Serie loopt ten einde. We weten het dit seizoen nog.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef DUK het volgende:
Lily heeft ervoor gezorgd dat ik zelfs Jason Segel irritant ben gaan vinden in ANDERE dingen dan HIMYM.
Robin ook..![]()
Ted moet snel die vrouw regelen (zeker nu Barney aan de ketting ligt). Enige reden dat ik nog kijk.
Nu Lilly heeft gezegd dat ze geen moeder wil zijn, kunnen ze die baby niet ter adoptie opgeven en weer lekker in de bar gaan hangen met z'n allen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Serie loopt ten einde. We weten het dit seizoen nog.
Vooral Jason Segal acteert als een dweil.
Ik vind Ted momenteel de leukste grappen maken, dat zegt een hoopquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef DUK het volgende:
Lily heeft ervoor gezorgd dat ik zelfs Jason Segel irritant ben gaan vinden in ANDERE dingen dan HIMYM.
Robin ook..![]()
Ted moet snel die vrouw regelen (zeker nu Barney aan de ketting ligt). Enige reden dat ik nog kijk.
Dit dus..quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind Ted momenteel de leukste grappen maken, dat zegt een hoop.
De oude Ted wordt door Bob Saget gespeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ook ben ik benieuwd of ze nog gaan verklaren hoe Ted's stem in die van Bob Saget verandert
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De oude Ted wordt door Bob Saget gespeeld.
Heel erg ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vond iemand ook dat Robin's stem zo raar was deze episode? Alsof ze verkouden was ofzo.
Vanuit Lily iig niet, die wil het geloof ik al vanaf aflevering 1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
Lily en Robin die samen in bed belanden. Gegarandeerd succes.
En zou niet eens zo heel vergezocht zijn.
Hij heeft er nog 2 toch? Er waren er rondom dat Ducky Tie gebeuren een paar bijgekomen en hij heeft er toen ook een paar keer op geslagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef Friday12 het volgende:
De 5e slap is nog niet geweest ofwel?
Edit: kut te laat met linkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:40 schreef Burdie het volgende:
http://www.theslapbetcountdown.com/
Zou me trouwens niets verbazen als de serie eindigt met de laatste 'slap'.
"And that, kids, is how I met your mother".
*slap*
~ The End ~
Klopt dat was wel leuk, maar Lily en Marshall sloeg weer 10x nergens opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
moest wel lachen toen ik erachter kwam dat het barney's zus was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |