Zinloze informatiequote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef Fogel het volgende:
Nationale feestdag FTW!
[ afbeelding ]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/17_mei_(Noorwegen)
quote:17 mei is de 137ste dag van het jaar (138ste dag in een schrikkeljaar) in de gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 228 dagen tot het einde van het jaar.
Dat stuk dat tussen () staat moet je ook als url meenemenquote:
Welke versie?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Spiegelei het volgende:
Ik wil ook de overeenstemming over onze Grondwet vieren.
Dan had je het goed moeten typenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat stuk dat tussen () staat moet je ook als url meenemen
Wat denk jij, allemaal natuurlijk, de Grondwet is een groot goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Welke versie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Grondwet
ach ik hoef nog maar 2 daagjes... dan ben ik weer een week vrijquote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef JumpingJacky het volgende:
Tsk, de arbeidsethos is weer ver te zoeken op deze maandag
Ik heb de link gekopieerd. FOK! heeft er helemaal zelf een link van gemaakt en op de foute plek afgebrokenquote:
Op kantoor zijn ze ook bezig met boren en hameren. Zit nu op mijn stille thuiskantoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:05 schreef Spiegelei het volgende:
Radiostilte? Het is hier een lawaai van jewelste. Het dak van kantoor wordt vernieuwd en wordt nu eerst 'gestofzuigd'. Allemachtig, ben toch blij dat ik niet hele dagen in dat lawaai hoef te werken zeg!
Ah, ik heb geen thuisverbinding (zou ik ook niet willen overigens) dus ik moet wel naar kantoor komen. Ach het is voor een goed doel, hoewel het af en toe lijkt of ik beter dekking kan zoeken, lijkt serieus af en toe of ze zo door m'n plafond komen zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op kantoor zijn ze ook bezig met boren en hameren. Zit nu op mijn stille thuiskantoor.
Als ik niet vanuit buiten mijn normale kantoor zou kunnen werken, zou ik stukken minder productief worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen thuisverbinding (zou ik ook niet willen overigens) dus ik moet wel naar kantoor komen. Ach het is voor een goed doel, hoewel het af en toe lijkt of ik beter dekking kan zoeken, lijkt serieus af en toe of ze zo door m'n plafond komen zetten.
Wij hebben hier ook een portal op het werk. Thuis heb ik 60mbit liggen, dus dat is prima. Je logt hier dan in op een virtuele omgeving. Qua snelheid is het prima te doen, alleen hij laadt alles alsof ik achter m'n bureau zit. Daardoor merk je dat er af en toe 0,5sec vertraging is bij het openen van iets, het voelt een klein beetje sloom.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik niet vanuit buiten mijn normale kantoor zou kunnen werken, zou ik stukken minder productief worden.
90/70 mbit glasvezelverbinding en dan VPN naar het werk. Qua snelheid is het net alsof ik daar zit.
En als de glasverzelverbinding eruitvliegt, ga ik automatisch over op HSDPA. Da's wel merkbaar trager maar het is beter dan vroeger.
Ik geloof dat je wel weet waar ik werk. Hier wordt het eigenlijk van je verwacht, deadline is deadline. Als het kan, dan reageer ik niet totdat ik weer op kantoor ben. Vaak kan het niet. Vooralsnog heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef Spiegelei het volgende:
Hebben jullie thuiswerkers niet het idee dat je continue met je werk bezig bent?
Begrijp me niet verkeerd, ik werk doorgaans graag en zeker niet voor 'de extraatjes'; overwerken, vakantiedagen verzetten, thuis gebeld worden, tot op zekere hoogte vind ik dat allemaal geen probleem, maar een thuisverbinding zie ik niet direct zitten.
In mijn vorige baan is het wel eens gevraagd aan me, toen heb ik het afgeslagen, juist omdat ik thuis niet die drang wil hebben dat ik nog even dat mailtje wegwerk of .... (aan de andere kant ben ik in drukke tijden dan vaak de hele dag en avond van huis, met een snelle hap op kantoor als avondmaal, dat is ook niet ideaal natuurlijk).
Ja, ik snap dat het verwacht wordt, zeker in jouw branchequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wel weet waar ik werk. Hier wordt het eigenlijk van je verwacht, deadline is deadline. Als het kan, dan reageer ik niet totdat ik weer op kantoor ben. Vaak kan het niet.
Hier wordt het eigenlijk van je verwacht dat je bereikbaar bent, zelfs (in mindere mate) op vakantie. Daarom hoef je hier ook nooit het internet op je telefoon uit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |