Waarschijnlijk wel. Die zullen ook niet met een appel en een ei genoegen nemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
De vraag is natuurlijk of in dit bovenstaande overzicht het nieuwe contract voor seizoen 9 is meegenomen.
Grote kans dat Segel er dit contract op vooruit is gegaan (en de rest wellicht ook)
NPH is degene die HIMYM zo groot heeft gemaakt als Barney. Zonder hem was het lang niet zo succesvol, dus zo raar is het niet dat hij meer verdient. Het verlies van Barney zou een grotere aderlating voor de serie zijn dan het verlies van Lilly of Marshall (of zelfs beiden).quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
NPH is degene die HIMYM zo groot heeft gemaakt als Barney. Zonder hem was het lang niet zo succesvol, dus zo raar is het niet dat hij meer verdient. Het verlies van Barney zou een grotere aderlating voor de serie zijn dan het verlies van Lilly of Marshall (of zelfs beiden).
Segel heeft een goedlopende carriere sinds HIMYM daarvoor niet, NPH was een kindsterretje en Allyson deed naast buffy ook American Piequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.
Was Ranjit niet overleden?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Nog 24 afleveringen en dan gaat Ted trouwen en na de bruiloft, in de laatste 5 minuten van de serie, gaan ze een kopje koffie drinken en wordt z'n vrouw doodgereden door de taxi van Ranjit
Hij zat nog in de laatste aflevering. De acteur zelf leeft volgens IMDB ook nog: Marshall Manesh - IMDbquote:
Oja ik dacht dat Ranjit werd gespeeld door Ernest Borgninequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij zat nog in de laatste aflevering. De acteur zelf leeft volgens IMDB ook nog: Marshall Manesh - IMDb
Huh, die lijkt er niet eens op?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oja ik dacht dat Ranjit werd gespeeld door Ernest Borgnine
Met flink wat make-up en kleurenlenzen wellichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef Stefan het volgende:
Helllooooooooooooooooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Volledig mee eens, niets aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 06:06 schreef VacaLoca het volgende:
Redelijke aflevering, maar je beseft erna des te meer dat een 9de seizoen echt teveel is. Barney's originele character is wel klaar nu. Marshall en Lily een baby... En Ted ready to move on...
Wat mij betreft had deze aflevering zelfs de finale van de series kunnen zijn. Dat we bij die eindscene er ook een gezicht bij zien en dan klaar.
2013!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
En dat hij haar mei 2012 heeft ontmoetSerie loopt min of meer gelijk met de 'echte' tijd toch?
Oh ja we zijn een jaar verder hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
2013!![]()
En dat zou betekenen dat seizoen 9 dan inderdaad een 'after I met your mother' wordt
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
2013!![]()
En dat zou betekenen dat seizoen 9 dan inderdaad een 'after I met your mother' wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |