Mijn virusscanner (AVG) gaf me overigens een waarschuwing toen ik naar je site ging.quote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef Xcalibur het volgende:
Hallo, beetje weinig aanwezig geweest hier dit jaar
Misschien volgend jaar weer wat meer, misschien ook niet...
Gelukkig 2013 alvast dan maar
Tsja, als het zo moet,... dan lever je blauwe kleurtje maar weer in, hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet nog even een korte OP maken voor die toeslagen bedenk ik me net, ugh druk gehad de laatste dagen.
Ik ben op dit moment niet in staat om te bespeuren of je nou sarcastisch bent of nietquote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tsja, als het zo moet,... dan lever je blauwe kleurtje maar weer in, hoor.
En als je toch bezig bent: maak je dan ook gelijk het IB 2012 topic? Ik heb nog geen tijd gehad om de wiki van vorig jaar aan te passen.
Tsja,... da's niet mijn probleem.quote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet in staat om te bespeuren of je nou sarcastisch bent of niet
Dan probeer je het morgen toch nog een keerquote:Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet in staat om te bespeuren of je nou sarcastisch bent of niet
Ik vermoed dat het morgen dan helemaal niet gaat.quote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan probeer je het morgen toch nog een keer
quote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef ManAtWork het volgende:
Tsja, als het zo moet,... dan lever je blauwe kleurtje maar weer in, hoor.
Ah ik zal er rekening mee houden als ik daar nog eens komquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
Topic doet zijn titel eer aan
Even een apart weetje, in Saudi Arabia wordt fok.nl geblokt door de overheid.
Ik zit er nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ah ik zal er rekening mee houden als ik daar nog eens kom![]()
(pas geweest daar? zo ja wat bracht je daar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |