Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We behandelen de dagen als een stap weekendgaat meestal het zelfde maar nu iets extra's.
[..]
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer niet
Ja het verschil is alleen hoe erg je het laat mee tellen in je leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
dan prima zo als vrijgezel. En een relatie zie ik als bonus. Du
Al zal er heus wel wat veranderen aan al die punten zodra hij een vriendin heeft hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De positie van de vrouw in het leven van ook_gek:
1) Ik ben zo weinig mogelijk thuis.
2) Ieder weekend ga ik stappen tot diep in de nacht.
3) Mijn vrienden gaan altijd voor.
4) Ik hanteer geen agenda, ik zie het allemaal wel.
4) Je bent hooguit een extraatje in mijn leven.
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
Top! We begrijpen elkaarquote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.
Maar zo hoort het ook. Iemand die geen leuk leven heeft zonder relatie kan beter eerst even kritisch naar zijn leven kijken. Een relatie moet juist dat leuke extra-tje zijn.
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk. (Herstel, hij bevestigt het nu zelfquote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat is niet het geval, kan me ook niet indenken waarom ik me anders zal gaan voor doen hier dan ik werkelijk benquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk.
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat valt echt wel mee geloof me
Klopt, uit eten, lunchen, stappen of weekenjes weg.
Dit klopt ook maar gezellig als ze mee gaat. Type bank hangen elke avomd gaat niet werken dus.
Ook dit klopt, belangrijkste in je leven die je hebt! Dan heb ik het over echte vrienden dan he. Belangrijk is wel dat mijn vriendin goed met mijn vrienden overweg kan gaan natuurlijk.
Jup, ik wil niet elke week vol staan qua planning. Genoeg vrouwen die dat ook niet willen.
Te simpel gezegt, ik heb geen vriendin nodig om een leuk leven te hebben nee. Dat houd niet in dat als ik een vriendin heb ze op de laatste plaats staat
En gek genoeg zijn er genoeg vrouwen van 30+ die het zelfde idee hebben.
Uiteindelijk iedereen wel, maar eerlijk gezegd bevalt het single zijn me best goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek?
Tevens 100% met Silenus eensch.
En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.
Tuurlijk moet er balans zijn, en prima heel af en toe op de bank zitten. Dat doe ik nu namelijk ook zonder relatie.quote:Natuurlijk hoef je je vrienden niet op te geven. Tevens hoef je niet iedere avond verplicht op de bank te hangen met een vrouw. Uiteraard draait alles om een balans in je leven, maar ik denk dat die van jou iets doorslaat naar het vrijgezel zijn en dat je uitdraagt dat je daar zeer tevreden mee bent.
Ik heb geen hele rijen staan hoor, zeer zeker niet. Maar ik maak me er geen zorgen omquote:Maar als de vrouwen in rijen van drie voor je klaar staan. Allen even mooi, intelligent en gezellig. Dan maakt het allemaal toch niets uit.
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.
Klein voordeel is denk ik dat ze uit een langs relatie komen en weer willen genieten?
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.
En is het niet meer leuk dan houd het op toch? Wie weet gebeurt het wel dat we het op een totaal andere manier dan nu leuk hebben. Ik sta voor alles open, als ik me zelf er maar prettig bij voelt.
Niemand kan je de garantie geven dat het altijd goed blijft gaan. Als je alle 2 redelijk op 1 lijn zit ga je het lang volhouden mits je natuurlijk wel zorgt dat het leuk, spannend en fris blijft. Anders komt de bekende sleur. En hoe je dat doet is persoon afhankelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.(zolang je er later geen spijt van krijgt)
Of sex relatie fixenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan.
Dat is 1 ding wat je altijd moet hebben, niet afhankelijk zijn van een ander persoonquote:zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Op je linkerhand gaan zitten tot ie lam is zodat het voelt alsof een meid het doetquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan. zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Yup..en aangezien die nog moet komen omdat de vorige niet doorging: hou de openingspost in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |