SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Gewoon Leila![]()
Meeeeeh.quote:
Ja en dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
die komt nog wel een keer op de tc
dan kan je zelf pics maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meeeeeh.
[..]
Ja en dan?Wat moet ik daar mee?
stel je mij voor?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef msacras het volgende:
[..]
dan kan je zelf pics maken.
@gaygay ik heb een zus en een zusje
Jaloers worden op gaygayquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef msacras het volgende:
[..]
nah
dan worden Appel en Vin jaloers
Natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ja Sanne vond jou het leukste weet je nog
haha leuk was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ja Sanne vond jou het leukste weet je nog
ik wil best delenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef msacras het volgende:
[..]
nah
dan worden Appel en Vin jaloers
Kwestie van wennenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het begin was goed, maar dat harde
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een beetje....ehm....ja. Dan liever dit
Tsja, Amerika, dus censuurquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die twee mogen er altijd tussen, maar waar is het vloeken gebleven?!
quote:
Je weet dat Miley daarin speelt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
So undercover, vanaf donderdag in de bioscoop
daarom ook dequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat Miley daarin speelt?
Ik ging het even opzoeken, ik wist namelijk niet wat het was. Eerste wat ik zag was foto's van Mileyquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom ook dezag het opeens op tv
the horrorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging het even opzoeken, ik wist namelijk niet wat het was. Eerste wat ik zag was foto's van Miley
haiquote:
de bitch!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee souhaila is niet lief, zij pakte mijn mutsje af. de bitch
Toch wat meer FOK!ken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Tering, wat gaat dit snel.ik kan er niet mee omgaan dit dat alles.
Ik ook/quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben aan het gamen, was nog in het vorige deelquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Srsly? Dit valt nog wel mee hoor
Je moet ook niet gamen terwijl je FOK!tquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben aan het gamen, was nog in het vorige deel
FOK! > Gamenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben aan het gamen, was nog in het vorige deel
Ze pypt jongens uit klas 4a. Ze hoeven maar te vragen of ze ligt klaar.quote:
quote:
oke je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze pypt jongens uit klas 4a. Ze hoeven maar te vragen of ze ligt klaar.
Hij lokt het gewoon uitquote:
/ecktebazenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
wat is de tc link?
Of is het weer die geheime?
Geheimpju.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
wat is de tc link?
Of is het weer die geheime?
ja is goed hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Onee kut
Het was Prom > Gamen > FOK!
Dahaankquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dahaaank jullie ook zo!
Dankquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dahaaank jullie ook zo!
Ja weltrusteeequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dahaaank jullie ook zo!
dankuquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dahaaank jullie ook zo!
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef JRRY het volgende:
Welterusten, ik ga de NLse versie van tienermoeders nog ff kijken.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef JRRY het volgende:
haha okee, ik heb nu geen tv, kan het vast wel ergens terug vinden. Is het niet de belgische?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nederland3. Het is wel wat minder Leedvermaak dan MTV hoor
kijksequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef JRRY het volgende:
neuh nederland3, BNN met Nicolette KLuijverquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haha okee, ik heb nu geen tv, kan het vast wel ergens terug vinden. Is het niet de belgische?
oooh die van: het regent en jij staat een peuk te roken buiten terwijl je zwanger bent??quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh nederland3, BNN met Nicolette KLuijver![]()
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh die van: het regent en jij staat een peuk te roken buiten terwijl je zwanger bent??
haha okee en jij vind het echt leuk?quote:
ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
haha okee en jij vind het echt leuk?
haha okee grappigquote:
groeipijn is kut. vooral bij je knieën.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Bahhh groeipijn
Trusten slapers
ja daar zit het ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
groeipijn is kut. vooral bij je knieën.
slaap lekker
Nee dat is echt vervelend. : (quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar zit het ookkan in deze staat echt niet slapen
Oh dat is kut inderdaad, ik weet wel iets wat kan helpen..?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar zit het ookkan in deze staat echt niet slapen
...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is kut inderdaad, ik weet wel iets wat kan helpen..?
ik luisterquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is kut inderdaad, ik weet wel iets wat kan helpen..?
Wakker blijven.quote:
ja of kom tc. of loopt ie weer vast?quote:
Heb je niet alleen als puber groeipijn?quote:
lig al lekkaahh in bedjequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja of kom tc. of loopt ie weer vast?
ben ik ook nog, vinden ze schijnbaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je niet alleen als puber groeipijn?
oh haha. ja het is ook heel saai hoor. rock is weg, of hij trekt een raar hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lig al lekkaahh in bedje
haha the usual dusquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha. ja het is ook heel saai hoor. rock is weg, of hij trekt een raar hoofd.
ja eigenlijk welquote:
ja gewoon blijven liggen (:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mn bed ligt nu toch al lekker warm
slaap lekkerquote:
Trustenquote:
ja ook wel, heb alleen geen moer zin dus schiet geen hout opquote:Op woensdag 19 december 2012 07:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar nog steeds moe. En hij toch in de bus, dus koud
Jij?
Grappige woordspelingquote:Op woensdag 19 december 2012 07:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ook wel, heb alleen geen moer zin dus schiet geen hout op
het lijkt haast wel maandagquote:Op woensdag 19 december 2012 07:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappige woordspeling
Nope, ik weet hoe je je voelt
Dat lijkt het elke dagquote:Op woensdag 19 december 2012 07:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het lijkt haast wel maandag
alleen als ik vroeg op moet lijkt het maandagquote:Op woensdag 19 december 2012 07:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt het elke dag. Ben moe, heb 't koud, wil terug mijn bed in
Ik moet elke dag vroeg op hequote:Op woensdag 19 december 2012 07:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen als ik vroeg op moet lijkt het maandagmijn bed kijkt ook heel verleidelijk maar ik moet sterk zijn
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 december 2012 07:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het wel iedere dag maandag ja
slaaplekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 07:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge! Tijd om me nog eens om te draaien (:
Mag ik meequote:Op woensdag 19 december 2012 07:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge! Tijd om me nog eens om te draaien (:
Goed geslapen?quote:
Nee en voel nu baggerquote:Op woensdag 19 december 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, kan beter. Fucking moe en koud
Jij wel goed geslapen?
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naaaahw. Het ligt gewoon aan de woensdag
ja kutwoensdagquote:Op woensdag 19 december 2012 09:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naaaahw. Het ligt gewoon aan de woensdag
Ja, ook. En die verklaard me voor gekquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat die collega weer de deur open?
Het is ook vrij koud moet ik zeggen, de kachel staat aan en ik zit met dikke trui en sjaal omquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ook. En die verklaard me voor gek
Maar ook als de deur dicht zit heb ik het koud.
Kachel staat hier op zijn warmst, muts op, en nog koud. Sjaal is wel een goed ideequote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is ook vrij koud moet ik zeggen, de kachel staat aan en ik zit met dikke trui en sjaal om
en lekkere winterlaarzenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kachel staat hier op zijn warmst, muts op, en nog koud. Sjaal is wel een goed idee
Heb geen winterschoenenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en lekkere winterlaarzen
Mannen met uggs___!
heb je zo'n lastige smaak ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is niet zoveel wat me bevalt. En anders fucking duur.
Een beetje.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je zo'n lastige smaak ja?
Warmequote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor winterschoenen wil je dan die zo duur zijn?
paardrijsokken in laarzenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd koude voeten, dus die zijn niet zo makkelijk te vinden.
Al geprobeerd, helpt niksquote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
paardrijsokken in laarzen![]()
Misschien van die skisokken onder je broek aandoen?
Geld heb ik wel, ik weet alleen niet of ik het er voor over hebquote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dafuqsparen voor goede warme winterschoenen dan
quote:
mja als je er zuinig mee bent kan je er een paar jaar op stappen en heb je het geld er zo uitquote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geld heb ik wel, ik weet alleen niet of ik het er voor over heb
True, maar geen idee of ze zo goed zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja als je er zuinig mee bent kan je er een paar jaar op stappen en heb je het geld er zo uit
Als ze in een winkel te koop zijn kan je makkelijk even passen enzo, op internet is het al wat lastiger inschattenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar geen idee of ze zo goed zijn
Truequote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ze in een winkel te koop zijn kan je makkelijk even passen enzo, op internet is het al wat lastiger inschatten
Waar haal ik die vandaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en anders een warme kruik op je voeten leggen
Ik ookquote:
moet je kopenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal ik die vandaan?
[..]
Ik ook
Ja, daar heb ik nu niks aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je kopen
Lange woensdag duurt lang
beter gaat deze dag snel voorbij, morgen heb ik tenminste nog iets te doenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu niks aan.
En inderdaad
Inderdaad. Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter gaat deze dag snel voorbij, morgen heb ik tenminste nog iets te doen
Mogguhquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef supersof het volgende:
In slaap vallen in je normale kleren is raar.
Goedemorgen mensen
Klopt. Maar morgenmiddag heb ik wel wat te doenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt toch nooit wat te doen op je werk?
mogge sofquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen mensen
Galaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Morgen volleybal toernooi en gala
haha ja dat is waarquote:Op woensdag 19 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar morgenmiddag heb ik wel wat te doen
Moggequote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef supersof het volgende:
Goedemorgen mensen
nou poepoequote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef supersof het volgende:
Allemaal zin in deze leuke, geweldige, uitdagende woensdag?
Het sarcasme druipt erafquote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef supersof het volgende:
Allemaal zin in deze leuke, geweldige, uitdagende woensdag?
Haha ja ik wilde even vol goede moed beginnen hier. Zag al dat iedereen weer lekker chaggie isquote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou poepoezit weer de hele dag alleen op stage en het is saaai
Niet zo negatief vin : ( Ik lig nog in bed, heb het lekker warm, maar ben ook moe. Straks maar even ontbijten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt eraf.
Nee het duurt lang, heb het ijskoud en fucking moe.
Bij jou?
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet zo negatief vin : ( Ik lig nog in bed, heb het lekker warm, maar ben ook moe. Straks maar even ontbijten.
haha chaggie valt nog wel mee maar lange woensdag duurt langquote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja ik wilde even vol goede moed beginnen hier. Zag al dat iedereen weer lekker chaggie is
Ahw, nog even wachten (A)quote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Ik bevries zowat, pleur bijna in slaap achter de pc, en de tijd die kruipt
.
Ik wil terug bed in
ah okeequote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha chaggie valt nog wel mee maar lange woensdag duurt lang
tot je naar huis magquote:
ja daarom dat 'even' en (A)quote:
ja ach, nog maar 7.5 uurquote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahw, nog even wachten (A)
[..]
ah okeeja als het saai is, duurt alles lang. : (
ik mag niet zeuren van vinniiee omdat ik eerder thuis ben dan hijquote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef supersof het volgende:
Ah jullie moeten echt nog lang : (
ik geniet nog even van mijn vrije dagen (:
aah, van mij mag je wel zeurenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag niet zeuren van vinniiee omdat ik eerder thuis ben dan hij
Ja, doe datquote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef supersof het volgende:
Ah jullie moeten echt nog lang : (
ik geniet nog even van mijn vrije dagen (:
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag niet zeuren van vinniiee omdat ik eerder thuis ben dan hij
#thoughlifequote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Zodra jij aan het werk gaat, ga ik genieten van mijn vrije dagen
[..]
JaIk ben een uur eerder vrij, en een kwartier tot een half uur later thuis
En het is een mini stukje van 40km
Ja, dat wordt wat als ik om zeven uur daar moet zijn : (quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Zodra jij aan het werk gaat, ga ik genieten van mijn vrije dagen
[..]
JaIk ben een uur eerder vrij, en een kwartier tot een half uur later thuis
En het is een mini stukje van 40km
7 uur beginnen is lekker, heb je nog wat aan je avond, zaterdag moet ik van 11 tot 7, dan ben ik te moe door die klanten om wat nuttigs te gaan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wat als ik om zeven uur daar moet zijn : (
Kun je niet met de auto gaan? OV is toch veel te veel werk?
Ach, nog 6x met dat graf OV en dan ben ik er vanafquote:
Waar moet je om 7 uur zijn? In Arnhem?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wat als ik om zeven uur daar moet zijn : (
Kun je niet met de auto gaan? OV is toch veel te veel werk?
Haha ja okee, dan heb je idd nog wat aan de avond, maar dan moet je wel weer vroeg gaan slapen. Achja, ik zal wel zien hoe het gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
7 uur beginnen is lekker, heb je nog wat aan je avond, zaterdag moet ik van 11 tot 7, dan ben ik te moe door die klanten om wat nuttigs te gaan doen
Nee dat nog niet eens, haha. Gewoon in het dorp zelf.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moet je om 7 uur zijn? In Arnhem?
Nee, ik heb geen autorijbewijs. Ook al had ik dat wel, dan stond ik elke morgen en avond vast bij Waterberg, Grijsoord en EwijkHeb wel een motor, maar daar rijd ik niet op met dit weer.
Euw, dat valt wel mee danquote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja okee, dan heb je idd nog wat aan de avond, maar dan moet je wel weer vroeg gaan slapen. Achja, ik zal wel zien hoe het gaat.
[..]
Nee dat nog niet eens, haha. Gewoon in het dorp zelf.
Hmm ja, misschien is OV dan toch beter. Motor rijden is leuk
wel jammer dat je dan zonder werk zit mjaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, nog 6x met dat graf OV en dan ben ik er vanaf
[..]
Waar moet je om 7 uur zijn? In Arnhem?
Nee, ik heb geen autorijbewijs. Ook al had ik dat wel, dan stond ik elke morgen en avond vast bij Waterberg, Grijsoord en EwijkHeb wel een motor, maar daar rijd ik niet op met dit weer.
haha ja valt wel mee, maar vroeg opstaan enzo, hou ik niet zo van. Motorrijden op de dijk is eng, of een afslag nemen. Die bochten : ( oh en rotondes ook. Dan zit ik echt met mijn ogen dichtgeknepenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, dat valt wel mee dan. Dat denk ik dus ook, met de motor is het wel sneller, dan kan ik er tussendoor
.
Moet nog afwachten of ik iets van het Saxion hoor. En anders heeft uitzendbureau een baan voor me, daar ben ik vorige week nog door gebeldquote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel jammer dat je dan zonder werk zit mja
Vroeg opstaan heb ik een hekel aan. Hehe, dat meen je nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja valt wel mee, maar vroeg opstaan enzo, hou ik niet zo van. Motorrijden op de dijk is eng, of een afslag nemen. Die bochten : ( oh en rotondes ook. Dan zit ik echt met mijn ogen dichtgeknepen
ooh beterquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet nog afwachten of ik iets van het Saxion hoor. En anders heeft uitzendbureau een baan voor me, daar ben ik vorige week nog door gebeld.
Hahah nee ik meen het echt. Dan knijp ik mn vader helemaal samen. Dan ben ik echt bang dat ik eraf val. Mn vader en moeder zijn keer naar Italie gegaan op de motor. Al die bergen, dat lijkt me echt eng haha.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroeg opstaan heb ik een hekel aan. Hehe, dat meen je nietBochten is juist het leukste
! Vooral in de bergen
Je valt er echt niet zomaar af, hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah nee ik meen het echt. Dan knijp ik mn vader helemaal samen. Dan ben ik echt bang dat ik eraf val. Mn vader en moeder zijn keer naar Italie gegaan op de motor. Al die bergen, dat lijkt me echt eng haha.
Je kunt er echt wel afvallen hoor. Ik denk dat als je eraan gewend bent, het heel leuk is. Maar op dit moment naar italie gaan enzo, liever nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je valt er echt niet zomaar af, hoor. Geweldig man, die bergen
. Haarspeldbocht komt eraan, terugschakelen, bochie om, broaaaaaaap op naar de volgende haarspeldbocht
plaatjequote:
Je kunt zonder handen prima achterop zitten hoor. Je valt er niet zomaar af, dan maak je het wel heel lompquote:Op woensdag 19 december 2012 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt er echt wel afvallen hoor. Ik denk dat als je eraan gewend bent, het heel leuk is. Maar op dit moment naar italie gaan enzo, liever niet
Staat op FBquote:
Oeh Luxemburg is ook wel een eindje weg. Luxemburg is stom, ga ik nooit meer heen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt zonder handen prima achterop zitten hoor. Je valt er niet zomaar af, dan maak je het wel heel lomp.
Nah, Italië is wel ver ja, gelijk. Ik ben naar Luxemburg geweest van de zomer.
[..]
Staat op FB
Hoezo is Luxemburg stom?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oeh Luxemburg is ook wel een eindje weg. Luxemburg is stom, ga ik nooit meer heen.
Oh leukalleen beetje jammer van het merk
Omdat ik daar kwam als kind, en daar mijn lievelingsknuffel ben kwijtgeraakt op zo'n rustplaats langs de snelweg. Heb heel de weg naar huis zitten janken. Kut Luxemburg.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo is Luxemburg stom?
Ja, dat dacht ik al dat dat gezegd zou worden. Maar dit is heel anders dan die dames meuk
Oh, dat is niet leuk neequote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik daar kwam als kind, en daar mijn lievelingsknuffel ben kwijtgeraakt op zo'n rustplaats langs de snelweg. Heb heel de weg naar huis zitten janken. Kut Luxemburg.
Haha ja uggs voor vrouwen
haha jawel. Ik wil er nooit meer heen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is niet leuk nee. Maar dat ligt niet aan Luxemburg hoor
Inderdaad
Pfffquote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jawel. Ik wil er nooit meer heen.
in bed ook nog eensquote:
ga dan naar huis toe!!quote:
Haten op niet-standaard uggsquote:
tuurlijk wel. alleen de gevolgen zijn misschien niet zo leuk.quote:
rock!!!!!!!quote:
ik las alleen uggs dus dacht aan die lelijke sloffen, sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haten op niet-standaard uggs. Als er een alleen een foto van de voorkant stond, was het je niet eens opgevallen
was het leuk in je eentje op tcquote:
Kan dus nietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
tuurlijk wel. alleen de gevolgen zijn misschien niet zo leuk.
Thanksquote:
Jij oordeelt weer veels te snelquote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las alleen uggs dus dacht aan die lelijke sloffen, sorry
Rock
Het KAN wel. maar je wilt het niet.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las alleen uggs dus dacht aan die lelijke sloffen, sorry
Rock
Weet niet, was weg na mn broodjequote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
was het leuk in je eentje op tc
Oh haha. opeens was ik echt in mn eentje hehequote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet niet, was weg na mn broodje
Ik wil het wel, maar het kan en mag niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Het KAN wel. maar je wilt het niet.
tuurlijk kan het wel. je loopt gewoon weg. je kunt toch wel lopen of niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar het kan niet.
Nee, ik ben beenloosquote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
tuurlijk kan het wel. je loopt gewoon weg. je kunt toch wel lopen of niet?
Ja ik had honger!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh haha. opeens was ik echt in mn eentje hehe
nou enquote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben beenloos. Daarnaast mag het niet.
Jawel, want het mag nietquote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nou enje kunt niet zeggen dat het onmogelijk is.
Mehh.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ook alleen het was weer te snel 7 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |