Had ie toen ook al zo'n bazenkapsel?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:15 schreef Luxuria het volgende:
Jammer dat ik Jerry niet kan zien vrijdag.
Daar heb ik bij in de klas gezeten op de middelbare school
Open Lunteren 2009.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef Nober het volgende:
Wanneer won Hendriks eigenlijk van Taylor? Wil die stats weleens zien.
Pipe verloor op 26 oktober nog van Andy Jenkins...
http://www.pdc.tv/news/ar(...)arts-masters-netzone
Heb daar ook nog mee die pot van Havenga teruggekeken. Jammer dat hij weer verdwenen isquote:
Wat dan te denken van Hashimotoquote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb daar ook nog mee die pot van Havenga teruggekeken. Jammer dat hij weer verdwenen is
Nu staat die Vrouwelijke Mimespeler Muramatsu vanavond weer te mikken.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat dan te denken van Hashimoto
Hij zei in een intervieuw dat die dat al had vanaf zijn jeugd en dat dat bij hem hoort.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Had ie toen ook al zo'n bazenkapsel?
Ik dacht vrij recent, Taylor dus eenvoudig door aangezien Hendriks al moeite had met Jones (3x 3-2 in legs).quote:
Haha ja dat was toen zowat precies hetzelfde als nuquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Had ie toen ook al zo'n bazenkapsel?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond nog boeiende partijen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk eens in de OP, die is er niet voor niets.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Manager van Wes Newton geworden dat ik weet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef Mani89 het volgende:
En waar is die vleeshomp van een Peter Manley gebleven? Al tijden niet meer gezien.
Als opwarmer voor Heerenveen - Feyenoordquote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Szura het volgende:
Je gaat toch niet naar Justin Pipe kijken
Dan kijk ik liever naar NAC - Heracles of wat pica's in KPDquote:Op woensdag 19 december 2012 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als opwarmer voor Heerenveen - Feyenoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |