Bwhehequote:Op woensdag 19 december 2012 17:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Was wel een beetje lullig geweest om 8 seizoenen over de toekomstige vrouw van Ted te babbelen en dat hij dan in zijn eentje achterblijft in zijn torentje
Arniequote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben heel kort hierover; Het waren duidelijk twee losse afleveringen waarbij ik denk dat de eerste origineel 'The Pit' heette, maar die tweede...
En hoe kritisch men er ook over is, Barney die eindelijk verandert en daarbij zijn Playbook plechtig vernietigt, is pas echt legendary.
Dat was een tijdje geledenquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:32 schreef Maraca het volgende:
Even een vraag tussendoor. Welke aflevering was degene waarbij die naakte Duitser op de bank van Ted zat? Dan weet ik weer waar ik was gebleven
Dankje! Ik heb dus wat in te halenquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geledenDat is the Naked Man uit The Playbook
.
HIMYM episode 4x09
Ik denk dat ze de Duitse ex van Victoria bedoeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat was een tijdje geledenDat is the Naked Man uit The Playbook
.
HIMYM episode 4x09
Die jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de Duitse ex van Victoria bedoeld
Oh wacht. Dat is een andere episode. Maar sommige blijven je meer bij. Episode 2 van dit seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er komt een 9de seizoen! Hopelijk houden ze de kwaliteit van de laatste afleveringen een beetje vast.
Epic failquote:'How I Met Your Mother' Renewed for a 9th Season
On a ratings basis, the renewal of How I Met Your Mother was never in doubt, but whether the cast wanted to come back wasn't as certain. Deadline's Nikki Finke reports deals have been closed with all the cast members and the series will be renewed for a 9th season. The series had been in the final year of its deal and the creators had been pushing for everything to get resolved by the end of December so they could do the necessary build-up to the series finale reveal this season if necessary. Apparently all the cast were on-board to return except for Jason Segel: "But he just got turned around today at the last second. The show was literally dead,” according to Finke.
Lees: zijn salaris is wat opgeschroefdquote:'How I Met Your Mother' Renewed for a 9th Season
On a ratings basis, the renewal of How I Met Your Mother was never in doubt, but whether the cast wanted to come back wasn't as certain. Deadline's Nikki Finke reports deals have been closed with all the cast members and the series will be renewed for a 9th season. The series had been in the final year of its deal and the creators had been pushing for everything to get resolved by the end of December so they could do the necessary build-up to the series finale reveal this season if necessary. Apparently all the cast were on-board to return except for Jason Segel: "But he just got turned around today at the last second. The show was literally dead,” according to Finke.
Kan ie weer van die achterlijke muppet films van makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Lees: zijn salaris is wat opgeschroefd
Die was leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ie weer van die achterlijke muppet films van maken
Nee joh. Zelfs mijn kinderen van 6 vonden er geen flikker aanquote:
Oke, anders gezegd: Ik vond hem best leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee joh. Zelfs mijn kinderen van 6 vonden er geen flikker aanEn die zijn niet kieskeurig
Ik welquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Oke, anders gezegd: Ik vond hem best leuk
Ik kan hem alleen niet vergelijken met de andere Muppet films (te lang geleden dat ik die gezien heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |