Of het 9e seizoen gaat over na de ontmoeting ofzo, zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Jammer jammer...
Is het filmen van seizoen 8 al afgelopen dan? Anders wordt de rest van het seizoen ook niet echt gedwongen om dingen te onthullen, kan allemaal in seizoen 9 gepropt worden....
Zo haha dat woord moest ik echt drie keer lezenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Nog 24 afleveringen en dan gaat Ted trouwen en na de bruiloft, in de laatste 5 minuten van de serie, gaan ze een kopje koffie drinken en wordt z'n vrouw doodgereden door de taxi van Ranjit
of hij word aangereden en dit alles is een droom terwijl hij in coma ligtquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Bluurgh het volgende:
Nog 24 afleveringen en dan gaat Ted trouwen en na de bruiloft, in de laatste 5 minuten van de serie, gaan ze een kopje koffie drinken en wordt z'n vrouw doodgereden door de taxi van Ranjit
Lost eindequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of hij word aangereden en dit alles is een droom terwijl hij in coma ligt
En nog steeds elke week hetzelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 23 december 2012 16:02 schreef Lampje_ het volgende:
Zucht, nóg een seizoen erbij.
We zitten over een anderhalf jaar nog steeds hier
nieuwigheid is er vanafquote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En nog steeds elke week hetzelfde waarschijnlijk
Ik ben nu de oude afleveringen aan het kijken, en ik kan er niet zo goed de vinger opleggen wat het is dat ze leuker maakt, ik denk het jonge, het onbezonnene.. Barney met z'n playbook, Marshall en Lily die in paniek raken omdat ze denken dat Lily zwanger is, Ted die nog heel erg bezig is met een relatie.. Ik denk dat dat het heel erg is, dat ze nu hun leven teveel op de rit hebben..
Ik vind hem anders maar een matige acteur, het enige wat hij kan is een beetje met medelijden kijken, voor de rest zijn zijn emoties ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:41 schreef ROFLOL het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Jason Segel met dat bedrag akkoord gaat, die verdient volgens mij wel een stuk meer.
Alyson Hannigan was natuurlijk ook erg bekend van Buffy en de American Pie films. En Jason Segel heeft de best lopende film-carrière naast HIMYM. Dat Neil Patrick Harris nog steeds zo veel meer verdient verbaasd mij ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Die was natuurlijk vanaf het begin de bekendste. Heel groot in USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |