Zullen we maar niet TS aansporen om haar relatie meteen weg te gooien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef CrazyB het volgende:
Dit is toch overduidelijk:
- speld met blond haar naast z'n BED!
- niet telefoon in mogen kijken!!
- als hij niet vreemdging had 'ie je echt wel gebeld ofzo
Sorry hoor maar ik zou gelijk m'n status veranderen
Nou Syntos, het lijkt me stukken beter voor Caisy als ze deze vreemdganger gewoon dumpt! Je hoort toch dat hij haar alleen maar verdriet aandoet op deze manier! Vertrouwen is natuurlijk ook weg zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zullen we maar niet TS aansporen om haar relatie meteen weg te gooien?
Neem aan dat je vriendlief niet persoonlijk kent.
de wereld is kapotquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef caisy90 het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel mijn facebook status op single moet zetten. Zei wel zo stoer dat hij tot 8 uur had maar mijn hart zit in mijn keel als ik alleen al facebook open. Zijn status staat nog op relatie met mij.
Jij gaat er meteen van uit dat hij vreemdgaat, terwijl dit niet hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef CrazyB het volgende:
[..]
Nou Syntos, het lijkt me stukken beter voor Caisy als ze deze vreemdganger gewoon dumpt! Je hoort toch dat hij haar alleen maar verdriet aandoet op deze manier! Vertrouwen is natuurlijk ook weg zo.
Waar wil je dan over nadenken? Kom op dit is toch klare koek, niet zo naïef doen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Jij gaat er meteen van uit dat hij vreemdgaat, terwijl dit niet hoeft te zijn.
Als mijn vriendin zou zeggen dat me niet vertrouwt en mijn telefoon wil inzien zou ik ook pisnijdig zijn en wat tijd willen om er over na te denken.
alsof z'n moeder of zusje nooit op z'n kamer zouden kunnen komen en een speldje laten vallen, nee die leggen ze expres naast zijn bed zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef CrazyB het volgende:
Dit is toch overduidelijk:
- speld met blond haar naast z'n BED!
- niet telefoon in mogen kijken!!
- als hij niet vreemdging had 'ie je echt wel gebeld ofzo
Sorry hoor maar ik zou gelijk m'n status veranderen
Sorry hoor, maar ik ben het volledig met CrazyB eens. Het is geen toeval dat hij zijn telefoon niet af wil staan en meteen zo vijandig doet. Wat zou hij anders te verbergen hebben?! Ik zou de facebook status al lang veranderd hebben in ieder geval...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Jij gaat er meteen van uit dat hij vreemdgaat, terwijl dit niet hoeft te zijn.
Als mijn vriendin zou zeggen dat me niet vertrouwt en mijn telefoon wil inzien zou ik ook pisnijdig zijn en wat tijd willen om er over na te denken.
Joh, ik zeg toch nergens dat hij onschuldig isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef CrazyB het volgende:
[..]
Waar wil je dan over nadenken? Kom op dit is toch klare koek, niet zo naïef doen!
Zo denk ik er ook over, ik heb ook helemaal niks te verbergen. Hij mag altijd in mijn telefoon kijken, mijn smsjes lezen en dan ook whatsapp. Heb echt niks te verbergen. Van mijn kant krijgt hij alles en van zijn kant doet hij geheimzinnig. Hij mag best contact met andere vrouwen hebben, dat heb ik ook met mannen op vriendschappelijke basis zolang het maar niet te ver gaat. Als hij dat toegeeft vind ik dat niet eens een probleem, maar waarom dan zo reageren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:37 schreef Impossibruuu het volgende:
TS is een beetje té, inderdaad. Alhoewel ik vind dat ze ook wel een punt heeft; als vriendlief niks te verbergen heeft dan zou die niet zo moeilijk doen over zijn telefoon. En de mensen die hier zo stoer roepen "Een meid die mijn telefoon wil inzien schop ik er uit" hebben overduidelijk 0,0 ervaring met vrouwen en relaties. Vertrouwen komt van 2 kanten; ik doe totaal niet moeilijk als mijn vriendin toevallig achter me staat als ik aan 't chatten of emailen ben, beantwoord m'n whatsapps en sms`jes ook als zij vlak naast me zit, enzovoorts. Dat geeft haar weer een vorm van geruststelling; zij doet dat ook bij mij. Ik hoef haar absoluut niet te controleren of haar communicatie met anderen in te zien, maar puur door mij helemaal uit zichzelf wel eens te betrekken in haar chats/sms`jes/whatsapp gesprekken en te laten zien waar ze mee bezig is, geeft ze mij net zo goed dat geruststellend en vertrouwd gevoel.
Als je er zó geheimzinnig of mysterieus over moet doen, dan zit je waarschijnlijk ook iets te doen wat niet door de beugel kan...
geef me jouw telefoon eens dan, eens kijken wat jij allemaal wil openbaren waar niemand wat mee te maken heeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef NietHaten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben het volledig met CrazyB eens. Het is geen toeval dat hij zijn telefoon niet af wil staan en meteen zo vijandig doet. Wat zou hij anders te verbergen hebben?! Ik zou de facebook status al lang veranderd hebben in ieder geval...
Ik denk dat hij deze relatie zelf al weg heeft gegooid het moment dat hij besloot om vreemd te gaan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Syntos het volgende:
[..]
Joh, ik zeg toch nergens dat hij onschuldig is![]()
Lijkt me niet dat je zo even een relatie van een jaar in twee dagen besluit te stoppen.
Rare ideeën? 314, volgens mij heb je geen relatie of wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef 314 het volgende:
[..]
alsof z'n moeder of zusje nooit op z'n kamer zouden kunnen komen en een speldje laten vallen, nee die leggen ze expres naast zijn bed zeker
ik zou mijn telefoon ook niet afgeven, maakt niet uit wat erin staat, "wie eist bewijst" zullen we maar zeggen, ik hoef toch niet vanalles te openbaren omdat een vriendin rare ideeën in d'r hoofd heeft, kom op zeg!
vraag dan gewoon rechtstreeks of ie vreemdgaat, of is dat dan te direct voor je?
Zoals ik in het vorige deel al zei, wie weet wat hij erop heeft staan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef NietHaten het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben het volledig met CrazyB eens. Het is geen toeval dat hij zijn telefoon niet af wil staan en meteen zo vijandig doet. Wat zou hij anders te verbergen hebben?! Ik zou de facebook status al lang veranderd hebben in ieder geval...
omdat jij hem vanwege een haarspeldje loopt te beschuldigen van vreemdgaan, ik zou je ook niet bellen tot je inziet hoe lomp dat isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, ik heb ook helemaal niks te verbergen. Hij mag altijd in mijn telefoon kijken, mijn smsjes lezen en dan ook whatsapp. Heb echt niks te verbergen. Van mijn kant krijgt hij alles en van zijn kant doet hij geheimzinnig. Hij mag best contact met andere vrouwen hebben, dat heb ik ook met mannen op vriendschappelijke basis zolang het maar niet te ver gaat. Als hij dat toegeeft vind ik dat niet eens een probleem, maar waarom dan zo reageren.
Nu hoe hij reageert, dat haarspeldje en zijn gedrag nu ik contact met hem wil en wil praten vind ik echt raar. Eerst was er niet eens iets aan de hand en nu hebben we ineens niet meer contact....
jawel, mijn vriendin heeft tenminste geen rare ideeën en vraagt me niet om mijn telefoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef CrazyB het volgende:
[..]
Rare ideeën? 314, volgens mij heb je geen relatie of wel?
Daar is niks mis mee hoor, eerlijkheid en openheid is het meest belangrijke in een relatie. Dat zou je moeten weten als je een relatie hebt Syntos.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel al zei, wie weet wat hij erop heeft staan.
Voor hetzelfde geld heeft hij een dierensex fetish en staat zijn telefoon er vol mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |