twee keer de helftquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel bollen roze zal ik halen
als Gooise Errrwwwwrrrrrr?quote:
1 ei is geen 1, 2 ei is een halluf ei, 3 ei is een paaseiquote:
heb je die link nou gezien/??quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk veul llama's haken, dan heb ik een llama leger
deze?quote:
WERKT NUET OP AAIPETquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je die link nou gezien/??
[..]
deze?
http://www.hristu.net/
Mja dat was echt een schatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Unf, das balen ja als dat beestje dan weg is
die is zo cool he!quote:
applequote:
Het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 ei is geen 1, 2 ei is een halluf ei, 3 ei is een paasei
Ik snap het liedje nog steeds niet, na aaaaaaal die jaren
wacht, ik snap 'm nu pas.... denk ikquote:
quote:
JEZUS KIPquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht, ik snap 'm nu pas.... denk ik
Net als halve tomaat?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kan ik ook maken als kraamcadeau kip, dan beloof ik dat het wel op tijd klaar is![]()
quote:
quote:
Ojaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
maar is niet handig voor baby, die knaagt al die losse haren eraf
Zo was mijn zus vroeger ook, dus zo zal haar baby ook wel zijn, nummer 1 was in ieder geval wel zo
SPEESquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
Is t wel een leuke baby? Anders dan maak uk de oogjes niet goed vast zodat ie erin stikt![]()
![]()
![]()
Sorry
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
Is t wel een leuke baby? Anders dan maak uk de oogjes niet goed vast zodat ie erin stikt![]()
![]()
![]()
Sorry
hehehehehe, oepsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK DACHT ONWIJS GARPIG TE DOEN
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
![]()
Sorry
Nee da's stom, doe dan een wc-pot ofzo, iets geksquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een derpifant maken? Ik heb nog garen voor een eaulifant
ik sta niet bekend om mijn snelheid, dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik moest zo hard lachen om jouw late reactie!
Ik ben niet zo heel erg lief, vraag maar aan SF, die heeft het zwaar te verdurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik sta niet bekend om mijn snelheid, dat moge duidelijk zijn![]()
![]()
en ik had het niet verwacht van jou, meestal ben jij veel liever![]()
![]()
Eerst die sjaal af, dan ga ik denk ik een varken of een olifant hakenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee da's stom, doe dan een wc-pot ofzo, iets geks
Arme SFquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg lief, vraag maar aan SF, die heeft het zwaar te verduren
een grijs zombievarkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst die sjaal af, dan ga ik denk ik een varken of een olifant haken
En dan die kerstballen tussendoor
Nijntjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor mijn zus haar eerste had ik deze gekocht, ook gehaakt. Zoiets qua stevigheid is perfect voor kwijlende happende plukkende baby's
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |