abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 14:51:27 #201
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120552283
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

We behandelen de dagen als een stap weekend :P gaat meestal het zelfde maar nu iets extra's.

[..]

Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer niet :)
Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 20 december 2012 @ 15:03:58 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120552668
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.
Ja het verschil is alleen hoe erg je het laat mee tellen in je leven.

Mijn leven is meer dan prima zo als vrijgezel. En een relatie zie ik als bonus. Dus het antwoord is nee op de vraag, wie wilt er nou geen relatie.

De vraag is hoe erg je het laat mee wegen in je leven.

Ik wil ook wel een Ferrari, maar als ik die niet heb of krijg ook geen enkel probleem.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120552863
De positie van de vrouw in het leven van ook_gek:

1) Ik ben zo weinig mogelijk thuis.
2) Ieder weekend ga ik stappen tot diep in de nacht.
3) Mijn vrienden gaan altijd voor.
4) Ik hanteer geen agenda, ik zie het allemaal wel.
4) Je bent hooguit een extraatje in mijn leven.

Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:12:00 #204
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120552945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
dan prima zo als vrijgezel. En een relatie zie ik als bonus. Du
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar. :)
Maar zo hoort het ook. Iemand die geen leuk leven heeft zonder relatie kan beter eerst even kritisch naar zijn leven kijken. Een relatie moet juist dat leuke extra-tje zijn.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 20 december 2012 @ 15:13:31 #205
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120552994
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
Al zal er heus wel wat veranderen aan al die punten zodra hij een vriendin heeft hoor. ;)
pi_120553179
Heb ik me ook wel eens laten vertellen, vrouwen willen natuurlijk ook gewaardeerd en gewild zijn, en een vrijgezel die zich prima alleen kan redden en al altijd druk genoeg is met werk, tv, film, uitgaan, internet, gamen, vrienden, sport etc. een stuk minder gewild.

Als je dan ook in profielen of gesprekken dat benadrukt, vooral als je gaat beweren dat een relatie maar een extra zou zijn in een druk leven, dan is dat vast een effectief middel om vrouwen af te stoten. Iemand die gelukkig is alleen zal vast geen moeite hebben om relaties uit te maken, zullen ze vast denken.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:24:32 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120553366
quote:

:D dat valt echt wel mee geloof me :D

Klopt, uit eten, lunchen, stappen of weekenjes weg.

Dit klopt ook maar gezellig als ze mee gaat. Type bank hangen elke avomd gaat niet werken dus.

Ook dit klopt, belangrijkste in je leven die je hebt! Dan heb ik het over echte vrienden dan he. Belangrijk is wel dat mijn vriendin goed met mijn vrienden overweg kan gaan natuurlijk.

Jup, ik wil niet elke week vol staan qua planning. Genoeg vrouwen die dat ook niet willen.

Te simpel gezegt, ik heb geen vriendin nodig om een leuk leven te hebben nee. Dat houd niet in dat als ik een vriendin heb ze op de laatste plaats staat :)

En gek genoeg zijn er genoeg vrouwen van 30+ die het zelfde idee hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:25:14 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120553393
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar. :)
Maar zo hoort het ook. Iemand die geen leuk leven heeft zonder relatie kan beter eerst even kritisch naar zijn leven kijken. Een relatie moet juist dat leuke extra-tje zijn.
Top! We begrijpen elkaar :D
  donderdag 20 december 2012 @ 15:25:37 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120553410
quote:

Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk. (Herstel, hij bevestigt het nu zelf ;))
Maar heb inderdaad wel eens iemand gedate die er zo over dacht en mij echt het idee gaf dat ik doodsaai was en niet echt leefde etc. etc. Ik vond dat inderdaad een enorme afknapper.

Maar aan de andere kant vind ik het ook wel normaal dat als je een tijdje vrijgezel bent je daaraan went het best okee vindt. Je merkt pas hoe leuk het weer is als je weer eens tegen iemand aanloopt.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:30:16 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120553583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk.

Dat is niet het geval, kan me ook niet indenken waarom ik me anders zal gaan voor doen hier dan ik werkelijk ben :)

En iemand die liever op de bank wilt zitten met wijn en een filmpje is prim hoor. Die zijn niet saai in mijn ogen. Zij ontspannen / relaxen op die manier. Ik doe het op mijn eigen manier door bv uit eten te gaan, weekendje weg of stappen.

Iedereen heeft een andere vorm van ontspanning en dat is prima toch? Het is alleen in een relatie handig als je alle 2 wel op 1 lijn zit wat dat betreft :P
pi_120553745
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D dat valt echt wel mee geloof me :D

Klopt, uit eten, lunchen, stappen of weekenjes weg.

Dit klopt ook maar gezellig als ze mee gaat. Type bank hangen elke avomd gaat niet werken dus.

Ook dit klopt, belangrijkste in je leven die je hebt! Dan heb ik het over echte vrienden dan he. Belangrijk is wel dat mijn vriendin goed met mijn vrienden overweg kan gaan natuurlijk.

Jup, ik wil niet elke week vol staan qua planning. Genoeg vrouwen die dat ook niet willen.

Te simpel gezegt, ik heb geen vriendin nodig om een leuk leven te hebben nee. Dat houd niet in dat als ik een vriendin heb ze op de laatste plaats staat :)

En gek genoeg zijn er genoeg vrouwen van 30+ die het zelfde idee hebben.

Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.
Natuurlijk hoef je je vrienden niet op te geven. Tevens hoef je niet iedere avond verplicht op de bank te hangen met een vrouw. Uiteraard draait alles om een balans in je leven, maar ik denk dat die van jou iets doorslaat naar het vrijgezel zijn en dat je uitdraagt dat je daar zeer tevreden mee bent.

Maar als de vrouwen in rijen van drie voor je klaar staan. Allen even mooi, intelligent en gezellig. Dan maakt het allemaal toch niets uit. ;)
pi_120553942
quote:
16s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek? ;)

Tevens 100% met Silenus eensch.

En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Uiteindelijk iedereen wel, maar eerlijk gezegd bevalt het single zijn me best goed. :@
  donderdag 20 december 2012 @ 15:42:25 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120554095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.

Klein voordeel is denk ik dat ze uit een langs relatie komen en weer willen genieten?

quote:
Natuurlijk hoef je je vrienden niet op te geven. Tevens hoef je niet iedere avond verplicht op de bank te hangen met een vrouw. Uiteraard draait alles om een balans in je leven, maar ik denk dat die van jou iets doorslaat naar het vrijgezel zijn en dat je uitdraagt dat je daar zeer tevreden mee bent.
Tuurlijk moet er balans zijn, en prima heel af en toe op de bank zitten. Dat doe ik nu namelijk ook zonder relatie.

Feit is inderdaad dat ik naar mijn idee een top leven heb, ook zonder relatie. En de afgelopen jaren echt wel wat heftige tegen slagen gehad. Maar je moet wel genieten van het leven, en dat is iets wat ik op mijn manier aan het doen ben zonder de toekomst uit het oog te verliezen.

quote:
Maar als de vrouwen in rijen van drie voor je klaar staan. Allen even mooi, intelligent en gezellig. Dan maakt het allemaal toch niets uit. ;)
Ik heb geen hele rijen staan hoor, zeer zeker niet. Maar ik maak me er geen zorgen om :)

Wat je veel ziet en leest is dat veel mensen naar mijn mening teveel waarde hechten aan een relatie omdat ze anders alleen zijn of zielig zijn. Net als mensen in een relatie hangen waar ze zich niet gelukkig in voelen omdat ze zich anders alleen voelen.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:43:54 #214
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120554166
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.

Klein voordeel is denk ik dat ze uit een langs relatie komen en weer willen genieten?
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:47:20 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120554303
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.

En is het niet meer leuk dan houd het op toch? Wie weet gebeurt het wel dat we het op een totaal andere manier dan nu leuk hebben. Ik sta voor alles open, als ik me zelf er maar prettig bij voelt.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:52:28 #216
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120554519
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.

En is het niet meer leuk dan houd het op toch? Wie weet gebeurt het wel dat we het op een totaal andere manier dan nu leuk hebben. Ik sta voor alles open, als ik me zelf er maar prettig bij voelt.
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk. :) (zolang je er later geen spijt van krijgt)
  donderdag 20 december 2012 @ 15:59:24 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120554799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk. :) (zolang je er later geen spijt van krijgt)
Niemand kan je de garantie geven dat het altijd goed blijft gaan. Als je alle 2 redelijk op 1 lijn zit ga je het lang volhouden mits je natuurlijk wel zorgt dat het leuk, spannend en fris blijft. Anders komt de bekende sleur. En hoe je dat doet is persoon afhankelijk.

Ik leef inderdaad in het heden maar verlies de toekomst nooit uit het oog. Omderdeel daar van is BV sparen. Nu leven is prima maar je moet niet straks staan met lege handen staan BV.

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 20-12-2012 16:27:35 ]
pi_120555063
Het is bijna op het filosofische af deze donderdagmiddag :P
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  donderdag 20 december 2012 @ 16:27:31 #219
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_120555868
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan. zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt. :7
WFPB!
  donderdag 20 december 2012 @ 16:32:13 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120556061
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan.
Of sex relatie fixen :P

quote:
zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt. :7
Dat is 1 ding wat je altijd moet hebben, niet afhankelijk zijn van een ander persoon :)
  donderdag 20 december 2012 @ 16:34:11 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120556145
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan. zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt. :7
Op je linkerhand gaan zitten tot ie lam is zodat het voelt alsof een meid het doet :7
we dan
pi_120556327
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
  donderdag 20 december 2012 @ 16:43:26 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120556429
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Yup..en aangezien die nog moet komen omdat de vorige niet doorging: hou de openingspost in de gaten ;) Voor de facebookgroep kun je je via mij of perz aanmelden.

Overigens loopt het 23-35 topic ook erg gezellig qua meets ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 16:44:55 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120556477
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?
  donderdag 20 december 2012 @ 16:47:02 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120556536
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijn :Y) En de rest wil dat ook wel want ik kan super koken obviously :7
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')