Ga je dan vissticks makenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnEn de rest wil dat ook wel want ik kan super koken obviously
Doperwtjes en worteltjes!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met saus zelfs en gekookte aardappels. Masterchef at work
Jij gaat dus ook merk ik?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes!!!
En aardappel puree en dan lekker veel vissticks met een knapperig krokant jasje en je hebt mijn hartje gestolen
Dit klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Het begint bij mij al op vrijdag. verjaardag met kerst thema en er na heb ik een leuk feest in de stad. zaterdag ook een soort voor pre kerstfeest avond ergens. zondag bij komen![]()
Kerstavond gaat ik bij een goede vriendin eten en s'avonds op stap. 1ste kerstdag rustig aan doen en dan richting kroeg of bij iemand thuis, dat besluiten we op de dag zelf om met vrienden te eten die kerst haten, of waar de partner van moet werken.
Gaan de avond komen andere vrienden aanschuiven die klaar zijn met kerst verplichtingen en gaan we met ze alleen naar een kroeg toe om vervolgens daar met elkaar kerst te vieren en te klagen over de kerstdagen dat zal door gaan tot in de vroege uurtjes.
2de kerstdag gaat ik met wat vrienden aan de champagne lunche en dan langzaam door borrelen naar avond eten wat simpel gaat worden en dan door tot in de vroege ochtend.
Prima te doen dus.
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De positie van de vrouw in het leven van ook_gek:
1) Ik ben zo weinig mogelijk thuis.
2) Ieder weekend ga ik stappen tot diep in de nacht.
3) Mijn vrienden gaan altijd voor.
4) Ik hanteer geen agenda, ik zie het allemaal wel.
4) Je bent hooguit een extraatje in mijn leven.
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
Que?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
...en stokjes in gaatjes stoppen.
Is nog geen nieuwe datum. Je kunt je aanmelden voor de facebookgroep want daar staat het het eerst, wordt februari waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Craptacular het volgende:
Maar goed even terug naar de kookmeet. Wie wat hoe waar?
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gekquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Honderdleukquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gek
Het zou niet de eerste keer zijn dat Fok!ers elkaar afberen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede reden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het alquote:
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Slecht excuus bedoel jequote:
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt worden
[..]
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humor
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het al
[..]
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.
En stel dat, kan je gerust los over mij gaan. Kan er niet wakker van liggen.
[..]
Slecht excuus bedoel je![]()
nee? Waarom zal ik dat doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |