ge hettem nie veranderd denk ik?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een andere ttaidstelefoon!!!
arme zielquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een andere ttaidstelefoon!!!
Truste love, en thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Knights of Cydonia is afgelopen, dus ik ga eens slapen!
Slaap lekker allen!
(Trixie, sterkte vannacht met wobbelbaby!)
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"quote:Op woensdag 19 december 2012 07:26 schreef Incantrix het volgende:
(neen, ik ben nog niet ontploft. Geslapen heb ik ook niet, dus ik ga mijn nest weer in, doehoei!)
Nog niet, volgens mij zit ze verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 07:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"
Visualquote:Op woensdag 19 december 2012 07:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet zelf haar weg naar buiten gevonden? Volgens mij zit ze ook aan de verkeerde kant te duwen. Hoewel het met met die activiteit niet zou verbazen als ze 's ochtends ineens naast je ligt. Zo van "hehe, ik was het zat daar binnen, ik ben vast gegaan"
Ja geen idee, lijkt er wel op want ben ook misselijk enzulksquote:
gatverdamme.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Mss het volgende:
Ik schijt nu al in mijn broek voor mijn tentamen straks.
Priem wat kut!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Trix biggen jaaaaa![]()
Mss succes straks
En ik báál echt gruwelijkVannacht wou ik naar huis rijden... kwam er me een geluid en stank uit die auto van me
Is de veer afgebroken voor bij mijn wiel. Wielkast lag ķp mijn wiel (heerlijke geur ook van verbrand rubber
). Echt vloeken man.... auto is nog geen 2 maand geleden tip top in orde gemaakt en heb ik dit weer. Wordt weer een duur grapje
Verder was het wel gezellig
oh dat is matig. En moet zeker weer helemaal naar bels om te repareren?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai !
Trix biggen jaaaaa![]()
Mss succes straks
En ik báál echt gruwelijkVannacht wou ik naar huis rijden... kwam er me een geluid en stank uit die auto van me
Is de veer afgebroken voor bij mijn wiel. Wielkast lag ķp mijn wiel (heerlijke geur ook van verbrand rubber
). Echt vloeken man.... auto is nog geen 2 maand geleden tip top in orde gemaakt en heb ik dit weer. Wordt weer een duur grapje
Verder was het wel gezellig
Europese literatuurgeschiedenis. Meerkeuze moet wel lukken, maar we hebben ook een essayvraag. Normaal kunnen we dan uit meerdere vragen kiezen dus kun je die beantwoorden waar je het meeste over weet. Nu hebben we maar één vraag.quote:
Nou ik ben heel blij dat mijn collega besloot om toch niet te blijven slapen; dus die was al aan de cola gegaan om dan zelf naar huis te rijden. En we vertrokken samen; dus toen mochten we met hem meerijden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Priem wat kut!Hoe ben je nog naar huis gegaan uiteindelijk?
Nee dat hoeft niet.. Laten we hier in de garage doen. Maar hij moet dus eerst versleept worden en dan kijken om te fixen. Wordt duur grapje weer...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat is matig. En moet zeker weer helemaal naar bels om te repareren?
Nou, heel veel succes in elk geval! Tsjakka!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Europese literatuurgeschiedenis. Meerkeuze moet wel lukken, maar we hebben ook een essayvraag. Normaal kunnen we dan uit meerdere vragen kiezen dus kun je die beantwoorden waar je het meeste over weet. Nu hebben we maar één vraag.
omdat het gewoon kut is en die kutblikken een dure kuthobby zijn! zo!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou ik ben heel blij dat mijn collega besloot om toch niet te blijven slapen; dus die was al aan de cola gegaan om dan zelf naar huis te rijden. En we vertrokken samen; dus toen mochten we met hem meerijden.
[..]
Nee dat hoeft niet.. Laten we hier in de garage doen. Maar hij moet dus eerst versleept worden en dan kijken om te fixen. Wordt duur grapje weer...
Ik hoop echt dat ik hem niet lang kwijt ben ook. Argh ik baal echt zo gruwelijk. Heb er ook vreselijk kut om geslapenGeen idee waarom ik me er zo druk om maak; want ik kan er niks aan doen. Maar toch arrrrghhhhhh
![]()
![]()
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, heel veel succes in elk geval! Tsjakka!
hoe laat moet je?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.
Dat dat dat en nog een paar extra kuttenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het gewoon kut is en die kutblikken een dure kuthobby zijn! zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You will rockzors their boxxxoorrzzzzquote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje! Heb er zelf wel een goed gevoel over. Vond het wel een leuk vak.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |