup inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik ken het. Fucking irritant. Of dat ie even moet laden, terwijl je net op een lekker tempo bezig bent
Oh, wij bewaarden die altijd tot het laatstquote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup inderdaadof dat er ineens producten zitten zonder streepjescode dat ik die helemaal moet aansluiten op de pc enzo om het serie nummer te achterhalen
En er zat nog een verkeerd verstuurd product tussen ook... ik kwam ineens een hele andere kleur tegen dus ik zo naar een collega: wat is deze?!
Uhhhh die is voor de wallmarkt kortom hoeven wij niks mee en verzendkosten is het niet waard dus mag de prullenbak in
Kan kloppen inderdaad, en ja ik bewaarde ze ook tot het laatst maar elke 250 artikelen maakte ik een print met de status etc, zodat als er wat fout gaat we niet alles opnieuw hoeven te doenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wij bewaarden die altijd tot het laatst. En dan de meuk die niet scanbaar was allemaal in 1x doen.
Lol. Wallmark(e)t, is dat niet van Jeff dunham?
Balenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef supersof het volgende:
kut bussen zijn kut. Ik kom aanlopen en hij rijdt door.
jaa buuh. maar nu lekker in de treinquote:
Hehe, wel zo slim ja. Bij ons was het per leverancier, konden 2 producten zijn, maar ook 2000quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan kloppen inderdaad, en ja ik bewaarde ze ook tot het laatst maar elke 250 artikelen maakte ik een print met de status etc, zodat als er wat fout gaat we niet alles opnieuw hoeven te doen
(Btw ik had een typo het is wallmart)
Wat is dat voor trein dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa buuh. maar nu lekker in de treinalleen wel stom dat ik nooit internet heb in de trein naar arnhem : /
Laterquote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is niet anders, tot vanavond
gewoon ns, maar altijd kpn internet dus betalen. Haha wow, wat een memorabel moment!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat voor trein dan?![]()
Ik zit in de bus die zelfs voor mij te warm is
Ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon ns, maar altijd kon internet dus betalen. Haha wow, wat een memorabel moment!!!!
ja kon = kpnquote:
Ben net begonnen aan een order van 7500 producten die gerecycled gaan worden..quote:Op woensdag 19 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, wel zo slim ja. Bij ons was het per leverancier, konden 2 producten zijn, maar ook 2000
Oh zoquote:Op woensdag 19 december 2012 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kon = kpn
memorabel dat je het warm hebt
Damn, dat zijn er nogal watquote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben net begonnen aan een order van 7500 producten die gerecycled gaan worden..
Maar denk wel dat ik het morgen af krijg
ja laptop herkende het niet en veranderde hetquote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik snapte dat van KPN niet. Voor KPN hoef je toch niet te betalen? Gewoon treinns.NS.nl oid
Hmm, ik dacht dat KPN ook gratis wasquote:Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja laptop herkende het niet en veranderde het
Nee tmobile is gratis, kpn hotspot is betalen, of je moet een account hebben ofzo
*scant*quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig gaan er 50 in een doosje dus maar 150 doosjes
Gaat goedquote:Op woensdag 19 december 2012 17:37 schreef supersof het volgende:
lol we staan al 10 minuten stil voor utrecht csgaat lekker dit.
Ja, trein die ik naar arnhem wilde nemen is al paar minuten weg.quote:
Nee ze moeten echt apart geregistreerd worden omdat er op elk ding aparte data staat van hoe alles is verlopenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*scant*
*drukt op 50*
*scant volgende*
NS en Prorail, stelletje autistenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, trein die ik naar arnhem wilde nemen is al paar minuten weg.
oh de oorzaak is dat in de middag een defecte trein was en nu nog steeds vertraging daarvan is
HEY HEY HEY!!! ik werk soms ook wel eens voor ns jaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NS en Prorail, stelletje autisten
Hmm, daar ben je wel even mee zoet jaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ze moeten echt apart geregistreerd worden omdat er op elk ding aparte data staat van hoe alles is verlopen
Hehe, jij zal ook ongetwijfeld dat gezeik te horen krijgen als treinen vertraging hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
HEY HEY HEY!!! ik werk soms ook wel eens voor ns ja
Oke niet dat ik ook maar iets met de dienstregeling en al dat zooitje ongeregeld te maken heb
Als ik ergens word ingezet (zoals met de sneeuw toen) rijd alles op mijn station perfectquote:Op woensdag 19 december 2012 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, jij zal ook ongetwijfeld dat gezeik te horen krijgen als treinen vertraging hebben
En jij dus ook, want geen gezeikquote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik ergens word ingezet (zoals met de sneeuw toen) rijd alles op mijn station perfectdus blije reizigers zijn blij
Daaromquote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij dus ook, want geen gezeik
Heldquote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daaromkan ik rustig me broodje shoarma opeten tijdens werktijd
Mooizoquote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef Conflict het volgende:
Hoi allemaal.
Ik ben uit het ziekenhuis, maar blijf nog wel langer in Spanje.
Ik zie dat er leuk gepost wordt in Jong! en dat doet me goed
Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent. Moet je nog extra rustig aan doen of zo?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef Conflict het volgende:
Hoi allemaal.
Ja ik heb een zware hersenschudding. Nog steeds last van spraak en coordinatie, maar komt goed!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent. Moet je nog extra rustig aan doen of zo?
Beterschap nog Conflictquote:Op woensdag 19 december 2012 18:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik heb een zware hersenschudding. Nog steeds last van spraak en coordinatie, maar komt goed!
Wat doe/deed je in Spanje? Vakantie?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef Conflict het volgende:
Hoi allemaal.
Damn, dat is klote. Sterkte en succes met je verdere herstel!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja ik heb een zware hersenschudding. Nog steeds last van spraak en coordinatie, maar komt goed!
Ik werk voor Nederlanders in Frankrijk en Spanje, zit hier al tien weken. Maar wil nu wel weer naar huis.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat doe/deed je in Spanje? Vakantie?
Blij om dat te horen en beterschap nog!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef Conflict het volgende:
Hoi allemaal.
Hoe lang moet je nog dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik werk voor Nederlanders in Frankrijk en Spanje, zit hier al tien weken. Maar wil nu wel weer naar huis.
Eigenlijk ben je een kikker, maar dit weet je alleen niet meer! Gedraag je er naar!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog dan?Ik weet dat ik het al eens gevraagd heb, maar mijn geheugen is net een zeef
Blub.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een kikker, maar dit weet je alleen niet meer! Gedraag je er naar!
Schuif Jay-Z maar vijftig miljoen plaatsen terug.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
En Nicki Minaj. Jay-Z staat op #1 als Nicki Minaj op #50000003 staat.
Die ken ik. Nee.quote:
Kom eens met wat beters dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Schuif Jay-Z maar vijftig miljoen plaatsen terug.
[..]
Die ken ik. Nee.
Ik vind het niks in ieder geval.
Luister bijna alleen maar of relatief oude of een beetje underground, zoiets als a tribe called quest, the pharcyde, run dmc, eric b en rakim, nbn, outkast en last emporer.quote:
Of je begint nu, ben je om 19:30 klaarquote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moet huiswerk maken maar echt geen zin
ik maak het om 19:30
Ik ook geen zin, zou alleen wel moeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik moet huiswerk maken maar echt geen zin
ik maak het om 19:30
Als ik het maak zonder zin dan vul ik altijd onzin in en dan moet ik alles steeds verbeterenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je begint nu, ben je om 19:30 klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |