quote:Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen.ik ben een jonge man van 24 en ben al meer dan een jaar verliefd op me buurvrouw 35 jaar.
Het begon een jaar geleden toen ik in de kroeg stond en haar daar tegen kwam, ik vond haar toen al een bloedmooie vrouw maar had nog geen gevoelens. we raakten aan de praat en hadden het er over dat we mekaar alebij leuk en mooi vonden. we begonnen te dansen en het werd er steeds heter .we zatten aan mekaar en de spaning liep op en we begonnen te zoen en uitijdelijk vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou komen. en hebben we seks gehad vanaf dat moment ben ik verliefd geworden.
En zelfs nu een jaar later denk ik nog elke dag aan haar .heb daartussen een relatie van 7 maanden gehad en in die tijd was ik meer verliefd op haar dan op me vriendin.een van de redenen dat het uitging is dat ik niet meer wou liegen over me gevoelens.maar terug naar het verhaal
Ik weet niet wat ik moet doen want HIER komt het deze vrouw (buurvrouw) heeft al een man en 2 kinderen. haar man maakt vaak ruzie is 15 jaar ouder dan haar en ik krijg het idee dat ze aleen nog bij mekaar zijn om de kinderen. en ik wil heel graag mijn liefde aan haar verklaren en ik wou het al veel eerder doen maar wil niet tussen haar en haar kinderen komen. en als zij met mij een relatie wil beginnen zal ik er als aan doen om de kinderen op hun gemak te stellen en voor ze te zorgen kan iemand mij hier me helpen ik wil niet een relatie kapot maken maar als ik haar dit niet vertel ga ik zelf kapot.want het knaagt aan me en ik weet niet wat zij gaat zeggen en het maakt ook niet zo veel uit want ik weet dat ik me een stuk beter ga voelen als ik het vertel.
Ik ben 24 jaar en hopeloos verliefd op een vrouw van 35.als we mekaar zien zijn er altijd spaningen dat we elkaar leuk vinden maar als haar man er bij is praten en kijken we zelfs niet naar elkaar wat heel begrijpelijk is want zij wil natuurlijk niet dat hij erachter komt. maar als wij samen zijn dan ben ik altijd zo blij en verliefd op haar.
Ik heb er een jaar over gedaan om aan mezelf toe tegeven dat dit vrouw is waar ik van houd en alles voor haar over heb . wat ik mee ook afvraag is ben ik niet meer dan een toy boy voor haar van mijn kant niet.ik ben radeloos enwil niet zomaar een gezin kapotmaken
Met vriendelijke groet,
Daniel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is haar probleem, niet die van TS naar mijn mening.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef thepredator het volgende:
Je hebt die relatie eigelijk al meer kapot gemaakt dan dat ie was door met haar ( een getrouwde vrouw ) na bed te gaan. Is van haar kant ook niet goed.
Natuurlijk niet, hij hoort zich niet te mengen in een andere relatie. klaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat is haar probleem, niet die van TS naar mijn mening.
Ja idd, dit dus ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mannen die de droomvrouw zien in een vrouw die met een ander neukt terwijl ze getrouwt is
klein detail...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef daniel-88 het volgende:
ps vergeten te zeggen ze zijn niet getrouwd en sorry voor de spelfouten
Ja.. beetje stom. Move on, je was gewoon ff een toyboyquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mannen die de droomvrouw zien in een vrouw die met een ander neukt terwijl ze getrouwt is
Maar hij wil voor de kinderen zorgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja.. beetje stom. Move on, je was gewoon ff een toyboyWat moet zo'n volwassen vrouw met kinderen nou met zo'n onervaren jonkie? Echt geen relatie hoor, dat kan ik echt niet geloven.
Misschien zijn wij juist realistisch en jij optimistisch en wat minder moraalgedreven..quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef wickedmen het volgende:
Wat zijn jullie ontzettend pessimestisch.
Ik zou ervoor gaan Ts, ondanks dat het best complex is.
Maar blijf realtisch.
Ik ben vroeger ook eens vreemdgegaan, ben ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar en in staat tot nog een keer dezelfde fout? Ben ik nu afgeschreven als relatiemateriaal?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef zarGon het volgende:
En verder, leuk, een vreemdganger als partner hebben. Een vrouw om op te bouwen!.
Was je toen getrouwd? Had je kinderen? Was dat vreemdgaan sex in plaats van slechts zoenen? Als je het wil vergelijken moet je het wel realistisch doen..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook eens vreemdgegaan, ben ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar en in staat tot nog een keer dezelfde fout? Ben ik nu afgeschreven als relatiemateriaal?
Beetje een standaard R&P dooddoener, vind je niet? Mensen maken fouten, en leren er van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |