Ontzettende tyfusreclame is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Grifte het volgende:
Al die reclames waar ze aan het zingen zijn, godverdomme 5 minuten lang kattengejank tegenwoordig
Daar was hij toch wat slanker...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Bastiefcg het volgende:
kingprachtig ook hoe hij zijn darts gooit.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Grifte het volgende:
Nice
King heeft wel een prachtige techniek
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind King altijd wel cool. Heerlijk sacherijnig.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Sportex het volgende:
Mag King ook wel. Alleen al omdat het heerlijk om naar te kijken is als hij in topvorm is.
We kunnen beter een fanclub oprichten met zijn allen, volgens mij zitten de enige "fans" van hem op deze wereld hier op het forumquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Bastiefcg het volgende:
kingprachtig ook hoe hij zijn darts gooit.
Zoals Barney door de Engelsen op handen wordt gedragen, dragen wij Kingquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
We kunnen beter een fanclub oprichten met zijn allen, volgens mij zitten de enige "fans" van hem op deze wereld hier op het forum![]()
King is er ook eindelijk achter gekomen dat je flink op gewicht moet zijn om wat prijzen te winnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar was hij toch wat slanker...
Mooiste moment blijft dat potje tegen Barney: allebei twee keer 180 om de leg te beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Sportex het volgende:
Mag King ook wel. Alleen al omdat het heerlijk om naar te kijken is als hij in topvorm is.
Halve finale Lakeside toch? Was inderdaad geweldigquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooiste moment blijft dat potje tegen Barney: allebei twee keer 180 om de leg te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |