abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 21:59:55 #251
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120572459
quote:
17s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.
En dit topic staat open om de naam zo snel mogelijk te posten zeker?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120576054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nee? Waarom zal ik dat doen?

Als je het echt wilt weten.... ik zat te eten, wilde nu muziek aan zetten omdat ik gaat omkleden en zag je reactie. Daar reageer ik nu op.

Als ik aangekleed ben gaat ik naar de kroeg en dat zal denk rond half 10 zijn.

nou uhm, fijne avond denk ik dan maar :D
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier...

Dus ik kan me die reacties van anderen op jouw posts wel voorstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 22:58:59 ]
pi_120581174
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven. :)
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:01:38 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120582473
aardige date gehad, aardige man, maar aantrekkingskracht nul en qua karakter ook geen wow-factor. en ja, dan na afloop: 'mailen, bellen?' vraagt ie. ik heb dan niet de ballen om te zeggen: neuh hoeft niet zo voor mij.... oh well, het was wel gezellig en ik ben weer onder de mensen geweest ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_120582537
De evaluatie achteraf blijft altijd awkward.... tenzij er overduidelijk een klik is....
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:04:16 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120582578
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier..
Kan ik goed begrijpen ja. Maar het is veel overdag, dan zit ik op m'n werk. Zit veel aan de telefoon en doe ik dit tussen door. Of als ik ergens aan het wachten ben of in de file sta.

zijn echt van die dooie momenten.

quote:
Dus ik kan me die reacties van anderen op jouw posts wel voorstellen.
Ja ik kan dat ook goed begrijpen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120586261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven. :)
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."

Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en *O*, soms is het :'( en :r en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.

Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 21-12-2012 07:05:06 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:10:58 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120586658
'net weer terug van de kroeg O+
pi_120586873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:10 schreef Cue_ het volgende:
'net weer terug van de kroeg O+
Zo laat geworden ja?
pi_120586883
Nou ik heb een profieltje aangemaakt op Paiq hoor.

Wel even wennen allemaal, werkt heel anders dan andere sites.
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:32:58 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120587822
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."

Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en *O*, soms is het :'( en :r en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.

Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Je zegt wel nee op date :P

En voor de rest met je eens! Echte vrienden blijven altijd, heb je een hele geschiedenis mee van hele leuke tot hele zware kut tijden. Dus ja een partner loopt dan dik achter. Daarom vind ik het belangrijk dat mijn vriendin prima tussen mijn vrienden past en zo prima mee kan komen in mijn sociale leven.

En nee dat hoeft ze echt niet elke keer te doen, ze moet ook gewoon lekker met haar vrienden op stap gaan en afspreken en haar sociale leven bij houden. En zeker lekker kunnen doen wat ze zelf wilt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:28:14 #262
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120589287
Oh god.... ik ben zo blij dat we hierover nog steeds aan het praten zijn.
De ene vindt het wel leuk om een druk en sociaal leven te hebben en de andere niet. Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegd.

Erover blijven discusseren heeft toch geen zin.... een sociaal leven is niet voor iedereen belangrijk en voor sommige juist wel. Nou blij dat ik dit punt uit de wereld heb kunnen helpen.

Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_120589522
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.

Dit weekend eens de date van het vorige weekend eens een por geven.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:54:52 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120589972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh god.... ik ben zo blij dat we hierover nog steeds aan het praten zijn.
De ene vindt het wel leuk om een druk en sociaal leven te hebben en de andere niet. Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegd.
Ja dat had je eerder aangegeven ja! En daar had je een goed punt.

quote:
Erover blijven discusseren heeft toch geen zin.... een sociaal leven is niet voor iedereen belangrijk en voor sommige juist wel. Nou blij dat ik dit punt uit de wereld heb kunnen helpen.
Jup, ieder zijn of haar eigen ding!

quote:
:D waarom dat :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Craptacular het volgende:

Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.
Of is dat wat jullie hopen?
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:55:24 #265
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120589989
Ja! :P

Je kan het O_G, deze even in serenade voor DP brengen en het is kat in het bakkie:

"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_120590306

Om ze in de sfeer te brengen.
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:12:28 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120590504
Ik sta voor alles open zonder verwachtingen.

Maar DP haar besluit zo vast als een huis -O-
pi_120590584
Ik zit te lang op het internet om de afkorting DP direct te linken aan DancingPhoebe.
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:16:43 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120590651
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit te lang op het internet om de afkorting DP direct te linken aan DancingPhoebe.
Wat een vieze gedachte heb jij zeg :{w

Vies vies heel vies mannetje!
pi_120591388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mooi verhaal. Ik moest bijna een traantje wegpinken toen je stond te vomeren en je matties je op de been hielden. Een eigen sociaal leven hebben is verstandig, maar we zien wel wanneer we eens tijd voor elkaar hebben is een ander uiterste. Ik bungel liever niet onderaan de prioriteitenlijst van mijn partner. En als het een serieuze relatie betreft ontkom je er niet aan om daar enigszins in te gaan schikken.
Ook ik heb genoeg historie met mijn vrienden van de kleuterschool, maar we hoeven niet ieder weekend tot vijf uur in de ochtend diep met elkaar te gaan om deze vriendschap vorm en inhoud te geven.
Mijns inziens is het niet nodig om vooraf de stellingen op een dergelijke manier te betrekken dat de ander weet dat hij of zij plan C of D is en als het aan jou ligt het daar ook bij blijft.

Ruimte maken in je agenda voor je partner vind ik trouwens weinig speciaal eerder zakelijk.

Maar goed als je er succes mee hebt, don't change a winning team. :s)
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:50:47 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120591811
Je trekt het te veel in extremen. De partner moet ook goed in je sociale leven passen zodat die makkelijk met je mee kan leven en ja dan ben je dus bij elkaar. En dat gaat over en weer. En soms ga je ieder z'n kant op.

Tevens zit er een wereld van verschil qua welke waarde je aan een vriendschap hecht. Ik spreek mijn vrienden meerdere dagen week en een aantal spreek ik elke dag.

Dat kan van de hele dag via whatsapp zijn tot aan ruim een uur bellen tot aan gezellig uit eten of theetje in de kroeg drinken.

Als je niet de behoefte hebt je vrienden vaak te spreken of te zien is mijn manier van vriendschap en leven moeilijk te begrijpen.
pi_120591964
Maar goed wordt er nog gedate in het weekend?
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:56:05 #273
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120591979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Je trekt het te veel in extremen. De partner moet ook goed in je sociale leven passen zodat die makkelijk met je mee kan leven en ja dan ben je dus bij elkaar. En dat gaat over en weer. En soms ga je ieder z'n kant op.

Tevens zit er een wereld van verschil qua welke waarde je aan een vriendschap hecht. Ik spreek mijn vrienden meerdere dagen week en een aantal spreek ik elke dag.

Dat kan van de hele dag via whatsapp zijn tot aan ruim een uur bellen tot aan gezellig uit eten of theetje in de kroeg drinken.

Als je niet de behoefte hebt je vrienden vaak te spreken of te zien is mijn manier van vriendschap en leven moeilijk te begrijpen.
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:02:24 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120592182
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef peleetje het volgende:

[..]

Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.

En ik gaat regelmatig met vrienden / vriendinnen op stap zonder hun partner en spreek ze meerdere malen per week.

Ik vind al die vooroordelen geweldig hoor. Maar ze kloppen niet altijd he ;)
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:05:31 #275
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120592292
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.

En ik gaat regelmatig met vrienden / vriendinnen op stap zonder hun partner en spreek ze meerdere malen per week.

Ik vind al die vooroordelen geweldig hoor. Maar ze kloppen niet altijd he ;)
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')