Sjon Konneriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge die TT is bijna diepzinnig!
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
maar rug en schouderhaar gaat me te ver hoor, dat hou je maar lekker bij met de tondeuze ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch zo. Al die meisjes die gruwen van een bietje haar. Een vent heeft haar, punt.
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest heb ik ook absoluut geen probleem mee, maar rughaar.
ik vroeg het me gewoon afquote:
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ONS?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar misschien komt dat trauma vooral door een extreem harige ONS.
Haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
One night stand?quote:
Nog niet nee, nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die loopt hier toch niet shirtloos rond jonge.
Pic van de rug van bb!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou nou op, straks durft mijn verloofde zich nooit meer te tonen hier.
ja weet ik het, heb ik nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |