Sjon Konneriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge die TT is bijna diepzinnig!
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
maar rug en schouderhaar gaat me te ver hoor, dat hou je maar lekker bij met de tondeuze ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.
ik vroeg het me gewoon afquote:
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ONS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar misschien komt dat trauma vooral door een extreem harige ONS.
Haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
One night stand?quote:
Nog niet nee, nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.
Pic van de rug van bb!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ja weet ik het, heb ik nog nooit gehadquote:
LEUGENS!!!quote:
Het is lillijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten twee kleine nadelen aan rughaar:
- Je kan z'n rug niet masseren zonder olie
- Het kriebelt in je neus als je het buitenste lepeltje bent
Verder merk je er weinig van.
euw euw euw bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
er zitten twee kleine nadelen aan rughaar:
- Je kan z'n rug niet masseren zonder olie
- Het kriebelt in je neus als je het buitenste lepeltje bent
Verder merk je er weinig van.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Paar dagen baardje
Streepje haar op de man zijn onderbuik
Hij heeft bakkebaarden. Dat magquote:
en een MOLEquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft bakkebaarden. Dat mag
Het kan toch weggehaald worden? Een vrouw krijgt het toch ook te horen als ze haar okselhaar laat staan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een beetje sad voor de mannen die het wel hebben (40% van de mannelijke bevolking) om daar zo op af te geven
je oksels scheren is toch net iets makkelijker dan je rug scherenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kan toch weggehaald worden? Een vrouw krijgt het toch ook te horen als ze haar okselhaar laat staan?![]()
(van mij wel in ieder geval)
beetje haar is niet zo'n punt, mits verzorgd, dit is echter wel vies vind ik. Van die knotjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een beetje sad voor de mannen die het wel hebben (40% van de mannelijke bevolking) om daar zo op af te geven
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje haar is niet zo'n punt, mits verzorgd, dit is echter wel vies vind ik. Van die knotjes![]()
[ afbeelding ]
Nee, die erken ik nietquote:
quote:
Niet scheren, gewoon keihard harsen jonge!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je oksels scheren is toch net iets makkelijker dan je rug scheren
zekersquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.
WANT DAT LUKT WEL???quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet scheren, gewoon keihard harsen jonge!![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmmmoollllle moly moly mooolllle
En ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt je rug wel beetje trimmen man, als vriendin/vrouw zou ik dat graag doen voor iemand, no problem.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is een neger. Negers zijn soberso viesss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |