SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
Mits ik geen formele gebeurtenissen ga meemaken de komende maand zal ik m'n baard laten groeien tot en met 4 februari
Tamamquote:
X is lekker. Jammer dat ik te lang benquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
Xmin, een deel van je wordt gewoon lekker genoemd. Laten staan
Subtiliteit is echt uit de mode he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X is lekker. Jammer dat ik te lang ben
Sandwichquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jammer, ik wilde met jullie mee
Wat is er mis met een lekkere sandwich? Veel broodjes zijn over the top met allemaal rare ingrediënten, gewoon lekker kaas sla tomaat komkommer enzo.quote:
Ik hoop voor je dat je quasi-echtgenote niet meeleest. Zomaar andere Turkmeisjes versieren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is er mis met een lekkere sandwich? Veel broodjes zijn over the top met allemaal rare ingrediënten, gewoon lekker kaas sla tomaat komkommer enzo.
Lees vorige topic eens. Welke echtgenote? Bovendien als je dit al versieren noemt, dan deed jij hetzelfde een paar topics terug.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je quasi-echtgenote niet meeleest. Zomaar andere Turkmeisjes versieren.
Sandwichen, jij impliceert een seksuele daad, ik deed niks meer dan iemand complimenteren (en nu ga je teruggraven in vorige topics!)quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees vorige topic eens. Welke echtgenote? Bovendien als je dit al versieren noemt, dan deed jij hetzelfde een paar topics terug.
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sandwichen, jij impliceert een seksuele daad, ik deed niks meer dan iemand complimenteren (en nu ga je teruggraven in vorige topics!)
Uhuh. Heb je al kunnen studeren voor je tentamens of zijn die inmiddels voorbij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.
Tentamens zijn pas over één maand, wanneer de tentamenweek begint zal ik hier 400% meer aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uhuh. Heb je al kunnen studeren voor je tentamens of zijn die inmiddels voorbij?
O_oquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Tentamens zijn pas over één maand, wanneer de tentamenweek begint zal ik hier 400% meer aanwezig zijn.
Fokken = hogere cijfers behalen.
Bam. And he's out.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.
Tja.. Calis!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef xaban06 het volgende:
Is bana bakiyor ben ise, motivatie een beetje kwijt. Vandaar
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zag xminator het vorige topic zijn baard posten. Hier de mijne...
Zonguldakin zesi.
Laten staan of eraf? Omdat het niet zo dichtbegroeid is, vind ik het er al snel onverzorgd uitzien.
/aandachtshoerderij
Dursun.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zag xminator het vorige topic zijn baard posten. Hier de mijne...
[ [url=baard[/url] ]
Laten staan of eraf? Omdat het niet zo dichtbegroeid is, vind ik het er al snel onverzorgd uitzien.
/aandachtshoerderij
Gootsteen paar dagen terug.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TS waar is jouw lekkere baard?
Zo goed als.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Binnekort is ie toch weer terug
Morning. Opstaanritueel mislukt. Heb m'n alarm weer kapoet gemaakt.quote:
quote:
#YOLOquote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. Inmiddels op kantoor.
Vandaag: kerstborrel @work in Amsterdam
Morgen: kerstborrel @school in Arnhem
Overmorgen: kerstborrel @work in Nijmegen
Borrel rocks! Iedereen zuipt zich lam en ik geniet van hun rezillikquote:Op woensdag 19 december 2012 07:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. Inmiddels op kantoor.
Vandaag: kerstborrel @work in Amsterdam
Morgen: kerstborrel @school in Arnhem
Overmorgen: kerstborrel @work in Nijmegen
De zuiperds genieten van het feestje, dan doen/zeggen ze vaak dingen die ze normaliter niet zouden doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Borrel rocks! Iedereen zuipt zich lam en ik geniet van hun rezillik
Well, do it. Roep een welgemeende fuck you en ga ervoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De zuiperds genieten van het feestje, dan doen/zeggen ze vaak dingen die ze normaliter niet zouden doen.Ik ben een gelegenheidsdrinker en drink hooguit een glaasje wijn (thuis wil ik nog weleens iets sterkers drinken
).
Ik vind het verdomd vervelend om te zien hoe anderen lol hebben terwijl ik daar zo'n beetje op m'n plek zit of sta. Met een beetje geluk zijn er nog wat mensen aanwezig die ook niet of nauwelijks drinken met wie ik goed kan opschieten. Ik moet echt proberen om iets meer te genieten van het leven.
Ga jij nooit los?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik niet, dat is het probleem.Ik ben m'n hele leven al een serieus type (lees: saai) geweest.
Raki slobberen, dat in combinatie met een Turkse bruiloft lijkt vaak bij bekenden te helpen!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik niet, dat is het probleem.Ik ben m'n hele leven al een serieus type (lees: saai) geweest.
Klopt. Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Raki slobberen, dat in combinatie met een Turkse bruiloft lijkt vaak bij bekenden te helpen!
BOKS!quote:Op woensdag 19 december 2012 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Yirtik?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:
Er is hoop.. Zo was ik vroeger ook! Word steeds losser
Ik hoop het maar, ben namelijk totaal niet gezellig.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:
Er is hoop.. Zo was ik vroeger ook! Word steeds losser
Houd je cliche opmerkingen dan voor je en kom met iets nieuws.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over een moeder beginnen, welcome in het Rif ofzo
Weleens een flirtcursus overwogen? Heel popi momenteel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ben namelijk totaal niet gezellig.Met mij kan je zo goed als geen leuke gesprekken voeren. Sinds anderhalf jaar al helemaal niet aangezien ik fulltime werk en in deeltijd studeer, ik houd geen tijd over om sociaal te zijn.
Dwing jij jezelf er wel toe met mensen te praten en zo?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, ben namelijk totaal niet gezellig.Met mij kan je zo goed als geen leuke gesprekken voeren. Sinds anderhalf jaar al helemaal niet aangezien ik fulltime werk en in deeltijd studeer, ik houd geen tijd over om sociaal te zijn.
Nou nou bokkenpruikje aangeschaft zo voor de kerst?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd je cliche opmerkingen dan voor je en kom met iets nieuws.
Ja, daarnaast een boek voor jou, titel: "Vernieuwende opmerkingen, zo moeilijk is het niet".quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nou bokkenpruikje aangeschaft zo voor de kerst?
Gooi maar in mijn dropboxquote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, daarnaast een boek voor jou, titel: "Vernieuwende opmerkingen, zo moeilijk is het niet".
Ga naar fok meets !quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
ik houd geen tijd over om sociaal te zijn.
Wat geef je rare adviezen....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga naar fok meets !![]()
Oh wacht...
Flirtcursus? Seriously?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weleens een flirtcursus overwogen? Heel popi momenteel.
Mezelf "dwingen" om met anderen te praten? Nee, niet echt. Ik ben nogal passief.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dwing jij jezelf er wel toe met mensen te praten en zo?
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga naar fok meets !![]()
Oh wacht...
Ik heb het echt druk met huiswerk (veel samenwerken met anderen), huishoudelijke taken en dergelijke.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat geef je rare adviezen....
Hoe kun je nou geen tijd hebben om sociaal te zijn? Weekenden enzo?
Als ontbijt?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef Levolution het volgende:
Je gehemelte verbranden omdat je, ondanks de pijn, te gulzig in de hete pizza blijft happen.
Totally worth it.
Nee, gisteravond, maar toen ik net zat te ontbijten voelde ik hoe zeer mijn gehemelte doet.quote:
Annem yapar. Die is goddelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, gisteravond, maar toen ik net zat te ontbijten voelde ik hoe zeer mijn gehemelte doet.
Verder, niks mis met pizza als ontbijt toch?
Hehe, had afgelopen weekend ook wat pizza's gemaakt toen we lahmacun maakten. Die van gisteren was kant- en klare bodem maar wel zelf shit erop gemikt. Mozzarella, kip, ananas en ui (hawai).quote:
Ja, ik kom.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef Ambipur het volgende:
Ooh oke anladim. Iedereen heeft wel iets aparts.
Meete gelcekmiydin?
Alles! Verschillende soorten maakt ze, die met sucuk en paprika etc is goddelijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe, had afgelopen weekend ook wat pizza's gemaakt toen we lahmacun maakten. Die van gisteren was kant- en klare bodem maar wel zelf shit erop gemikt. Mozzarella, kip, ananas en ui (hawai).
Wat mikt je ma erop?
Schuld moet bij oplevering betaald zijn. Dat gaat hem niet lukken en ik ga niet alleen opdraaien voor de schuldquote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
That sucks, eigenlijk gewoon verkopen en hem fucken. Wat boeit jou hem ?
oh dat is wel klote zeg..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schuld moet bij oplevering betaald zijn. Dat gaat hem niet lukken en ik ga niet alleen opdraaien voor de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |