Ja die was al dik. Maar als je Klaassen en Van Gerwen ziet. Godverdomme hey.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, maar vind het bij Barney wel meevallen. Zie het iig niet erger worden ieder jaar...
Whahahaha ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die was al dik. Maar als je Klaassen en Van Gerwen ziet. Godverdomme hey.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
Co: op een gegeven moment moet je van je fouten gaan leren.
Ja die kan ook niet dartenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Co is een beetje de Jan van Halst van het darten.
Ik mis alleen nog 'hup'.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Darten met zo'n i-pad analyse, ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Te weinig gogme die King.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Darten met zo'n i-pad analyse, ik kan niet wachten!
Ergonomische lijnen bij de darthouding schetsen. Vakjes omcirkelen waar de pijl in moet.quote:
De looplijnen naar en van het bord niet te vergeten, en de vooractie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ergonomische lijnen bij de darthouding schetsen. Vakjes omcirkelen waar de pijl in moet.
Speciale camera vanuit het dak van de zaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ergonomische lijnen bij de darthouding schetsen. Vakjes omcirkelen waar de pijl in moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |