Sjon Konneriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge die TT is bijna diepzinnig!
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
maar rug en schouderhaar gaat me te ver hoor, dat hou je maar lekker bij met de tondeuze ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.
ik vroeg het me gewoon afquote:
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ONS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar misschien komt dat trauma vooral door een extreem harige ONS.
Haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
One night stand?quote:
Nog niet nee, nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.
Pic van de rug van bb!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ja weet ik het, heb ik nog nooit gehadquote:
LEUGENS!!!quote:
Het is lillijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten twee kleine nadelen aan rughaar:
- Je kan z'n rug niet masseren zonder olie
- Het kriebelt in je neus als je het buitenste lepeltje bent
Verder merk je er weinig van.
euw euw euw bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten twee kleine nadelen aan rughaar:
- Je kan z'n rug niet masseren zonder olie
- Het kriebelt in je neus als je het buitenste lepeltje bent
Verder merk je er weinig van.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Paar dagen baardje
Streepje haar op de man zijn onderbuik
Hij heeft bakkebaarden. Dat magquote:
en een MOLEquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft bakkebaarden. Dat mag
Het kan toch weggehaald worden? Een vrouw krijgt het toch ook te horen als ze haar okselhaar laat staan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een beetje sad voor de mannen die het wel hebben (40% van de mannelijke bevolking) om daar zo op af te geven
je oksels scheren is toch net iets makkelijker dan je rug scherenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kan toch weggehaald worden? Een vrouw krijgt het toch ook te horen als ze haar okselhaar laat staan?![]()
(van mij wel in ieder geval)
beetje haar is niet zo'n punt, mits verzorgd, dit is echter wel vies vind ik. Van die knotjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een beetje sad voor de mannen die het wel hebben (40% van de mannelijke bevolking) om daar zo op af te geven
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje haar is niet zo'n punt, mits verzorgd, dit is echter wel vies vind ik. Van die knotjes![]()
[ afbeelding ]
Nee, die erken ik nietquote:
quote:
Niet scheren, gewoon keihard harsen jonge!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je oksels scheren is toch net iets makkelijker dan je rug scheren
zekersquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.
WANT DAT LUKT WEL???quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet scheren, gewoon keihard harsen jonge!![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmmmoollllle moly moly mooolllle
En ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt je rug wel beetje trimmen man, als vriendin/vrouw zou ik dat graag doen voor iemand, no problem.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.
Daar heb je mensen voor!quote:
harsstrips aan de muur hangen met haakje, je rug tegenaan wrijven en dan in 1 keer naar voren springen, RATS!!!!!!quote:
Mental imagequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
harsstrips aan de muur hangen met haakje, je rug tegenaan wrijven en dan in 1 keer naar voren springen, RATS!!!!!!
m.u.v. Unfquote:
Okayquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
m.u.v. Unf![]()
Maar die is half neger
Jozef jozef?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Al die Jozef Jozef meuk bij dat keuzekado![]()
opbokken, het is lelijk
Ik heb het "kerstpakket" van m'n pa gekregen. Hij vond het niet boeiend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Al die Jozef Jozef meuk bij dat keuzekado![]()
opbokken, het is lelijk
joseph joseph, kookspullenquote:
kut is dat he!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
En toen was er een heule leuke kat die Howerd heette en waar ik meteen verliefd op was en toen zeiden ze dat er al mensen voor hem kwamen en now i haz a sad
frutsels???quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het "kerstpakket" van m'n pa gekregen. Hij vond het niet boeiend.
Nee, zo'n kies-je-eigen-kutding geval.quote:
ja DUH, het is bijna kerst!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
En toen was er een heule leuke kat die Howerd heette en waar ik meteen verliefd op was en toen zeiden ze dat er al mensen voor hem kwamen en now i haz a sad
Lijkt me taai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja DUH, het is bijna kerst!
die mensen willen ook een stukje vleesch op tafel!
nog lelijker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had een fake jozef jozef snijplankenset in zijn kerstpakket
Pluijmquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zo'n kies-je-eigen-kutding geval.
ohhhh, das dan best leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, zo'n kies-je-eigen-kutding geval.
Neinz, andere variant.quote:
stoofpotquote:
Jaquote:
Of geweten sussen voor kerst en daarna kat weer terugbrengenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:
keuzekado? tinteling?quote:
IK WEET HET NIET MEERquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of geweten sussen voor kerst en daarna kat weer terugbrengen
vanwege Johannus/Johanna?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Dwyn het volgende:
Het gerucht gaat dat wij morgen een kerstpakket krijgen. Het zal mij benieuwen aangezien ons feest al gecancelled is.
joh, boeiend, allemaal zelfde meukquote:
jammerrrrrrquote:
aww, was ie aanhankelijk? Mooi dier!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaHij heette in mijn hoofd al Howie
![]()
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet maar wij krijgen meestal iets anders omdat we franchise zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jammerrrrrr
misschien euroshopper pakket nu dan?
Ja heel erg! Komt er gelijk bij staan als je de kattenbak gaat verschonen en als je bij het aanrecht oid staat klimt ie zowat via je been omhoogquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aww, was ie aanhankelijk? Mooi dier!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja heel erg! Komt er gelijk bij staan als je de kattenbak gaat verschonen en als je bij het aanrecht oid staat klimt ie zowat via je been omhoog![]()
Bij een multinational nog welquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen geen feest
En geen kerstpakket
En we werken allemaal 40 uur zonder dertiende maand en bonus
ja goed he!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij een multinational nog wel
DAT DAN WEER WEL!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed he!
Maar ze hebben wel het empire state building mooi verlicht, einz
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen geen feest
En geen kerstpakket
En we werken allemaal 40 uur zonder dertiende maand en bonus
Ik zou acuut ontslag nemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt het op dat ik ons heel zielig vind?
das wel treurig zeg...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef Dwyn het volgende:
Het aflassen van het feest is echt belachelijk. Lopen ze het hele jaar te pushen zodat we goede cijfers halen van de mystery shopper en aan het einde van het, grapje het feest voor de winnaars gaat niet door!
hehehe, mag wel hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt het op dat ik ons heel zielig vind?
wat heb jij gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou acuut ontslag nemen
uitkering trekkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou acuut ontslag nemen
Nou bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das wel treurig zeg...
of geef elke/jullie vestiging een paar kratjes bier en zakken chips en andere zooi en bouw in de appie een feestje, maar doe dan wel iets
een gratis probleemkindquote:
true, ik heb geen stinkende patienten ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, mag wel hoor
Zo ben ik vaak jaloers dat velen zitten te fokken onder werktijd
Ik heb geen idee of dit bedrijf aan kerstpakketten doetquote:
ook datquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, ik heb geen stinkende patienten ofzo
13e maand, altijd fijn!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dit bedrijf aan kerstpakketten doet.
Krijg wel 13e maand als het goed is
Maar ik moet 'm toch invullen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joh, boeiend, allemaal zelfde meuk
Ik krijg ook 70 uur overuren uitbetaald, dus ik wacht in spanning op het decembersalarisquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
13e maand, altijd fijn!
BB had deze maand 2k meer salaris dan normaal. Netto ja
Goeden aanspaar voor de bruiloft wel
oh, dat is ook feest voor je spaarrekeningquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg ook 70 uur overuren uitbetaald, dus ik wacht in spanning op het decembersalaris
Die behoorlijk leeg is dankzij de belastingdienst en dat fiasco met de huurtoeslag, dus zeer welkomquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat is ook feest voor je spaarrekening
Heb je die van de H&M besteld ja?quote:
werkt ze ook bij philips?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind jullie ook zielig hoor Skjoe
En ik vind mn moeder ook zielig. Die is elke keer HE-LE-MAAL door het dolle heen als mijn broertje of ik een kerstpakket met vreetmeuk krijgen. En zelf heeft ze pas 1 keer een écht leuk kerstpakket gehad
uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je die van de H&M besteld ja?
Nee zorgquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werkt ze ook bij philips?
[..]
uiteraard
ERMAGERD DEJAVUquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
1. Die opi's vind ik redelijk meh geloof ik.
2. SQ, gezien mijn huidige staat van zijn was winkelen niet heel makkelijk en verzenddatum ook onbekend. Volgend jaar wellicht
3. TTal hoeft het van mij niet zo, mijn harige lief is toch lief
4. Unf, dies leuk! Jammer dat jullie al te laat waren..
5. Het kerstpakket van mijn ouders een paar jaar terug spande de kroon: 2 bonbons in een doosje
/einde bijleesactie
Dat krijgt M. In januari zijn vakantieuren uitbetaald die hij over heeft, zo'n 110 uur.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg ook 70 uur overuren uitbetaald, dus ik wacht in spanning op het decembersalaris
hehe, wij kregen bij de Hema een tegel voor aan de muur met "blabla goed gedaan woehoe"quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
1. Die opi's vind ik redelijk meh geloof ik.
2. SQ, gezien mijn huidige staat van zijn was winkelen niet heel makkelijk en verzenddatum ook onbekend. Volgend jaar wellicht
3. TTal hoeft het van mij niet zo, mijn harige lief is toch lief
4. Unf, dies leuk! Jammer dat jullie al te laat waren..
5. Het kerstpakket van mijn ouders een paar jaar terug spande de kroon: 2 bonbons in een doosje
/einde bijleesactie
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG UNF KIEK WAT EEN DERPKAT EINZ![]()
![]()
[ afbeelding ]
In het asiel waar de poetel vandaan komtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
waar vindt je die nou weer?
Je toilet zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
hehe, wij kregen bij de Hema een tegel voor aan de muur met "blabla goed gedaan woehoe"
HIJ HEET STEVIEquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het asiel waar de poetel vandaan komt
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)er-bloemen-dordrecht
Ik wil hemquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het asiel waar de poetel vandaan komt
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)er-bloemen-dordrecht
EN HIJ IS DERP IN HET KWADRAATquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN HIJ IS DERP IN HET KWADRAAT![]()
![]()
quote:Hallo ik ben Noa
Ik was net als me broertje in het begin heel erg angstig. Maar ik was sneller dan me broer minder bang.
Ik vind mensen ook hellemaal niet eng hoor. Ook ben ik gek op de andere katten hier. En vooral op me broer kleine man.
Je kan filteren op dat ze niet naar buiten hoeven te komen en je kan ze sorteren op nieuw binnengekomen zeg maar. Zo heb ik de poetel gevonden, want die was net nieuw binnengekomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
En bedankt voor de site, er staan er VEUL op zeg
Godver ik kijk teveel kattensites, ik weet namelijk welke kat kleine man isquote:
JA MAAR STEVIEquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
ZOMG EERSTE HIT![]()
![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/kat/30262/dierenasiel-breda
Omdat ik las dat het fijner is voor de katten als ze 'kattengezelschap' hebben als je fulltime werkt enzo. Nu ben ik in het begin nog wel regelmatig thuis, maar wil uiteindelijk wel fulltime gaan werken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom wil je er eigenlijk twee Unf?
Whutquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Leuk2 is ook gezellig voor de poezels
Ok, reclame onderaan fok: 'paranormale hulplijn' en dan een telefoonnummer. Is dat dan voor als je dringend hulp nodig hebt bij poltergeist danwel exorcism? Of is daar dan weer een spoedlijn voor?
wederomquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kat heeft Aids.. Ik moest lachen![]()
Terwijl het heul niet garpig is..
Maar aids![]()
Geen reclamequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Leuk2 is ook gezellig voor de poezels
Ok, reclame onderaan fok: 'paranormale hulplijn' en dan een telefoonnummer. Is dat dan voor als je dringend hulp nodig hebt bij poltergeist danwel exorcism? Of is daar dan weer een spoedlijn voor?
woon je klein?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef Miezziej het volgende:
Nu wil ik ook weer een kat
Omdat ik bijna nooit thuis ben had ik besloten om het niet te doen. En ik weet niet waar de kattenbak zou moeten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kat heeft Aids.. Ik moest lachen![]()
Terwijl het heul niet garpig is..
Maar aids![]()
Dat ligt er erg aan hoor Uft. Er zijn zat katten die liever alleen zijn dan met een andere katquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik las dat het fijner is voor de katten als ze 'kattengezelschap' hebben als je fulltime werkt enzo. Nu ben ik in het begin nog wel regelmatig thuis, maar wil uiteindelijk wel fulltime gaan werken.
Ok, heb je wel genoeg ruimte? Want bij m'n vriendin weet ik nog dat die katten te weinig ruimte hadden en daarom het hele huis onder piste omdat ze elkaar in de weg zaten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik las dat het fijner is voor de katten als ze 'kattengezelschap' hebben als je fulltime werkt enzo. Nu ben ik in het begin nog wel regelmatig thuis, maar wil uiteindelijk wel fulltime gaan werken.
Worden genoeg beesten op de dierenasielsite aangeboden die juist niet met andere beesten kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er erg aan hoor Uft. Er zijn zat katten die liever alleen zijn dan met een andere kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dan zul je die wel niet nodig hebben, dat weten ze natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Worden genoeg beesten op de dierenasielsite aangeboden die juist niet met andere beesten kunnen.
Inclusief die rooie die ik net liet zien. Maar dat is dus omdat hij aids heeft
ik ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
disclaimer
Goed goed, eindelijk weer eens gefaald vanochtend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Long time no see trouwens, hoe is ie?
ja, daar kunnen we niks mee, wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Goed goed, eindelijk weer eens gefaald vanochtend.
Stiekem op stage op eBay
Ik schaam me diep, maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daar kunnen we niks mee, wat?
nice!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, maar
Zoya Gilty Pleasures![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, maar
Zoya Gilty Pleasures![]()
![]()
Ik kan risicoloos kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet geen kattensites kijken, drie is genoeg
die is leukkkquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is ook derp![]()
[ afbeelding ]
Ohh naja dan is het nog even bekijken. Er is in ieder geval ruimte voor 2 en dan ligt het aan de kat die we tegenkomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er erg aan hoor Uft. Er zijn zat katten die liever alleen zijn dan met een andere kat
Ja dat welquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, heb je wel genoeg ruimte? Want bij m'n vriendin weet ik nog dat die katten te weinig ruimte hadden en daarom het hele huis onder piste omdat ze elkaar in de weg zaten.
Geleden in stilte vrees ik, ik kwam daar niet graag thuisquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh naja dan is het nog even bekijken. Er is in ieder geval ruimte voor 2 en dan ligt het aan de kat die we tegenkomenWil ook niet dat zo'n katje gaat zitten wegkwijnen
[..]
Ja dat welEn omg
wat heeft ze toen gedaan? 1 weg oid?
roodquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)midden-holland-gouda
Loesje het poesje
Ermahgerd dat deed noortje ook als babyquote:
Die zag ik ook, die is ookquote:
kattenpies is echt het smerigste wat er bestaatquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geleden in stilte vrees ik, ik kwam daar niet graag thuis. Toen ze wat groter ging wonen en er een extra kattenbak bij zette was het eindelijk over.
Miep heeft hier ook aanvallen gehad van "ik pies overal" en het is echt heel smerig
Ah bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geleden in stilte vrees ik, ik kwam daar niet graag thuis. Toen ze wat groter ging wonen en er een extra kattenbak bij zette was het eindelijk over.
Miep heeft hier ook aanvallen gehad van "ik pies overal" en het is echt heel smerig
Kerstboom alweer gesloopt?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze zijn ook leuk Uft
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)-voor-dieren-utrecht
Vooral het "dafuq" hoofd van die rooie
deer-in-headlightscatquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kies deze nou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het tegenovergestelde van grumpycat
quote:
Zoe ziet er echt uit als een yeti-katquote:
Mja is misschien handiger. Zal morgen even doen. Is goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Met asiel zou ik trouwens gewoon even bellen en vragen of je langs mag komen.
En gelijk even vragen waarom ze weg zijn gedaan, want daar ben ik wel benieuwd naar.
"als dit eten op is ga ik dat kleine mormel opvreten, muwhahahaha"quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoe ziet er echt uit als een yeti-kat
komt omdat noortje zo extreem schraal wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoe ziet er echt uit als een yeti-kat
Zo zag Miep er ook uit toen ze zo oud wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt omdat noortje zo extreem schraal was
Aaaawh gutquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kies deze nou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het tegenovergestelde van grumpycat
wegwerpkattenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo zag Miep er ook uit toen ze zo oud was
nou, ik zal je zeggen, ik heb liever een aggressieve kat dan zo'n extreme angstkatquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaaawh gutHoe zieliger zo'n beest kijkt,hoe eerder ie mee naar een baasje mag
Waarschiijnlijk is dit gewoon een hele blije kat die geboren is met een jank-gezichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik zal je zeggen, ik heb liever een aggressieve kat dan zo'n extreme angstkat![]()
Dat dacht ik inderdaad ook!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschiijnlijk is dit gewoon een hele blije kat die geboren is met een jank-gezicht
Desnoods onder dwangquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef princess-a het volgende:
Ik zou geen kat willen die heel bang is en niet wil knuffelen enzo, als ze zo fluffy zijn moet ik gewoon aaien
ja dat. Eny die niet wil knuffelen maar het onder dwang lijdzaam ondergaatquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Desnoods onder dwang![]()
Hoewel Miep zo'n kat is die het liefst de hele dag op je gezicht wil zitten, daar wordt je ook wel eens moe van
Dat klinkt goed matig.quote:
Heuj, een programma op den echte tv dat mijn interesse wektquote:
Da's tof.quote:
Ow, ik dacht meer iets over mensen met de dikste bagger die er te krijgen is en dat ze dan uitgelachen werden ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Daar knappen ze verneukte tattoos op
wat deze vrouw zegt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn 'regel' bij het uitkiezen van een kat is dat hij eigenlijk jou uit moet kiezen.
Mexx heeft mij uitgezocht in het asielZe waren met iets van 6 kittens of zo en allemaal keken ze me heel wantrouwend aan maar Mexx kwam meteen op me af en spinnen, mocht hem oppakken en hij wou graag kroelen, zo lief! Voor de vorm heb ik hem even weggezet en ben naar een ander katje gelopen maar die kroop bij me weg en Mexx stapte weer op me af
![]()
Eigenlijk was het gewoon liefde op het eerste gezichtHij was niet per se de mooiste of wat dan ook maar hij was zooooo lief.
En hij kroelt nog steeds graag, komt op schoot, is lief naar iedereen, ben zo blij met hem
Dus ga niet niet op foto's af Unf, in het echt zijn ze veel leuker! Of niet
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, er zitten ook uitlachfragmenten tussen
Tot op zekere hoogte denk ik.. Want als ik kijk naar de Poetel.. Die stond tegen me aan te springen, maar die zou tegen iedereen aangesprongen zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn 'regel' bij het uitkiezen van een kat is dat hij eigenlijk jou uit moet kiezen.
Mexx heeft mij uitgezocht in het asielZe waren met iets van 6 kittens of zo en allemaal keken ze me heel wantrouwend aan maar Mexx kwam meteen op me af en spinnen, mocht hem oppakken en hij wou graag kroelen, zo lief! Voor de vorm heb ik hem even weggezet en ben naar een ander katje gelopen maar die kroop bij me weg en Mexx stapte weer op me af
![]()
Eigenlijk was het gewoon liefde op het eerste gezichtHij was niet per se de mooiste of wat dan ook maar hij was zooooo lief.
En hij kroelt nog steeds graag, komt op schoot, is lief naar iedereen, ben zo blij met hem
neen, Wanda natuurlijkquote:
morgen bank bellen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Verdorie, enrgens in mijn hypotheek papieren staat hoeveel ik boetevrij mag aflossen
Bello, Bello, Bello niet zo blaffen, Bello, Bello, Bello blijf toch staanquote:
Of Spous en Speewerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik noem ze dan Spees en spouwer
OMFG jij hebt verstand van deze zooi?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen bank bellen?
Meestal is het overigens 10 procent per jaar.
(heb jij trouwens volledig spaar of ook deel aflossingsvrij? In laatste geval kan omzetten naar (groter deel) spaar-hypotheek gunstig zijn, kan tot 1 april)
MEE EENS!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onee Brum wil ze kapitein blub en admiraal goudvin noemen
AUCH EENZ HIERMIT!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onee Brum wil ze kapitein blub en admiraal goudvin noemen
we hebben het zelf net uitgezocht en omgezet omdat we stuk aflossingsvrij hadden. Vanaf 1 januari hebben we vrijwel alleen maar spaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG jij hebt verstand van deze zooi?
Ik heb spaar en aflossingsvrij dacht ik!
quote:
omdat ik niet weet wat je wil hebbe jonge!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom maak je niets voor mij?
FTFYquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom haak je niets voor mij?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
Okay ik zal even kijken! Mamma heeft t geld van verkochte huis gehad dus nu wil ik stuk aflossen van hypotheekquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hebben het zelf net uitgezocht en omgezet omdat we stuk aflossingsvrij hadden. Vanaf 1 januari hebben we vrijwel alleen maar spaar.
Ik zou even lang de bank/hypotheekadviseur gaan, iets meer inleg kan al heel veel schelen. Ook voor de toekomst want dan kun je alleen nog maar annuiteitenhypotheek krijgen (= volledig aflossen) en dan is het nu vaak handiger om al om te zetten, na 1 april is dat lastiger.
Weet niet of het in jouw geval handig is, bij ons was dat het wel
NERD STUFFquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat ik niet weet wat je wil hebbe jonge!
als ik twee unicorns af heb ( tweelingquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NERD STUFF
Kun je geen toad maken?
serieus! relaxed! Zij heeft een schenking gedaan dus begrijp ik? Dat zijn de betere zakenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay ik zal even kijken! Mamma heeft t geld van verkochte huis gehad dus nu wil ik stuk aflossen van hypotheek
Bedoel ook meer te zeggen dat het niet bij voorbaat werkt als je een kat aanwijst en zegt 'doe mij die maar' en dat ie jou dan automatisch leuk vindt. Ergens moet wel uit blijken dat ze jou als baas accepteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte denk ik.. Want als ik kijk naar de Poetel.. Die stond tegen me aan te springen, maar die zou tegen iedereen aangesprongen zijn.
Miep is ook gewoon een hoer, zeker de eerste maanden sprong die bij elke bezoeker die langs kwam op schoot en ging liggen pitten. Maakt haar niet minder lief trouwens. Maar specifiek chemie met mij had ze totaal niet, ze hield van iedereen waar ze op mocht liggen
Maarja, ik had Miep al geaccepteerd voordat ik zelfs maar een foto had gezien... Dat krijg je als iemand zegt "o hoi, wil je een kitten? Zo niet dan maken we haar dood kthnxbye"..
OF IETS ANDERS MARIO ZELDA ACHTIGSquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik twee unicorns af heb ( tweeling) ga ik voor je kieken
doe ik daarna wellicht een bestelling voor iets voor een murmel die in april geboren gaat wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik twee unicorns af heb ( tweeling) ga ik voor je kieken
oh da's goed hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe ik daarna wellicht een bestelling voor iets voor een murmel die in april geboren gaat worden
jij nerdin jijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OF IETS ANDERS MARIO ZELDA ACHTIGS
die zijn stoerquote:
quote:
OMFGquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij nerdin jij
(ik heb al maanden iets in m'n favorieten klaarstaan voor jou om te gaan haken)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL GEEN PEACH MIRJAM!
Dan ga ik huilen hoor
IK HEB HEUL GEEN PENOR!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zegt: daar kun je je piemel in stoppen.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |