twee keer de helftquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel bollen roze zal ik halen
als Gooise Errrwwwwrrrrrr?quote:
1 ei is geen 1, 2 ei is een halluf ei, 3 ei is een paaseiquote:
heb je die link nou gezien/??quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk veul llama's haken, dan heb ik een llama leger
deze?quote:
WERKT NUET OP AAIPETquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je die link nou gezien/??
[..]
deze?
http://www.hristu.net/
Mja dat was echt een schatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Unf, das balen ja als dat beestje dan weg is
die is zo cool he!quote:
applequote:
Het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 ei is geen 1, 2 ei is een halluf ei, 3 ei is een paasei
Ik snap het liedje nog steeds niet, na aaaaaaal die jaren
wacht, ik snap 'm nu pas.... denk ikquote:
quote:
JEZUS KIPquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht, ik snap 'm nu pas.... denk ik
Net als halve tomaat?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kan ik ook maken als kraamcadeau kip, dan beloof ik dat het wel op tijd klaar is![]()
quote:
quote:
Ojaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
maar is niet handig voor baby, die knaagt al die losse haren eraf
Zo was mijn zus vroeger ook, dus zo zal haar baby ook wel zijn, nummer 1 was in ieder geval wel zo
SPEESquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
Is t wel een leuke baby? Anders dan maak uk de oogjes niet goed vast zodat ie erin stikt![]()
![]()
![]()
Sorry
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
Is t wel een leuke baby? Anders dan maak uk de oogjes niet goed vast zodat ie erin stikt![]()
![]()
![]()
Sorry
hehehehehe, oepsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK DACHT ONWIJS GARPIG TE DOEN
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
![]()
Sorry
Nee da's stom, doe dan een wc-pot ofzo, iets geksquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een derpifant maken? Ik heb nog garen voor een eaulifant
ik sta niet bekend om mijn snelheid, dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik moest zo hard lachen om jouw late reactie!
Ik ben niet zo heel erg lief, vraag maar aan SF, die heeft het zwaar te verdurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik sta niet bekend om mijn snelheid, dat moge duidelijk zijn![]()
![]()
en ik had het niet verwacht van jou, meestal ben jij veel liever![]()
![]()
Eerst die sjaal af, dan ga ik denk ik een varken of een olifant hakenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee da's stom, doe dan een wc-pot ofzo, iets geks
Arme SFquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg lief, vraag maar aan SF, die heeft het zwaar te verduren
een grijs zombievarkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst die sjaal af, dan ga ik denk ik een varken of een olifant haken
En dan die kerstballen tussendoor
Nijntjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mijn zus haar eerste had ik deze gekocht, ook gehaakt. Zoiets qua stevigheid is perfect voor kwijlende happende plukkende baby's
[ afbeelding ]
Welnee joh, ik kan soms ook wel lief zijn! Alleen niet zo heel vaakquote:
EHMYGEWRD WANTZ!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haak dezon Spees!
[ afbeelding ]
ze vond 'm leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nijntjedoe dan raving rabbit!
DIE WIL IK ALS HUISDIERquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haak dezon Spees!
[ afbeelding ]
hehehehe, dat had ik op mijn vorige werk, moet me nu nog beetje in houden. Laat ze maar langzaam aan me wennen, das handiger denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee joh, ik kan soms ook wel lief zijn! Alleen niet zo heel vaakEn mijn collega's hebben t helemaal zwaar te verduren, kutopmerkingen maken is mijn 1e taak
dat zijn die konijnen die over de champs elysees heen boeren toch?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik bedenk mij net dat SF de dino nog niet eens gehad heeft
Joop ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik bedenk mij net dat SF de dino nog niet eens gehad heeft
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zijn die konijnen die over de champs elysees heen boeren toch?
waarom geeft niemand antwoord??? Ik heb al 2 minuten geleden gepost jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een leuke bol punkt com coupon???
OMDAT IK DIE NIET HEBquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom geeft niemand antwoord??? Ik heb al 2 minuten geleden gepost ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom geeft niemand antwoord??? Ik heb al 2 minuten geleden gepost ja![]()
![]()
quote:
Ik denk er nooit aan.quote:
quote:
quote:
Hoppa, voor 45 euro aan Pingi's en een hygrometertje besteldquote:Bedankt voor uw bestelling
Beste BBQ-kip, bedankt voor uw bestelling.
Uw bestelnummer is: 1234567890
Wat kost eentje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoppa, voor 45 euro aan Pingi's en een hygrometertje besteld
[ afbeelding ]
een wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoppa, voor 45 euro aan Pingi's en een hygrometertje besteld
[ afbeelding ]
tientje, ik heb er 4 plus een hygrometer.quote:
die llama met dat mutsje is toch nog steeds de winnaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd schaap
[ afbeelding ]
Freggle?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die llama met dat mutsje is toch nog steeds de winnaar
En Freggles? Kun je een Freggle haken?
Ja ik ben oudquote:
Is van voor jouw tijd jonkiequote:
Zingen doen we vlot *klap klap* in de freggle grotquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maak muziek en lach blablabla in de freggelgrotjeugdsentiment
fucking helquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Freggles zijn zelfs van voor mijn tijd.
Start 10 januari 1983quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fucking hel
hoeveel schelen wij man?
heeft die maar zo kort gelopen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Start 10 januari 1983
Einde 30 maart 1987
Van voor mijn tijd.
quote:
heb je die nog???quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb enen pluchen freggel uit 1985 ofzo
Snorkelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had allemaal mini snorkels, die kennen Spees en IJs zeker ook niet![]()
![]()
Herhalingen gok ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq, waarom ken ik the Freggles wel?
omdat jij geweldig bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq, waarom ken ik the Freggles wel?
mijn moeder pleurde alles waar ik 2 dagen niet naar had gekeken wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard heb ik molly nog. Velen cult jonge!
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is de generatie van mijn broertjetrauma's van die kutbananen
Is dat niet gewoon zo ongeveer mijn generatie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb er 1 uit 85 en 1 uit 90quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zo ongeveer mijn generatie?
checkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aah, ik zit er precies tussenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb er 1 uit 85 en 1 uit 90
dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat ik trouwens helemaal geweldig vond was Bobby's world oidmet Ome Ted
AAIOVERDEBOLTIJD!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maple town, doctor snuggles, GI joe, liegebeest, samurai pizza cats...
Epische matigheid.quote:
Jaquote:
captain cavemanquote:
laten we lekker link gaan doenquote:
Die waren zo stoerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Biker mice from mars!
Noem een matige jeugdserie tot 1993 en ik ken m
Met de geest in de lampquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
daar had ik ook video's van
Die waren kudt.quote:
Het deuntje van Inspector Gadget zat dit weekend in mijn hoofdquote:
Gadget keek ik altijd samen met mijn vaderquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het deuntje van Inspector Gadget zat dit weekend in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dinosaur, met Earl en de oma en de baby en de sla in de koelkast die de wereld wilde overnemen![]()
![]()
Dinosaur suckedquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dinosaur, met Earl en de oma en de baby en de sla in de koelkast die de wereld wilde overnemen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gadget keek ik altijd samen met mijn vader
Mooie herinnering wel
oh die jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Go go Koos-hand roepen we hier heel vaak omdat hij zo onhandig is en vaak dingen om gooit. Maar we roepen het nu standaard als er ergens in dezelfde woning/ruimte iets om valtquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het deuntje van Inspector Gadget zat dit weekend in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gadget keek ik altijd samen met mijn vader
Mooie herinnering wel
Volgens mij heb ik die allemaal wel gezien.quote:
quote:
Altijd hetzelfdequote:
Ik zou alles kijken want autistquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Mis ik heel veel als ik de laatste twee eps van gossip girl niet heb gezien en u gewoon skip naar de laatste?
Ja maar die 08 en 09 zijn kut binnen te halenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou alles kijken want autist
wat een ruk serie was dat eigenlijkquote:
O en "ZOMG SO CUTE" fragmenten van kinderen ertusseninquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde
Garpje van de ooms, situatie ontstaat, problematiek komt tot hoogtepunt, muziekje, message, slotgarpje.
Zulks een goeden autistenserie![]()
![]()
vrienden voor het leven vond ik ook heel grappig toen ik klein wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een ruk serie was dat eigenlijk
Net als Andre van Duin en Zonnetje in huis, en wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Vrienden voor het leven![]()
![]()
![]()
![]()
en ik keek het allemaal
Ellen en eddiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een ruk serie was dat eigenlijk
Net als Andre van Duin en Zonnetje in huis, en wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Vrienden voor het leven![]()
![]()
![]()
![]()
en ik keek het allemaal
"He, vader?"quote:
zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"He, vader?"
"ehhh wat Lief?"
Wederom: Bazenautistenserie
iedereen haat die man dus, en terechtquote:
quote:
Ja dat was vreselijkquote:
JAAquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn dochter en ik![]()
Ik zeg nog steeds af en toe here-me-tiet
wat een treurnis eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Rons honeymoon quiz, met je nineties zeemeermin jurk in de soep olee
Joh, daarna kwam Big Brother en daarna de talentenjachten.. Elke generatie heeft z'n eigen kuttvquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een treurnis eigenlijk
Geen wonder dat we zo fucked up zijn
Nolquote:
= Brumquote:
maak baby's met Fred en noem ze allemaal Nolquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heet er nooit meer iemand Nol?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maak baby's met Fred en noem ze allemaal Nol
Ja maar baby'squote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maak baby's met Fred en noem ze allemaal Nol
ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, daarna kwam Big Brother en daarna de talentenjachten.. Elke generatie heeft z'n eigen kuttv
als ik een konijn neem noem ik 'm Tucoquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar baby's![]()
Wel goeden naam voor de goudvissen van Spees![]()
Of de nieuwe kat van Unf
daar heb jij niets over te zeggen, HET IS GEWOON ZO!quote:
Die van Miss-Cquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welke mannelijke wederhelft heeft hier nog geen topic-naam gekregen?
die van mss, Trix, bullock...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar neequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar baby's![]()
Wel goeden naam voor de goudvissen van Spees![]()
Of de nieuwe kat van Unf
Dan is dat nu Nolquote:
Nou, laat ik het zo zeggen, die van mij heet echt niet Koos in het echtquote:
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, die van mij heet echt niet Koos in het echt
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wacht..ik las naamtopic en vond het al erg veel eer voor de mannelijke aanhangsels
Fred heeft een naamtopic gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wacht..ik las naamtopic en vond het al erg veel eer voor de mannelijke aanhangsels
Door mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft een naamtopic gehad![]()
En hij heet niet eens Fred
tandenborstelshowquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rolf Wouters, die was ik alweer vergeten![]()
quote:
Wait, now I'm confusedquote:
uhhh vergeet je tandenborstel nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rolf Wouters, die was ik alweer vergeten![]()
ze bedoelde de molequote:
IK LEG NET UIT DAT IK DIE NIET ERKEN, GA JIJ ME ER EEN BEETJE AAN ZITTEN HERINNERENquote:
jaaa, meneer Johnquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rolf X Wouters
Met meneer sjon
ken je dat liedje van "wat je niet ziet bestaat niet, wat je niet ziet, ontgaat je helemaal"?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK LEG NET UIT DAT IK DIE NIET ERKEN, GA JIJ ME ER EEN BEETJE AAN ZITTEN HERINNEREN![]()
Neen, want liefde maakt blindquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken je dat liedje van "wat je niet ziet bestaat niet, wat je niet ziet, ontgaat je helemaal"?
in dit geval:
'WAT JE HEUL ZIET, BESTAAT WEL, WAT JE HEUL ZIET, DAT ZIT ER ZEKER WEL!"
![]()
en de Thunderbirds en Seabertquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, want liefde maakt blind![]()
![]()
![]()
Te oud jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Incantrix het volgende:
En Jayce and the Wheeled Warriors, Thundercats, Promethius en Star Fleet
We kwamen laatst een herhaling tegen bij mijn ouders thuis, Stef huilen joh! 'Deze wil ik niet oma!' (Over Seabert dus, denk dat 'ie Thunderbirds fantastisch zou vinden)quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en de Thunderbirds en Seabert![]()
(met Tommie, Aura en Grijpgraag)
hehehehe, die Stefquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We kwamen laatst een herhaling tegen bij mijn ouders thuis, Stef huilen joh! 'Deze wil ik niet oma!' (Over Seabert dus, denk dat 'ie Thunderbirds fantastisch zou vinden)
ik keek ook transformers ja en ook heman en shera allesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En je keek wel G.I. Joe?
Oh, en Masken He-Man
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR ZN PIEMEL IS TE KLEI-HEIN
ja dat zong ik toen ik 5-6 was, met dank aan mijn grote broer![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR ZN PIEMEL IS TE KLEI-HEIN
ja dat zong ik toen ik 5-6 was, met dank aan mijn grote broer![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik keek ook transformers ja en ook heman en shera alles
Stef haat gewoon alle tekenfilms die te sterk moraliseren, als hij Dora of Diego ziet gaat hij ook janken tot het weg isquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, die Stef
Ik was dol op Seabert, want zeehond
dolf de halve merelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Alfred Jodocus Kwak met de hitler-kraai en de corrupte regering![]()
OMHOOGGEVALLEN KROKODIL MET JE DIKKE AUTO!quote:
PIKKIE NIET DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEENquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Alfred Jodocus Kwak met de hitler-kraai en de corrupte regering![]()
Die het land uitgezet werdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dolf de halve merel
En de neger eenden
Winnie het jankwijfquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dolf de halve merel
En de neger eenden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
O
[..]
OMHOOGGEVALLEN KROKODIL MET JE DIKKE AUTO!
![]()
![]()
terecht!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef haat gewoon alle tekenfilms die te sterk moraliseren, als hij Dora of Diego ziet gaat hij ook janken tot het weg is
ik had het reuze fijn hoor, opgroeien in de jaren '80quote:
Nou, NOU, ONTKEN HET MAARquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ze knuppelen onschuldige zeehondjes dood. En dat is niet zo best"
Briljante tekst.
Dat zuigt ook behoorlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ze knuppelen onschuldige zeehondjes dood. En dat is niet zo best"
Briljante tekst.
nee man, de Superconfexquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had het reuze fijn hoor, opgroeien in de jaren '80![]()
Prima series, ouwe auto's, Zeeman kleding aan, superblij zijn met iets exotisch als spaghetti op je bord
wattus??quote:
Dat werd later de Piet Kerkhof.quote:
de superconfex was een baas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Kledingwinkel dus, nooit van gehoord joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |