ge hettem nie veranderd denk ik?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een andere ttaidstelefoon!!!
arme zielquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een andere ttaidstelefoon!!!
Truste love, en thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Knights of Cydonia is afgelopen, dus ik ga eens slapen!
Slaap lekker allen!
(Trixie, sterkte vannacht met wobbelbaby!)
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"quote:Op woensdag 19 december 2012 07:26 schreef Incantrix het volgende:
(neen, ik ben nog niet ontploft. Geslapen heb ik ook niet, dus ik ga mijn nest weer in, doehoei!)
Nog niet, volgens mij zit ze verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 07:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"
Visualquote:Op woensdag 19 december 2012 07:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"
Ja geen idee, lijkt er wel op want ben ook misselijk enzulksquote:
gatverdamme.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Mss het volgende:
Ik schijt nu al in mijn broek voor mijn tentamen straks.
Priem wat kut!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Trix biggen jaaaaa![]()
Mss succes straks
En ik báál echt gruwelijkVannacht wou ik naar huis rijden... kwam er me een geluid en stank uit die auto van me
Is de veer afgebroken voor bij mijn wiel. Wielkast lag ķp mijn wiel (heerlijke geur ook van verbrand rubber
). Echt vloeken man.... auto is nog geen 2 maand geleden tip top in orde gemaakt en heb ik dit weer. Wordt weer een duur grapje
Verder was het wel gezellig
oh dat is matig. En moet zeker weer helemaal naar bels om te repareren?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Trix biggen jaaaaa![]()
Mss succes straks
En ik báál echt gruwelijkVannacht wou ik naar huis rijden... kwam er me een geluid en stank uit die auto van me
Is de veer afgebroken voor bij mijn wiel. Wielkast lag ķp mijn wiel (heerlijke geur ook van verbrand rubber
). Echt vloeken man.... auto is nog geen 2 maand geleden tip top in orde gemaakt en heb ik dit weer. Wordt weer een duur grapje
Verder was het wel gezellig
Europese literatuurgeschiedenis. Meerkeuze moet wel lukken, maar we hebben ook een essayvraag. Normaal kunnen we dan uit meerdere vragen kiezen dus kun je die beantwoorden waar je het meeste over weet. Nu hebben we maar één vraag.quote:
Nou ik ben heel blij dat mijn collega besloot om toch niet te blijven slapen; dus die was al aan de cola gegaan om dan zelf naar huis te rijden. En we vertrokken samen; dus toen mochten we met hem meerijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Priem wat kut!Hoe ben je nog naar huis gegaan uiteindelijk?
Nee dat hoeft niet.. Laten we hier in de garage doen. Maar hij moet dus eerst versleept worden en dan kijken om te fixen. Wordt duur grapje weer...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat is matig. En moet zeker weer helemaal naar bels om te repareren?
Nou, heel veel succes in elk geval! Tsjakka!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Europese literatuurgeschiedenis. Meerkeuze moet wel lukken, maar we hebben ook een essayvraag. Normaal kunnen we dan uit meerdere vragen kiezen dus kun je die beantwoorden waar je het meeste over weet. Nu hebben we maar één vraag.
omdat het gewoon kut is en die kutblikken een dure kuthobby zijn! zo!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik ben heel blij dat mijn collega besloot om toch niet te blijven slapen; dus die was al aan de cola gegaan om dan zelf naar huis te rijden. En we vertrokken samen; dus toen mochten we met hem meerijden.
[..]
Nee dat hoeft niet.. Laten we hier in de garage doen. Maar hij moet dus eerst versleept worden en dan kijken om te fixen. Wordt duur grapje weer...
Ik hoop echt dat ik hem niet lang kwijt ben ook. Argh ik baal echt zo gruwelijk. Heb er ook vreselijk kut om geslapenGeen idee waarom ik me er zo druk om maak; want ik kan er niks aan doen. Maar toch arrrrghhhhhh
![]()
![]()
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, heel veel succes in elk geval! Tsjakka!
hoe laat moet je?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.
Dat dat dat en nog een paar extra kuttenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het gewoon kut is en die kutblikken een dure kuthobby zijn! zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You will rockzors their boxxxoorrzzzzquote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Geen bussen?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
In Boxtel rijden niet eens bussen
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef Diconnected het volgende:
Dit is echt niet mijn dagalles gaat mis en kut en fuuuuuu.
Hoezo issie beaus dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
een fokking woeste bb in huis
(ik werk thuis)
nee ik HAAT "komt wel goed schatje" uit de punten van mijn tenenquote:
work related issues, maar hij loopt goed te tieren manquote:
mehehequote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik HAAT "komt wel goed schatje" uit de punten van mijn tenen
dan moet ik denken aan bassie ende adriaanquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
mehehe
Een spreekwoordelijke 'alles komt goed, na regen komt zonneschijn' dan?
ja maar... ja maar... zo is er niks over om mee op te beurenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet ik denken aan bassie ende adriaan
H&Mquote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Bezorging holo pants is weer verschoven.. Nu staat er 14/18 januari
Misschien moet ik gewoon naar de winkel gaan en hem daar kopen
In de winkel is ie gewoon te krijgen maar als je hem online bestelt, moet je langer dan een maand wachten tot ie bezorgd wordt? Vage lui daarquote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Bezorging holo pants is weer verschoven.. Nu staat er 14/18 januari
Misschien moet ik gewoon naar de winkel gaan en hem daar kopen
Maar dan moet het toch alsnog wel wat sneller kunnen dan een maand..?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar dat komt omdat het H&M online shopmagazijn in Polski zit
niet als ze het daar niet op voorraad hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan moet het toch alsnog wel wat sneller kunnen dan een maand..?
ingebouwde faalpreventiequote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hu wait. Vlg mij is mijn asos bestelling helemaal niet gelukt. Ik snap er niks meer vanZie het nergens meer terug; maar ook niet op mijn PayPal
Alleen jammer dat dit deels een bestelling was voor die vriendin met cadeau die ze voor nieuwjaar moet hebbenquote:
ik draag allesquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, die nieuwe Zoya's zijn niet echt mijn ding. Ik draag geen lieflijke pastelkleuren
Da's wel matig, dan wordt het toch een gedicht makenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit deels een bestelling was voor die vriendin met cadeau die ze voor nieuwjaar moet hebben
Moet ik nu terug gaan zoeken welke zwarte vest ik ook weer er bij wou bestellengmrpfl
GODVERDOMME ik dacht dat je mijn kerstpakketloze maatje zou zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg gewoon net vvv bonnen van mijn werk ter waarde van 35 ¤terwijl ik bij het uitzendbureau zit!
Sheer nude en lichtroze shimmer heeft ook niet mijn voorkeur neequote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag alles
Okee, behalve sheer nude en lichtroze shimmerdingen
en ik danquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GODVERDOMME ik dacht dat je mijn kerstpakketloze maatje zou zijn
Het velpaarse fleece vest van mijn man tel ik ook niet echt als kerstpakket mee hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel raar dat het geld dan wel afgeschreven isquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit deels een bestelling was voor die vriendin met cadeau die ze voor nieuwjaar moet hebben
Moet ik nu terug gaan zoeken welke zwarte vest ik ook weer er bij wou bestellengmrpfl
Das wel leuk!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg gewoon net vvv bonnen van mijn werk ter waarde van 35 ¤terwijl ik bij het uitzendbureau zit!
Nee was iets andersquote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel raar dat het geld dan wel afgeschreven is
een beetje een gegeven paard in de bek kijken, fraai is dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het velpaarse fleece vest van mijn man tel ik ook niet echt als kerstpakket mee hoor![]()
kutjequote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar arme kindjes in Afrika dan en mensen zonder werkgever?
HAHAHAHAHA HET MAG NIET EINZquote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee was iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik em nu terug gevonden.. kan ik hem niet toevoegen in mijn winkelmandje. GVD ALS IK TOCH WIL FALEN DAN LAAT ME FALEN VERDORIE
oh gelukkig.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar wel en toen kreeg ik er ook geen
Dit is wel een heul lillek paard hoor, dan mag hetquote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een beetje een gegeven paard in de bek kijken, fraai is dat.
NU DOET DE SITE HET OOK AL NIET MEER VERDOMMEquote:
hehehe, ik verwacht eigenlijk nog wel een pic in de FBquote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit is wel een heul lillek paard hoor, dan mag het
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee was iets anders![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik em nu terug gevonden.. kan ik hem niet toevoegen in mijn winkelmandje. GVD ALS IK TOCH WIL FALEN DAN LAAT ME FALEN VERDORIE
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NU DOET DE SITE HET OOK AL NIET MEER VERDOMME
*gaat wiegen*
quote:
Oh dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik verwacht eigenlijk nog wel een pic in de FB
nou ja, veel bedrijven doen het uit coulance / omdat de financiele administratie het al druk zat heeft in de laatste week van december / omdat de banken ook dicht zijn met kerst, maar het is geen regel ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch normaal dat je voor kerst je salaris krijgt? Ook al is het dan een week eerder?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHH VLOEK SCHELD ALLESquote:Sorry, we can't find that page
or something has gone wrong...
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat kan geregeld wordenAls ik weer thuis ben zal ik eens een foto schieten
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHH VLOEK SCHELD ALLES
Ik vond het vorig jaar wel fucking lullig iigquote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, veel bedrijven doen het uit coulance / omdat de financiele administratie het al druk zat heeft in de laatste week van december / omdat de banken ook dicht zijn met kerst, maar het is geen regel ofzo.
't Is geluktquote:Order number: 63548150 (Please quote this in any correspondence to us) Total Cost: ¤45.10 Items: 4
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel fucking lullig iig
Zennnnnquote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
't Is gelukt
Rust in mijn hoofd
En nu hopen dat het voor nieuwjaar binnen is![]()
Bij ons wordt het de 22e gestort. GIEV all tze moneyquote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die in een supermarkt werken hebben over het algemeen geen topsalaris namelijk
Ohquote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons wordt het de 22e gestort. GIEV all tze money
Heej jou ken ik volgens mij nog nietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:19 schreef Miezziej het volgende:
Ik krijg morgen geld
Kreeg een brief dat ik vorig jaar ten onrechte geen feestdagentoeslag heb ontvangen (2% yayy) dus dat krijg ik er ook nog bij.
IK WIL FALEN!
Ik was een tijdje afwezig in nagellakwereld.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heej jou ken ik volgens mij nog niet
Lekker, extra feestdagentoeslag
Hoe oud?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik was een tijdje afwezig in nagellakwereld.
Zo erg afwezig dat ik nog allemaal oude collecties wil falen![]()
Lente/zomer 2012 ofzoquote:
Ik zou er zelf niet zoveel zin meer in hebben om om 2 uur nog eens weg te gaan, maar ik ben ook al bijna 30 hequote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh we gaan met oud en nieuw pas vanaf 2.00 uit want dan heb je geen kaartjes nodig.
Ben ik dan zo raar dat ik dat laat vind?
Koop gewoon kaartjes zodat we om 00.30 al kunnen
Weet je wat die kaartjes kosten?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh we gaan met oud en nieuw pas vanaf 2.00 uit want dan heb je geen kaartjes nodig.
Nee ik heb dan ook iets van 'dan ga ik naar bed'quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou er zelf niet zoveel zin meer in hebben om om 2 uur nog eens weg te gaan, maar ik ben ook al bijna 30 he
Hoe duur zijn die kaartjes?
Maar, gaan schoonouders mee stappen joh?
Oh, valt mee. Is in ieder geval nog wel verkrijgbaar over het algemeenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Lente/zomer 2012 ofzoValt dus wel mee met superoud, maar toch, alweer bijna nieuwe lente collecties allessss
Dat is zo killing hequote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat? Kopen of juist laat gaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Oh, dan zou ik t wel doen ja.
neuh ik weet niet wat de plannen zijn, ik zie wel wat hun uitvogelen en als het me niet aanstaat ga ik wel met de tjoektjoek naar mn konijnquote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou er zelf niet zoveel zin meer in hebben om om 2 uur nog eens weg te gaan, maar ik ben ook al bijna 30 he
Hoe duur zijn die kaartjes?
Maar, gaan schoonouders mee stappen joh?
Ja datquote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is zo killing heAls je uit bent, dan hou je het wel vol om laat te maken, maar als je op de bank zit te wachten of buiten staat te verkleumen
ja brum wil met zn broertje en zn broertje wil vanaf 2 uurquote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Koop jij toch een kaartje met Brum Spees, zie je de rest later binnen
kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat? Kopen of juist laat gaan?
Heel vaak loopt 'we zien wel' op zulk soort avonden uit op 'we blijven wel bankhangen' dus als je echt nog wel wil, zou ik denk ik wel een kaartje kopen om te zorgen dat je ook echt gaat en niet blijft hangen en daarna geen zin meer hebtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neuh ik weet niet wat de plannen zijn, ik zie wel wat hun uitvogelen en als het me niet aanstaat ga ik wel met de tjoektjoek naar mn konijn![]()
![]()
Zij zijn neit van het plannen en het is steeds 'we zien wel'. En ik kan daar niet zo goed tegen
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
Goeden TT voor derpicorn in progress?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jullie genoeg hebben van alle haakfrutsels zeggen jullie dat wel he?![]()
maak m eens derpquote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHA jammer dat je 21ste dood gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons wordt het de 22e gestort. GIEV all tze money
Oooooh zo kjoet!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gister gevraagd en brum deed half geirriteerd omdat ie niet wilde plannen, nou dan nietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel vaak loopt 'we zien wel' op zulk soort avonden uit op 'we blijven wel bankhangen' dus als je echt nog wel wil, zou ik denk ik wel een kaartje kopen om te zorgen dat je ook echt gaat en niet blijft hangen en daarna geen zin meer hebt
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HAHA jammer dat je 21ste dood gaat
"Relax. If Mayans were really that good in predicting the future, there would still be mayans"quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat leuk vindt is het prima tochquote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Loqi het volgende:
ik denk dat wij gewoon bij vrienden gaan lamballen, chinees halen en conference kijkenaltijd leuk, zeker na een LAN party
hij heeft een derpoogquote:
Ja das waar. Ik ben nog laaaaaang niet aan de beurt!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Eerst worden Kip en Bubsel nog dertig en dan jij pas Miss
ik zie nu pas dat ie al ogen heeft...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
thnx ladies
[..]
hij heeft een derpoogogen recht maken is zo'n PITA, maar je ziet t idd niet zo goed op de foto
4 jaar en 2 maanden. IK WORD OUDquote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 10 jaar en 15 dagen en dan word ik 30![]()
Maar zo is brum toch ook wel een beetje?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we hebben al vaker met het broertje afgesproken en dan op het laatste moment ging het broertje iets anders doen, dus ben benieuwd of het nu anders is
Precies, en heel mn schoonfamilie is van 'we zien wel'.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
ik kan ook niet tegen 'we zien wel'daar ben ik te autistisch voor.. ik moet weten wat ik aan moet, hoe laat we gaan, etc
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja datquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
ik kan ook niet tegen 'we zien wel'daar ben ik te autistisch voor.. ik moet weten wat ik aan moet, hoe laat we gaan, etc
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
4 jaar en 2 maanden. IK WORD OUD
Datquote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
zaaid aids teelballen mijnpakket!
Ik kon 'm niet laten.quote:
Ik kan eigenlijk geen situatie bedenken waarin brum dat gedaan heeft, hij vergeet t gewoonquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar zo is brum toch ook wel een beetje?
datquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat
En dan word ik af en toe door anderen vreemd aangekeken dat ik daar uberhaupt over nadenk en zo
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat ie al ogen heeft...
Dan word ik nooit 30quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja datquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatHij geeft hier aan tussen 10u30 en 12u30; maar ze weten het niet zeker. Kan ook andere dag zijn
Wat
Dat lijkt me zo makkelijk, maar ik kan het niehietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben dol op "we zien wel"
Van te voren alles vastleggen, dat deed mijn vader altijd, zulks een trauma's
Volgens mij 2 keer met een meetquote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen situatie bedenken waarin brum dat gedaan heeft, hij vergeet t gewoon
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken snappen dat ook niet.. Maar die zien wel en hebben dan van alles niet bij zich of niet aan gedacht en das dan jammer maar helaas. En ik kan dan balen 'want als ik dat had geweten dan had ik dit meegenomen of dat aangedaan'quote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
datbijna al mijn vrienden zijn mannen.. die snappen dat ECHT niet
![]()
![]()
[..]jonguh
meet? wat dan? ik weet het niet meheerquote:Op woensdag 19 december 2012 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij 2 keer met een meet
Bij ons werd alles tot in het kleinste detail vastgelegd, want broer is een eckte zware autist.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Hier gaat dat momenteel ook zoquote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
Ik ben het aan het leren, B. is ook van 'we zien wel'. En hij is op zijn beurt aan het leren iets meer info te geven voor de neurotische ik. Compromissen
Jouw broer heeft de zelfdzame besmettelijke variant van autismequote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons werd alles tot in het kleinste detail vastgelegd, want broer is een eckte zware autist.
En sommige dingen waren dan inderdaad niet tof (zoals vastleggen hoe laat je kan douchen en met welke handdoek![]()
)
Maar ik merk wel dat ik er heul veul trekjes van heb meegekregen en dus *iets* minder flexibel ben dan gemiddeld zeg maar
mja, dat is dan ook wel heel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons werd alles tot in het kleinste detail vastgelegd, want broer is een eckte zware autist.
En sommige dingen waren dan inderdaad niet tof (zoals vastleggen hoe laat je kan douchen en met welke handdoek![]()
)
Maar ik merk wel dat ik er heul veul trekjes van heb meegekregen en dus *iets* minder flexibel ben dan gemiddeld zeg maar
In Utrecht en Nuland. Toen hadden we al afgesproken dat jullie hier zouden komen eten enzo en toen had ie een paar uur van te voren ook ineens geen zin meer oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
meet? wat dan? ik weet het niet meheer
utrecht?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In Utrecht en Nuland. Toen hadden we al afgesproken dat jullie hier zouden komen eten enzo en toen had ie een paar uur van te voren ook ineens geen zin meer oid.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw broer heeft de zelfdzame besmettelijke variant van autisme
Volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
utrecht?
Nuland weet ik nog wel idd,
Dan zeg jij toch gewoon 'ik zie wel of ik meega'. Dan laat je voor jezelf de mogelijkheid open om gewoon niet mee te gaan als je toch geen zin hebt om om 2 uur nog te gaan en dan zoeken zij het verder maar uitquote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe nu ook mee aan de 'we zien wel' van NYE, maar ik vind dat stappen om 2.00 kutDan wil ik slapen, vooral als ik ga zuipen en op de bank zit
Pakketmeneerquote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat
Daar word ik toch heul zenuwachtig van
OMG OMG SERIEUS !!!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
bb moet veel meer plannen dan ik.
Ik: Ik ga vrijdag na kerst met deb en priem naar Essen![]()
![]()
bb: owh
Ik: Wat is er loos, had je plannen voor die dag dan?
bb: nee dat niet.
Ik: WAT IS DE PROBLEEM DAN?
bb: Ja, ik wil niet dat wij dan de hele vakantie niks leuks doen samen en dat jij dan alleen met je vriendinnen naar essen bent geweest en ik alleen maar binnen heb gezeten![]()
Echt... het is zo'n wijf soms
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
bb: Ja, ik wil niet dat wij dan de hele vakantie niks leuks doen samen en dat jij dan alleen met je vriendinnen naar essen bent geweest en ik alleen maar binnen heb gezeten![]()
SERIEUS??quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG OMG SERIEUS !!!
Je raadt nooit wat cif bij mij deed toen ik het vorige week hem vertelde![]()
Ja, en hier hadden we dus zo'n omgekeerd gesprek waar ik het wijf wasquote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ik heb sowieso gezegd dat ik nog wel zie wat ik met NYE doequote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zeg jij toch gewoon 'ik zie wel of ik meega'. Dan laat je voor jezelf de mogelijkheid open om gewoon niet mee te gaan als je toch geen zin hebt om om 2 uur nog te gaan en dan zoeken zij het verder maar uit
hehehe, wat een wijvenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hij dus préciesssssss (echt ik zweer het)... toen ik het vertelde dat we vrijdag zouden gaan:
Cif: "Ohh... vrijdag???"
Ik: Euh ja hoezo?
Hij: O mja niks.. ik dacht dat jullie op donderdag gingen mja
Ik: Hu? Hoezo? Ik had nog niks afgesproken; was je iets van plan misschien>
Hij: Nee laat maar.. is niks
Als ie iets van plan was; dat ie het dan verdorie meldt!!!Dus toen heb ik ook maar niks meer gezegd.
Ja dit is gewoon te absurdquote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, volgens mij moeten we ze es aan elkaar voorstellen, ik denk dat ze beste maatjes kunnen worden
Exactly ! Eerste wat ik ook dacht: Doe niet zo vrouw-achtigquote:
"het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hij dus préciesssssss (echt ik zweer het)... toen ik het vertelde dat we vrijdag zouden gaan:
Cif: "Ohh... vrijdag???"
Ik: Euh ja hoezo?
Hij: O mja niks.. ik dacht dat jullie op donderdag gingen mja
Ik: Hu? Hoezo? Ik had nog niks afgesproken; was je iets van plan misschien>
Hij: Nee laat maar.. is niks
Als ie iets van plan was; dat ie het dan verdorie meldt!!!Dus toen heb ik ook maar niks meer gezegd.
Ben blij dat we hier alles wel in overleg doenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb sowieso gezegd dat ik nog wel zie wat ik met NYE doe
Beetje regelen zonder mij en dan zeggen dat het niet achter mn rug om is
jij, een planningsfout?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, deel 1 achter de rug.
Ik heb dus zo'n matigen puntenkaart gekregen waarmee je je eigen kado kan scoren
En ik heb een zeer matigen planningsfout gemaakt en ik heb geen idee hoe ik dat ga oplossen
Wat voor planningsfout dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, deel 1 achter de rug.
Ik heb dus zo'n matigen puntenkaart gekregen waarmee je je eigen kado kan scoren
En ik heb een zeer matigen planningsfout gemaakt en ik heb geen idee hoe ik dat ga oplossen
Oh normaal gaat het ook niet zo maar nu is het van 'we hadden toch niets beters te doen'.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben blij dat we hier alles wel in overleg doen
Maar ik maak eigenlijk ook nooit afspraken met anderen om hem dan te melden 'dan ben ik weg' en hij andersom ook niet. Wij maken altijd een soort van 'onder voorbehoud' afspraken met anderen om dan thuis ff bij de ander te checken of het uitkomt![]()
Of het moet zijn dat we zeker weten dat er niks anders is op die dag of dat de ander toch al weg is of zo
Maar het 'we zien wel' volgt alsnog wel op dat je schoonouders sowieso langskomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh normaal gaat het ook niet zo maar nu is het van 'we hadden toch niets beters te doen'.
Nou het 'we zien wel' verhaal vind ik niet echt een verbetering
Ja, +broertje. En daarna op stap met broertje en die vriendin.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het 'we zien wel' volgt alsnog wel op dat je schoonouders sowieso langskomen?
En toch zit je elk jaar enigszins vast aan de bepaalde bezoekjes met de feestdagen. Je kan natuurlijk zeggen dat je ineens niet naar je ouders/schoonouders gaat maar de kans is groot dat ze je dat niet in dank afnemen en dat je dat in het nieuwe jaar nog regelmatig te horen krijgt. Dus in dat geval is het wel een soort van semi-verplichting om de goede vrede te bewaren..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
echt, dat hele "muuuuhuhuhu ik haat verplichtingen met feestdagen" is zoooo voor mensen onder de 21
Gelukkig ben je dat, dus kan ik het je dit jaar vergeven, maar komaan zeg, get over it. Lol maak je zelf he.
Volgend jaar mag ik ook nog zeiken, SCOREquote:Op woensdag 19 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
echt, dat hele "muuuuhuhuhu ik haat verplichtingen met feestdagen" is zoooo voor mensen onder de 21
Gelukkig ben je dat, dus kan ik het je dit jaar vergeven, maar komaan zeg, get over it. Lol maak je zelf he.
Jaquote:
ja maar wat is er mis met een gepland bezoekje? Is het feit dat het gepland is of van je verwacht wordt zo erg, maakt het dan alles meteen zwaar kut?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En toch zit je elk jaar enigszins vast aan de bepaalde bezoekjes met de feestdagen. Je kan natuurlijk zeggen dat je ineens niet naar je ouders/schoonouders gaat maar de kans is groot dat ze je dat niet in dank afnemen en dat je dat in het nieuwe jaar nog regelmatig te horen krijgt. Dus in dat geval is het wel een soort van semi-verplichting om de goede vrede te bewaren..
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar wat is er mis met een gepland bezoekje? Is het feit dat het gepland is of van je verwacht wordt zo erg, maakt het dan alles meteen zwaar kut?
Tering, net alsof we hier allemaal van die onorthodoxe alto-hooligans zijn die altijd tegen alles van de gevestigde orde trappen enzulks
Zulk soort bezoekjes bedoel ik dus als zijnde semi-verplicht maar niet echt iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja het zelf gezellig maken als iedereen levenloos op de bank zit, geen spelletjes wil spelen en na 1.5 gourmet schranzen binnen een kwartier naar huis is is wel moeilijk
Zeer matigen oplossingquote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
kun je je niet ziekmelden schaar?
true, dat heb ik ook maar laten varen inmiddels en pak het gewoon praktisch aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Qua verplichtingen, dat is meestal niet hetgeen waar ik tegenop zie, maar het geregel ernaartoe vind ik altijd wel heel irritant. Mijn ouders hebben dan een beeld bij hoe zíj de kerst willen laten verlopen, mijn schoonouders ook, mijn schoonzus en zwager ook en de familie van mijn zwager ook weer en dan zit daartussen ook nog ergens een broer van mij. Om alle neuzen dezelfde kant uit te krijgen is vaak zķ'n enorm gedoe dat ik meestal al weinig zin meer heb in de feestdagen, zeker nu ik zelf een gezin heb waar ik eigenlijk ook wel heel graag rekening mee houd.
Ja, hoe krijg ik het voor elkaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Incantrix het volgende:
En Schaar, crapDat is wel écht een nare ja
Ik kan ook even geen andere opties bedenken voor je..
dit dat allesquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Kneuterig rond de boom cadeautjes uitpakken.
Vreten.
Spelletjes.
het is vast het lot, Schaar. Ik denk dat het met een reden isquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg ik het voor elkaar?
En m'n moeder heeft hemel en aarde al bewogen om iedereen tegelijk op 1 plek te krijgen![]()
Ik vrees eigenlijk dat afzeggen de enige oplossing is.Is ook echt kut dat ik net met een nieuw figuur sta, anders had ik vast wel eerder weg kunnen gaan, zoveel kinderen staan er niet.
Jah, ik denk dat wij ook die kant opgaan, ik ben er zķ klaar mee, uiteindelijk maakt dan de zus van mijn zwager de dienst uit voor al deze mensen en dat vind ik eigenlijk wel mooi geweest zo. En wie weet heb ik straks zelf een kind dat op kerst jarig is, dan heb ik helemaal een mooie dobber om ervoor te zorgen dat niet elk jaar die dag standaard de hele familie hier zitquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, dat heb ik ook maar laten varen inmiddels en pak het gewoon praktisch aan.
Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag bij zijn ouders. Zijn jarige zusje op eerste kerstdag heeft dan pech. Helaas. De wereld vergaat er niet door en wat de rest van de wereld doet mogen ze lekker zelf weten
niet met sinterklaas?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het altijd wel gezellig. Alleen hebben wij geen verplichte dagen
Op 1e kerstdag is de moeder van mijn stiefvader jarig (die ik verder niet echt ken ofzo) dus dan gaan mijn moeder en stiefvader daarheen. Dat is normaal de dag dat ik het bij mijn vader vier, maar die vieren soms eerste kerstdag bij de ouders van mijn stiefmoeder en die wonen in Groningen. Dit jaar viert de familie van Intro voor het eerst in jaren weer kerst samen op 1 dag, tweede kerstdagmaar mijn moeder heeft al gezegd dat ze dat niet erg vindt, omdat we verder toch niet zo heel veel doen die dag en het naast gezelligheid ook niet echt waarde voor ons heeft.
Intro zijn opa en oma zijn gelovig en vinden het belangrijker, dus gaan we daar gewoon heen 2e kerstdag. Alleen nog even een extra kerstdag inlassen voor de kleintjes (mijn broertje en zusje) want die krijgen wel cadeautjes natuurlijk.
kerstnomsquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Kneuterig rond de boom cadeautjes uitpakken.
Vreten.
Spelletjes.
En dát is dan net die ene moeilijkheid waar je niet omheen kunt iddquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg ik het voor elkaar?
En m'n moeder heeft hemel en aarde al bewogen om iedereen tegelijk op 1 plek te krijgen![]()
Ik vrees eigenlijk dat afzeggen de enige oplossing is.Is ook echt kut dat ik net met een nieuw figuur sta, anders had ik vast wel eerder weg kunnen gaan, zoveel kinderen staan er niet.
inderdaad! Gewoon baren op eerste kerstdag dus, olee!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik denk dat wij ook die kant opgaan, ik ben er zķ klaar mee, uiteindelijk maakt dan de zus van mijn zwager de dienst uit voor al deze mensen en dat vind ik eigenlijk wel mooi geweest zo. En wie weet heb ik straks zelf een kind dat op kerst jarig is, dan heb ik helemaal een mooie dobber om ervoor te zorgen dat niet elk jaar die dag standaard de hele familie hier zit
Ik denk dat mijn moeder er niet zen van wordt als ik dat als geruststelling voorstelquote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is vast het lot, Schaar. Ik denk dat het met een reden is/zen
Ja ook, maar van Sinterklaas en niet van mijquote:
Whehe, wie weetquote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad! Gewoon baren op eerste kerstdag dus, olee!
zomg die kinderen van tegenwoordigquote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ook, maar van Sinterklaas en niet van mijMaar omdat vaak zķ moeilijk te regelen is om iedereen op 1 plek te krijgen omdat we allemaal werken en sommige gezinsleden ook in het weekend werken, vieren we dat meestal niet samen.
Succes mopquote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
Misselijk van de zenuwen, maar ik ga er toch maar eens vandoor!
dat mag! Pic?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik trouwens even tussendoor zeggen dat ik zo trots ben op mijn broer? Eén van zijn foto's is gepubliceerd in een boek van de Nasa![]()
You can do it! En dan VERKANSIE!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
Dat dit kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zomg die kinderen van tegenwoordig
Het gaat je lukkenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
Vetquote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik trouwens even tussendoor zeggen dat ik zo trots ben op mijn broer? Eén van zijn foto's is gepubliceerd in een boek van de Nasa![]()
boah! tofquote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Incantrix het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
nee, misschien is het bericht prive?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Incantrix het volgende:
Niet? Ook niet als je op mijn naam klikt?
Gaaf he? Ik vind mijn broer echt zo hip
Nooopequote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Incantrix het volgende:
Niet? Ook niet als je op mijn naam klikt?
Gaaf he? Ik vind mijn broer echt zo hip
HET IS PRIVEquote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, misschien is het bericht prive?
Ik deed een Priemquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
En schaar ! Doe eens niet zo matig plannen als ik![]()
nee maar is eik best zuur...
ERMAHGERD SHOW MEEEEquote:
BUIK INHOUDEN ALLESquote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ja ff passen, zal je zien dat ik net te vet ben ofzo...
ik moet er wel inpassen voor ik de muffintop kan soepenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Incantrix het volgende:
Soep je die muffintop er ff af, gaat om het principe
Heb den foto nu in de groep gezet, sinds 'ie lkaarblijkelijk PRIVE is
stretch iets...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat voor materiaal is het Skjoe?
quote:
Voor mijn idee was het zo'n plastieken stofjequote:
Gewoon de rits ķķk dichtsoepenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet er wel inpassen voor ik de muffintop kan soepen
nee valt mee, buitenkant voelt wel plastic maar er zit ook een coating op, binnenkant is gewoon een witte stretchjeans!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn idee was het zo'n plastieken stofje
Oh beter!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee valt mee, buitenkant voelt wel plastic maar er zit ook een coating op, binnenkant is gewoon een witte stretchjeans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |