Caricequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Carice van Houten vond dat écht kut, door die mensen sjouwen.
Zoveel updates dat er straks niks meer te updaten is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nu al een terugblik van een uurtje terug
Jep, viel mij ook al opquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Heb ik het vorig uur dus toch goed gezien met hun 'èèn'
Viel me ook gelijk op jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Heb ik het vorig uur dus toch goed gezien met hun 'èèn'
Straks krijgen we nog updates over de updates.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoveel updates dat er straks niks meer te updaten is.
Ik heb juist helemaal niks meer met Annemieke, als er iemand is die totaal geen creativiteit in haar programma's kan brengen is het Annemieke... met Roos is het niet snel saaiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor, Annemieke is geen geil blond mokkel. Wel een leuk blond meisje.
Roosmarijn heeft het woord androgyn uitgevonden.
Bemoeial.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Pino112 het volgende:
DeLuna, ga es slapen joh. Je moet er weer vroeg uit.
Was ook de bedoeling dat het op het Van Heekplein ging gebeuren, maar toen toch weer niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Had ook op het Van Heekplein moeten zijn. Oude Markt kan max. 10-12.000 man aan.
Van Heekplein kunnen er met gemak 50.000 op.
Volgens mij had ze gewoon gruwelijk schrikquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken komt ze niet echt 'tussen de mensen' .
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Die headlines zou je eigenlijk pas op dag twee niet moeten doen, dan zijn er ook echt headlines.
Ik had liever laura de deur zien sluitenquote:
Ik kijk gewoon TV.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie allemaal op de TV stream?
Annemieke heeft in elke zin een één of ander raar accentje of nepstemmetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niks meer met Annemieke, als er iemand is die totaal geen creativiteit in haar programma's kan brengen is het Annemieke... met Roos is het niet snel saai
Die ligt bijna te bevallen jongehquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
Roosmarijn. Ik wil Annemiek weer terug
(Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen...)
Ik kijk via het dingetje van hole1988quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie allemaal op de TV stream?
Ik vind Roosmarijn ook een betere jock hoor, die betere programma's maakt en betere muziek draait.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niks meer met Annemieke, als er iemand is die totaal geen creativiteit in haar programma's kan brengen is het Annemieke... met Roos is het niet snel saai
Dafuqquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
ohja
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=116338
Annemiekquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
die heeft zwangerschapsverlof volgens mij... of is ze al bevallen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |