abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120480726
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie met een jongen. Hij woont nog steeds thuis en ik ook, maar blijven vaak bij elkaar slapen.

Zelf heb ik al een hele tijd het gevoel dat hij iets voor mij verborgen houd of eigenlijk denk ik dat hij vreemdgaat. Ik heb alleen helemaal niks om dit te bewijzen en dit bleef alleen maar bij verdenkingen. Waarom ik dit perse denk weet ik ook niet, ik denk gewoon vrouwelijk instinct of iets.

Ik heb hem al een keer gevraagd of er iets is en of hij nog wel toekomst voor ons ziet. Niet raar om te weten of die ander ook volledig voor de relatie gaat en niet je tijd verdoet en aan het lijntje gehouden wordt. Hij zei dat ik gek ben ooit zoiets te denken en dat hij gewoon wat drukker was. Toen besteedde hij ook alweer wat meer aandacht aan mij en had ik het gevoel weer dat alles weer goed was.

Nog wel had ik telkens die gevoelens dat hij iets verborgen hield of vreemdging whatever. Iets wat ik niet uit mijn hoofd kon krijgen. Expres heb ik nooit in zijn telefoon, laptop of facebook gekeken puur uit vertrouwen en wil ook niet die jaloerse en achterdochtige bitch uithangen. En aangezien hij thuiswoont lijkt het me, dat hij niet vreemd kan gaan.

Bij dat laatste ging het tussen ons mis. Ik heb dus een haarspeldje met een blonde haar gevonden naast zijn bed. Zelf ben ik brunette, dus niet van mij. Misschien dat ik vergeetachtig was, maar die was echt niet mij. Meteen had ik weer die gedachte van dat vreemdgaan en mijn hart bonsde in mijn keel. Toen hij op de kamer kwam deed hij dit af als: “is die niet van jou dan”, terwijl er een blonde haar aan zat. “oh zal wel van *naam* zijn ( zijn zusje ). Nouja dat zou wel kunnen want die is blond maar wat doet die daar dan ?

Omdat ik het niet vertrouwde ook om hoe hij hier op reageerde vroeg ik of ik zijn telefoon mocht zien. “ja doe eens normaal denk je dat ik vreemdga ofzo”, was zijn antwoord. Waarop ik zei dat als er niks aan de hand is ik zijn telefoon toch wel mocht zien??? Hij zei dat als ik dat echt wil, ik maar naar huis moest gaan. Ik was zo boos geworden dat ik mijn spullen heb gepakt en naar huis ben gegaan.

Die avond was ik echt boos. Ik heb thuis een fles wijn leeg gezopen en eigenlijk toen pas lopen janken. In een dronken bui alles aan mijn vriendin vertelt. Die reageerde dat ik misschien wat overdreven had gereageerd. Waarom had ik dat gedaan en maak ik zo ruzie om een haarspeld dat ook van zijn zusje had kunnen zijn maar dan weer naast het bed lag en waar komen die gevoelens vandaan….

Waar ik vooral nu mee zit is waarom, waarom en nog eens waarom. Ben ik nou toch die jaloerse bitch of had ik echt een punt….
pi_120480918
Sorry dat ik het weer open maar wou nog reageren op wat dingen.
pi_120480988
aardig paranoïde naar mijn mening
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120481139
Hij gaat zeker vreemd, dumpen die jongen. Die is jou toch niet waard!
  Spellchecker dinsdag 18 december 2012 @ 21:43:16 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_120481239
vraag eens aan zijn zusje of ze dat haarspeldje kent?
pi_120481252
Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel mijn facebook status op single moet zetten. Zei wel zo stoer dat hij tot 8 uur had maar mijn hart zit in mijn keel als ik alleen al facebook open. Zijn status staat nog op relatie met mij.
pi_120481386
Hoe lang geleden is dit, twee dagen?
Geef hem wat tijd zeg :{
pi_120481494
Dit is toch overduidelijk:

- speld met blond haar naast z'n BED!
- niet telefoon in mogen kijken!!
- als hij niet vreemdging had 'ie je echt wel gebeld ofzo

Sorry hoor maar ik zou gelijk m'n status veranderen
pi_120481662
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef CrazyB het volgende:

Zullen we maar niet TS aansporen om haar relatie meteen weg te gooien?
Neem aan dat je vriendlief niet persoonlijk kent.
pi_120481863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zullen we maar niet TS aansporen om haar relatie meteen weg te gooien?
Neem aan dat je vriendlief niet persoonlijk kent.
Nou Syntos, het lijkt me stukken beter voor Caisy als ze deze vreemdganger gewoon dumpt! Je hoort toch dat hij haar alleen maar verdriet aandoet op deze manier! Vertrouwen is natuurlijk ook weg zo.
pi_120481973
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef caisy90 het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen of ik wel mijn facebook status op single moet zetten. Zei wel zo stoer dat hij tot 8 uur had maar mijn hart zit in mijn keel als ik alleen al facebook open. Zijn status staat nog op relatie met mij.
de wereld is kapot :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120482005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef CrazyB het volgende:

[..]

Nou Syntos, het lijkt me stukken beter voor Caisy als ze deze vreemdganger gewoon dumpt! Je hoort toch dat hij haar alleen maar verdriet aandoet op deze manier! Vertrouwen is natuurlijk ook weg zo.
Jij gaat er meteen van uit dat hij vreemdgaat, terwijl dit niet hoeft te zijn.
Als mijn vriendin zou zeggen dat me niet vertrouwt en mijn telefoon wil inzien zou ik ook pisnijdig zijn en wat tijd willen om er over na te denken.
pi_120482116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Syntos het volgende:

[..]

Als mijn vriendin zou zeggen dat me niet vertrouwt en mijn telefoon wil inzien zou ik ook pisnijdig zijn en wat tijd willen om er over na te denken.
Waar wil je dan over nadenken? Kom op dit is toch klare koek, niet zo naïef doen!
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:54:04 #14
112251 314
gimme pie!
pi_120482175
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef CrazyB het volgende:

alsof z'n moeder of zusje nooit op z'n kamer zouden kunnen komen en een speldje laten vallen, nee die leggen ze expres naast zijn bed zeker :')

ik zou mijn telefoon ook niet afgeven, maakt niet uit wat erin staat, "wie eist bewijst" zullen we maar zeggen, ik hoef toch niet vanalles te openbaren omdat een vriendin rare ideeën in d'r hoofd heeft, kom op zeg! :D

vraag dan gewoon rechtstreeks of ie vreemdgaat, of is dat dan te direct voor je?
pi_120482299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Syntos het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ben het volledig met CrazyB eens. Het is geen toeval dat hij zijn telefoon niet af wil staan en meteen zo vijandig doet. Wat zou hij anders te verbergen hebben?! Ik zou de facebook status al lang veranderd hebben in ieder geval...
pi_120482312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef CrazyB het volgende:

[..]

Waar wil je dan over nadenken? Kom op dit is toch klare koek, niet zo naïef doen!
Joh, ik zeg toch nergens dat hij onschuldig is |:(
Lijkt me niet dat je zo even een relatie van een jaar in twee dagen besluit te stoppen.
pi_120482370
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:37 schreef Impossibruuu het volgende:
TS is een beetje té, inderdaad. Alhoewel ik vind dat ze ook wel een punt heeft; als vriendlief niks te verbergen heeft dan zou die niet zo moeilijk doen over zijn telefoon. En de mensen die hier zo stoer roepen "Een meid die mijn telefoon wil inzien schop ik er uit" hebben overduidelijk 0,0 ervaring met vrouwen en relaties. Vertrouwen komt van 2 kanten; ik doe totaal niet moeilijk als mijn vriendin toevallig achter me staat als ik aan 't chatten of emailen ben, beantwoord m'n whatsapps en sms`jes ook als zij vlak naast me zit, enzovoorts. Dat geeft haar weer een vorm van geruststelling; zij doet dat ook bij mij. Ik hoef haar absoluut niet te controleren of haar communicatie met anderen in te zien, maar puur door mij helemaal uit zichzelf wel eens te betrekken in haar chats/sms`jes/whatsapp gesprekken en te laten zien waar ze mee bezig is, geeft ze mij net zo goed dat geruststellend en vertrouwd gevoel.

Als je er zó geheimzinnig of mysterieus over moet doen, dan zit je waarschijnlijk ook iets te doen wat niet door de beugel kan...
Zo denk ik er ook over, ik heb ook helemaal niks te verbergen. Hij mag altijd in mijn telefoon kijken, mijn smsjes lezen en dan ook whatsapp. Heb echt niks te verbergen. Van mijn kant krijgt hij alles en van zijn kant doet hij geheimzinnig. Hij mag best contact met andere vrouwen hebben, dat heb ik ook met mannen op vriendschappelijke basis zolang het maar niet te ver gaat. Als hij dat toegeeft vind ik dat niet eens een probleem, maar waarom dan zo reageren.

Nu hoe hij reageert, dat haarspeldje en zijn gedrag nu ik contact met hem wil en wil praten vind ik echt raar. Eerst was er niet eens iets aan de hand en nu hebben we ineens niet meer contact....
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:56:16 #18
112251 314
gimme pie!
pi_120482389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef NietHaten het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ben het volledig met CrazyB eens. Het is geen toeval dat hij zijn telefoon niet af wil staan en meteen zo vijandig doet. Wat zou hij anders te verbergen hebben?! Ik zou de facebook status al lang veranderd hebben in ieder geval...
geef me jouw telefoon eens dan, eens kijken wat jij allemaal wil openbaren waar niemand wat mee te maken heeft
pi_120482408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Joh, ik zeg toch nergens dat hij onschuldig is |:(
Lijkt me niet dat je zo even een relatie van een jaar in twee dagen besluit te stoppen.
Ik denk dat hij deze relatie zelf al weg heeft gegooid het moment dat hij besloot om vreemd te gaan!
pi_120482426
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef 314 het volgende:

[..]

alsof z'n moeder of zusje nooit op z'n kamer zouden kunnen komen en een speldje laten vallen, nee die leggen ze expres naast zijn bed zeker :')

ik zou mijn telefoon ook niet afgeven, maakt niet uit wat erin staat, "wie eist bewijst" zullen we maar zeggen, ik hoef toch niet vanalles te openbaren omdat een vriendin rare ideeën in d'r hoofd heeft, kom op zeg! :D

vraag dan gewoon rechtstreeks of ie vreemdgaat, of is dat dan te direct voor je?
Rare ideeën? 314, volgens mij heb je geen relatie of wel?
pi_120482429
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef NietHaten het volgende:

[..]

Zoals ik in het vorige deel al zei, wie weet wat hij erop heeft staan.
Voor hetzelfde geld heeft hij een dierensex fetish en staat zijn telefoon er vol mee :{
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:57:19 #22
112251 314
gimme pie!
pi_120482482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, ik heb ook helemaal niks te verbergen. Hij mag altijd in mijn telefoon kijken, mijn smsjes lezen en dan ook whatsapp. Heb echt niks te verbergen. Van mijn kant krijgt hij alles en van zijn kant doet hij geheimzinnig. Hij mag best contact met andere vrouwen hebben, dat heb ik ook met mannen op vriendschappelijke basis zolang het maar niet te ver gaat. Als hij dat toegeeft vind ik dat niet eens een probleem, maar waarom dan zo reageren.

Nu hoe hij reageert, dat haarspeldje en zijn gedrag nu ik contact met hem wil en wil praten vind ik echt raar. Eerst was er niet eens iets aan de hand en nu hebben we ineens niet meer contact....
omdat jij hem vanwege een haarspeldje loopt te beschuldigen van vreemdgaan, ik zou je ook niet bellen tot je inziet hoe lomp dat is
pi_120482551
Zijn jullie helderziend ofzo dat jullie zo zeker weten dat hij vreemd is gegaan?
Woord.
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:58:02 #24
112251 314
gimme pie!
pi_120482555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef CrazyB het volgende:

[..]

Rare ideeën? 314, volgens mij heb je geen relatie of wel?
jawel, mijn vriendin heeft tenminste geen rare ideeën en vraagt me niet om mijn telefoon
pi_120482575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zoals ik in het vorige deel al zei, wie weet wat hij erop heeft staan.
Voor hetzelfde geld heeft hij een dierensex fetish en staat zijn telefoon er vol mee :{
Daar is niks mis mee hoor, eerlijkheid en openheid is het meest belangrijke in een relatie. Dat zou je moeten weten als je een relatie hebt Syntos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')