quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit er vlak bij maar heb geen vrienden om mee te gaan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja d8 het wel ja...Deze zomer was er renovaties hier en toen dagelijks lastig gevallen met die muziek door de bouwvakkers....quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef De_Nater het volgende:
Over 100% NL gesproken, ik reed dus met iemand mee en toen was ik gedwongen om naar die zender te luisteren. Slechts 60% was Nederlands volgens mij... Het is toch de bedoeling dat het voor 100% Nederlandse bodem is?
Moet jij niet werken?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef KNAK het volgende:
Moeten die mensen niet werken dan? is het al vakantie?
Maar hoeft daar volgens mij niet per se Nederlands gesproken te zijn, in tegenstelling tot RadioNL.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef De_Nater het volgende:
Over 100% NL gesproken, ik reed dus met iemand mee en toen was ik gedwongen om naar die zender te luisteren. Slechts 60% was Nederlands volgens mij... Het is toch de bedoeling dat het voor 100% Nederlandse bodem is?
idd...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef De_Nater het volgende:
Je zit nu toch bij je vrienden?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over 7 uur opstaan. Zit nu eerst met verbazing te kijken wat dit op tv is.. "voor de mama's"quote:
Is heel verveldn hoor ik zie allemaal lekkere chickies in beeld ein woon er nog geen kwartier vandaan.quote:
neen, voor de babiesquote:Op woensdag 19 december 2012 02:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Over 7 uur opstaan. Zit nu eerst met verbazing te kijken wat dit op tv is.. "voor de mama's"
Je zit de streams van 2011 te kijken?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Over 7 uur opstaan. Zit nu eerst met verbazing te kijken wat dit op tv is.. "voor de mama's"
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
MONEYGRABBER GODVERDOMME WAT LEKKER DIT
Of Monsters and Men en Robbie Williams Nederlandse bodem?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar hoeft daar volgens mij niet per se Nederlands gesproken te zijn, in tegenstelling tot RadioNL.
Kindeke toch...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:41 schreef Mirjam het volgende:
In bed zonder serious request o de ipad, ik mis het nu al
Nee dat was vorig jaarquote:Op woensdag 19 december 2012 02:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen chicks regelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is heel verveldn hoor ik zie allemaal lekkere chickies in beeld ein woon er nog geen kwartier vandaan.
Oh je wilde deze hosselbaas als wingman?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is heel verveldn hoor ik zie allemaal lekkere chickies in beeld ein woon er nog geen kwartier vandaan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:41 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Of Monsters and Men en Robbie Williams Nederlandse bodem?
Je kijkt de verkeeerde man, dat was vorig jaar!quote:Op woensdag 19 december 2012 02:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
babies dan... horen die mensen buiten de muziek hard? en de mensen die slapen dan? waar is dit in NL? in een afgelegen wijk?quote:
Hij heeft het zelf al geopperd...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd wie de eerste is die aan Gerard vraagt om Cliff Richard te doen
Yup die is naar huis met aan iedere vinger zo'n Enskedeesch snolletje...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen chicks regelen.
Dat deed lerenjasmeneer ook.
Gelukkig duurt het nog een paar dagenquote:
Je kan toch gewoon via de site kijken?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:41 schreef Mirjam het volgende:
In bed zonder serious request o de ipad, ik mis het nu al
Ja dat was de bedoeling mijn autistische grote vriend wilde niet mee die ging liever fifa spelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh je wilde deze hosselbaas als wingman?
Moet wel een paar ton opleveren natuurlijk...aan het eind dan zeker...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf al geopperd...
het gaat altijd veel te snel weer voorbijquote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog een paar dagen
Zo te zien op een achteraf industrie terrein.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
babies dan... horen die mensen buiten de muziek hard? en de mensen die slapen dan? waar is dit in NL? in een afgelegen wijk?
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
babies dan... horen die mensen buiten de muziek hard? en de mensen die slapen dan? waar is dit in NL? in een afgelegen wijk?
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zonde, maar het duurt nog een paar dagen misschien wil hij morgen? Of ga zelf in je eentje, kun je ook een chick meenemen naar huis zonder lastige situaties dat je je wingman moet dumpen..quote:Op woensdag 19 december 2012 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling mijn autistische grote vriend wilde niet mee die ging liever fifa spelen.
zal morgen kijken hoe en wat inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 02:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon via de site kijken?
Waarheidquote:Op woensdag 19 december 2012 02:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het gaat altijd veel te snel weer voorbij
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zo te zien op een achteraf industrie terrein.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb me aangemeld voor dat callcenter.
Ik word belmiep dames en heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |