En dit topic staat open om de naam zo snel mogelijk te posten zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nee? Waarom zal ik dat doen?
Als je het echt wilt weten.... ik zat te eten, wilde nu muziek aan zetten omdat ik gaat omkleden en zag je reactie. Daar reageer ik nu op.
Als ik aangekleed ben gaat ik naar de kroeg en dat zal denk rond half 10 zijn.
nou uhm, fijne avond denk ik dan maar
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Kan ik goed begrijpen ja. Maar het is veel overdag, dan zit ik op m'n werk. Zit veel aan de telefoon en doe ik dit tussen door. Of als ik ergens aan het wachten ben of in de file sta.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier..
Ja ik kan dat ook goed begrijpenquote:Dus ik kan me die reacties van anderen op jouw posts wel voorstellen.
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.
Je zegt wel nee op datequote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Ja dat had je eerder aangegeven ja! En daar had je een goed punt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh god.... ik ben zo blij dat we hierover nog steeds aan het praten zijn.
De ene vindt het wel leuk om een druk en sociaal leven te hebben en de andere niet. Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegd.
Jup, ieder zijn of haar eigen ding!quote:Erover blijven discusseren heeft toch geen zin.... een sociaal leven is niet voor iedereen belangrijk en voor sommige juist wel. Nou blij dat ik dit punt uit de wereld heb kunnen helpen.
quote:Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Of is dat wat jullie hopen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Craptacular het volgende:
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.
Wat een vieze gedachte heb jij zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit te lang op het internet om de afkorting DP direct te linken aan DancingPhoebe.
Mooi verhaal. Ik moest bijna een traantje wegpinken toen je stond te vomeren en je matties je op de been hielden. Een eigen sociaal leven hebben is verstandig, maar we zien wel wanneer we eens tijd voor elkaar hebben is een ander uiterste. Ik bungel liever niet onderaan de prioriteitenlijst van mijn partner. En als het een serieuze relatie betreft ontkom je er niet aan om daar enigszins in te gaan schikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Je trekt het te veel in extremen. De partner moet ook goed in je sociale leven passen zodat die makkelijk met je mee kan leven en ja dan ben je dus bij elkaar. En dat gaat over en weer. En soms ga je ieder z'n kant op.
Tevens zit er een wereld van verschil qua welke waarde je aan een vriendschap hecht. Ik spreek mijn vrienden meerdere dagen week en een aantal spreek ik elke dag.
Dat kan van de hele dag via whatsapp zijn tot aan ruim een uur bellen tot aan gezellig uit eten of theetje in de kroeg drinken.
Als je niet de behoefte hebt je vrienden vaak te spreken of te zien is mijn manier van vriendschap en leven moeilijk te begrijpen.
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.
En ik gaat regelmatig met vrienden / vriendinnen op stap zonder hun partner en spreek ze meerdere malen per week.
Ik vind al die vooroordelen geweldig hoor. Maar ze kloppen niet altijd he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |