Matig?quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Matig?
Ik vond hem erg leuk juist
Ik zat net vanaf s1 te kijken en deze keek ik tussendoor dan is het idd matig maar vergeleken bij de rest van dit seizen dan is het wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Matig?
Dat geluidje erbij vond ik leuk gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Die ''wink' momenten maakte me wel behoorlijk aan het lachen tering
Huilerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
How I Met Every Woman Except Your Mother.
Ja, ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Vond dit ook geen leuke aflevering.quote:
25 meiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Vond dit ook geen leuke aflevering.
Volgens de timeline die ze in de vorige aflevering schetsten, zou Ted in juli van dit jaar ongeveer zijn vrouw moeten tegenkomen. Ik hoop het!
Ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Matig?
Serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Matig?
Je kunt wel zo gaan lopen doen, maar als een serie EIGEN verhaallijnen/situaties gaat recyclen, is het wel heel duidelijk dat de creativiteit is doodgebloed. Daar hoef je helemaal geen uitgebreide analyse voor te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen die zeuren over een verhaallijn die niet geheel realistisch is en die alles kapot analyseren
Dan blijven er weinig tvseries voor je over
Ik vond het gewoon leuk dat er wat ouderwetse barneygrapojes inzaten, er zat weer eens een highfive in, Ted had een leuke rol en ik vond lily en marshal niet eens verschrikkelijk. Robin was onzichtbaar in deze aflevering dus boeiend.
Maar o nee, toen het Barney's 20-jarige zus was haakte ik helemaal af, omdat ie dit aan zijn kinderen verteld. Echt kut zeg, bah.
Bij HIMYM na 8 seizoenen nog struikelen over dat het te lang duurt tot de moeder ontmoet wordt. Dan had je beter bij seizoen 4 kunnen afhaken en wachten tot ooit de laatste aflevering uitgekomen is.
Ja dus, kan het nog wel leuk zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt wel zo gaan lopen doen, maar als een serie EIGEN verhaallijnen/situaties gaat recyclen, is het wel heel duidelijk dat de creativiteit is doodgebloed. Daar hoef je helemaal geen uitgebreide analyse voor te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |