PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik zou een zak over haar hoofd trekken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:51 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat ze prima kan pijpen. En je dan met magische ogen aankijkt
Die bovenste? no way manquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou een zak over haar hoofd trekken.
Johquote:
Soms wel en soms/vaak ook totaal niet. Maar uiteraard zouden we haar hard gevenquote:
Ja inderdaad. Kei hard, geen medelijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms wel en soms/vaak ook totaal niet. Maar uiteraard zouden we haar hard geven
Een beetje dat arrogante eruit neukenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kei hard, geen medelijden
13.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is het kanaal van 101tv ook alweer op Ziggo?
13quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
14 op upc dacht ik. 13 kan ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tijdens FIFA spelen lekker de stream aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
SR12Dat gaat weer hele dagen opstaan hier.
HOedenplank?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een plaatje aanvragen, misschien bellen ze mij ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze spoiler GJE?Feyenoord Rotterdam
Ik stelde excact dezelfde vraag. GJE vindt Gotze niet veel bijzonders, dus kocht ik Gotze. Geen spijt van gehadquote:
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een plaatje aanvragen, misschien bellen ze mij ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Fuszy het volgende:
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze spoiler GJE?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over?Duarte, Castaignos en Depay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Götzequote:
Je had hem al gekocht voordat ik er wat van zei. Wel bij blijven hè opaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik stelde excact dezelfde vraag. GJE vindt Gotze niet veel bijzonders, dus kocht ik Gotze. Geen spijt van gehad
Als jij al die URL dingen weghaalt, dan hebben we een mooie. Ik heb daar geen zin inquote:
Ik ook niet. Gewoon nieuwe verzameling beginnen vanaf nu lijkt me beterquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij al die URL dingen weghaalt, dan hebben we een mooie. Ik heb daar geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |