quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]Van mij niet eigenlijk. Laten we maar gewoon knallen met echte livescores.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
houden ze van, meteen conclusies trekken. Gister had Wade volgens hun dat podiumvrouwtje verkrachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:55 schreef Guard het volgende:
Er werd niets gegooid, volgens mij riep iemand een ander getal dan 40 ...
Toen ging ie twijfelen.
?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:56 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
houden ze van, meteen conclusies trekken. Gister had Wade volgens hun dat podiumvrouwtje verkracht
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Guard het volgende:
Nou dan nu maar eens kijken naar die hoogspringer van Co...
Nieuwlaat als caller toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef wimderon het volgende:
Haha, Winstanley heeft bij Van Barneveld thuis geoefend, op de laatste dag had Van Barneveld er een caller en markers bij gehaald
Dat wordt mij ook te gek.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Grifte het volgende:
Morgen Justin Pipe, ik denk dat ik die wedstrijd oversla
Moet je voorstellen dat die de finale speelt, dan ben je gewoon 8 uur verder voor die een keer voorbij isquote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Grifte het volgende:
Morgen Justin Pipe, ik denk dat ik die wedstrijd oversla
Ik moet niet teveel aan de wedstrijd van Pipe denken, anders val ik al in slaapquote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef hafcfan het volgende:
Deano gaat echt een baas worden bij de PDC. Zit eigenlijk al in de 3de rond, want van Vincent of Stuart wint die met gemak als ie zo gooit als gisteren. Maar het mooiste moment van gisteren was toen Co zei van je fouten moet je lerenAls iemand dat nou niet doet.
Vnv ook weer lekkere potten vooral Baxter-Priestly kijk ik naar uit. Ook Pipe- Jenkins is leuk
Wednesday December 19quote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vandaag ga ik niet kijken, maar morgen wil ik gewoon wel wat partijen zien.
Bobby George? Anders weet ik niet wie je bedoelt, zijn zoon dart bij de BDO en doet mee op dat WK.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef vosss het volgende:
Jammer dat Mister Glitter niet meer mee doet. Mooi karakter was dat altijd
Opengaten:quote:Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef Nober het volgende:
Second Round (Best of 7 sets/First to 4 sets)
Phil Taylor (Eng, 1) - Jerry Hendriks (Ned)
Paul Nicholson (Aus, 16) - Robert Thornton (Sco, 17)
Andy Hamilton (Eng, 8) - Richie Burnett (Wal, 25 )
Terry Jenkins (Eng, 9) - John Part (Can, 24)
? - Colin Osborne (Eng, 28)
Dave Chisnall (Eng, 12) - Daryl Gurney (NIr)
Gary Anderson (Sco, 4) - John Bowles (Eng)
Raymond van Barneveld (Ned, 13) - Brendan Dolan (NIr, 20)
Adrian Lewis (Eng, 2) - Denis Ovens (Eng, 31)
Kevin Painter (Eng, 15) - ?
? - Peter Wright (Sco, 26)
Mark Webster (Wal, 10) - ?
Wes Newton (Eng, 6) - ?
? - ?
James Wade (Eng, 3) - Steve Beaton (Eng, 30)
Dean Winstanley (Eng) - ?
Zie Wade ook nog niet makkelijk winnen van Beaton als die zijn dubbels raakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Winstanley - Wade is een mooie 3e ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |