abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120471819
Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen.ik ben een jonge man van 24 en ben al meer dan een jaar verliefd op me buurvrouw 35 jaar.

Het begon een jaar geleden toen ik in de kroeg stond en haar daar tegen kwam, ik vond haar toen al een bloedmooie vrouw maar had nog geen gevoelens. we raakten aan de praat en hadden het er over dat we mekaar alebij leuk en mooi vonden. we begonnen te dansen en het werd er steeds heter .we zatten aan mekaar en de spaning liep op en we begonnen te zoen en uitijdelijk vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou komen. en hebben we seks gehad vanaf dat moment ben ik verliefd geworden.

En zelfs nu een jaar later denk ik nog elke dag aan haar .heb daartussen een relatie van 7 maanden gehad en in die tijd was ik meer verliefd op haar dan op me vriendin.een van de redenen dat het uitging is dat ik niet meer wou liegen over me gevoelens.maar terug naar het verhaal

Ik weet niet wat ik moet doen want HIER komt het deze vrouw (buurvrouw) heeft al een man en 2 kinderen. haar man maakt vaak ruzie is 15 jaar ouder dan haar en ik krijg het idee dat ze aleen nog bij mekaar zijn om de kinderen. en ik wil heel graag mijn liefde aan haar verklaren en ik wou het al veel eerder doen maar wil niet tussen haar en haar kinderen komen. en als zij met mij een relatie wil beginnen zal ik er als aan doen om de kinderen op hun gemak te stellen en voor ze te zorgen kan iemand mij hier me helpen ik wil niet een relatie kapot maken maar als ik haar dit niet vertel ga ik zelf kapot.want het knaagt aan me en ik weet niet wat zij gaat zeggen en het maakt ook niet zo veel uit want ik weet dat ik me een stuk beter ga voelen als ik het vertel.

Ik ben 24 jaar en hopeloos verliefd op een vrouw van 35.als we mekaar zien zijn er altijd spaningen dat we elkaar leuk vinden maar als haar man er bij is praten en kijken we zelfs niet naar elkaar wat heel begrijpelijk is want zij wil natuurlijk niet dat hij erachter komt. maar als wij samen zijn dan ben ik altijd zo blij en verliefd op haar.

Ik heb er een jaar over gedaan om aan mezelf toe tegeven dat dit vrouw is waar ik van houd en alles voor haar over heb . wat ik mee ook afvraag is ben ik niet meer dan een toy boy voor haar van mijn kant niet.ik ben radeloos enwil niet zomaar een gezin kapotmaken

Met vriendelijke groet,

Daniel

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 19:59:21 (Thanks Prof-Hoax.) ]
pi_120472102
Witregels, alinea etc. maakt het even wat leesbaarder

Maar puur op basis van 1e regels: Nee, niet doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:43:05 #3
383688 thepredator
Get to da choppa!
pi_120472241
Je hebt die relatie eigelijk al meer kapot gemaakt dan dat ie was door met haar ( een getrouwde vrouw ) na bed te gaan. Is van haar kant ook niet goed.
Hoi. Meh!
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:44:37 #4
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_120472344
Dat kan alleen maar fout gaan.

xxskippy
pi_120472439
quote:
Kan iemand mij advies geven wat ik moet doen.ik ben een jonge man van 24 en ben al meer dan een jaar verliefd op me buurvrouw 35 jaar.

Het begon een jaar geleden toen ik in de kroeg stond en haar daar tegen kwam, ik vond haar toen al een bloedmooie vrouw maar had nog geen gevoelens. we raakten aan de praat en hadden het er over dat we mekaar alebij leuk en mooi vonden. we begonnen te dansen en het werd er steeds heter .we zatten aan mekaar en de spaning liep op en we begonnen te zoen en uitijdelijk vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou komen. en hebben we seks gehad vanaf dat moment ben ik verliefd geworden.

En zelfs nu een jaar later denk ik nog elke dag aan haar .heb daartussen een relatie van 7 maanden gehad en in die tijd was ik meer verliefd op haar dan op me vriendin.een van de redenen dat het uitging is dat ik niet meer wou liegen over me gevoelens.maar terug naar het verhaal

Ik weet niet wat ik moet doen want HIER komt het deze vrouw (buurvrouw) heeft al een man en 2 kinderen. haar man maakt vaak ruzie is 15 jaar ouder dan haar en ik krijg het idee dat ze aleen nog bij mekaar zijn om de kinderen. en ik wil heel graag mijn liefde aan haar verklaren en ik wou het al veel eerder doen maar wil niet tussen haar en haar kinderen komen. en als zij met mij een relatie wil beginnen zal ik er als aan doen om de kinderen op hun gemak te stellen en voor ze te zorgen kan iemand mij hier me helpen ik wil niet een relatie kapot maken maar als ik haar dit niet vertel ga ik zelf kapot.want het knaagt aan me en ik weet niet wat zij gaat zeggen en het maakt ook niet zo veel uit want ik weet dat ik me een stuk beter ga voelen als ik het vertel.

Ik ben 24 jaar en hopeloos verliefd op een vrouw van 35.als we mekaar zien zijn er altijd spaningen dat we elkaar leuk vinden maar als haar man er bij is praten en kijken we zelfs niet naar elkaar wat heel begrijpelijk is want zij wil natuurlijk niet dat hij erachter komt. maar als wij samen zijn dan ben ik altijd zo blij en verliefd op haar.

Ik heb er een jaar over gedaan om aan mezelf toe tegeven dat dit vrouw is waar ik van houd en alles voor haar over heb . wat ik mee ook afvraag is ben ik niet meer dan een toy boy voor haar van mijn kant niet.ik ben radeloos enwil niet zomaar een gezin kapotmaken

Met vriendelijke groet,

Daniel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120472441
Nee ik zou hier niet mee verder gaan, veels te complex. Dat je er zelf aan kapot zou gaan lijkt misschien nu zo.
Verder is je topic niet echt goed leesbaar.
Woord.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:52:02 #7
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_120472807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef thepredator het volgende:
Je hebt die relatie eigelijk al meer kapot gemaakt dan dat ie was door met haar ( een getrouwde vrouw ) na bed te gaan. Is van haar kant ook niet goed.
Dat is haar probleem, niet die van TS naar mijn mening.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:52:27 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120472837
Mannen die de droomvrouw zien in een vrouw die met een ander neukt terwijl ze getrouwt is
we dan
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:54:38 #9
383688 thepredator
Get to da choppa!
pi_120472959
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Dat is haar probleem, niet die van TS naar mijn mening.
Natuurlijk niet, hij hoort zich niet te mengen in een andere relatie. klaar.
Hoi. Meh!
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:54:57 #10
383688 thepredator
Get to da choppa!
pi_120472989
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mannen die de droomvrouw zien in een vrouw die met een ander neukt terwijl ze getrouwt is
Ja idd, dit dus ook.
Hoi. Meh!
pi_120473474
Opgeschoond.

Prof-Hoax, bedankt!
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:04:17 #12
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_120473641
Ik zou proberen geen contact meer op te nemen en verder gaan met je leven als zij het wil gebeurt het vanzelf wel.
En ja ik zou het niet testen of ze haar man wilt verlaten je maakt meer kapot dan je lief is

en ik wil ook bedankje -O-
pi_120473828
ps vergeten te zeggen ze zijn niet getrouwd en sorry voor de spelfouten
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:07:12 #14
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_120473854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef daniel-88 het volgende:
ps vergeten te zeggen ze zijn niet getrouwd en sorry voor de spelfouten
klein detail...
pi_120473910
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja.. beetje stom. Move on, je was gewoon ff een toyboy :{w Wat moet zo'n volwassen vrouw met kinderen nou met zo'n onervaren jonkie? Echt geen relatie hoor, dat kan ik echt niet geloven.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:08:47 #16
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_120473968
en TS als ze niet getrouwd zijn, hosselen maar
pi_120476306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja.. beetje stom. Move on, je was gewoon ff een toyboy :{w Wat moet zo'n volwassen vrouw met kinderen nou met zo'n onervaren jonkie? Echt geen relatie hoor, dat kan ik echt niet geloven.
Maar hij wil voor de kinderen zorgen O+
Op z'n 24e O+

Je vergeet dat deze kinderen al een vader (en moeder) hebben, jou helemaal niet nodig hebben en je aan het feit voorbij gaat, dat de buurvrouw wellicht helemaal niet hetzelfde voor jou voelt, je alleen even nodig had voor de seks en misschien zelfs wel bij haar vriend wil blijven :o

Of hoop je soms dat wanneer je dit vertelt zij hem de deur uit schopt en een 'welkom TS' bordje op hangt?
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:58:07 #18
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_120477661
Wat zijn jullie ontzettend pessimestisch.
Ik zou ervoor gaan Ts, ondanks dat het best complex is.

Maar blijf realtisch.
pi_120478019
Wat wickedmen zegt. Veel plezier en succes gewenst. Het zou leuk zijn als je haar voor je kan winnen. :Y
-nee-
  woensdag 19 december 2012 @ 12:01:58 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120502166
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef wickedmen het volgende:
Wat zijn jullie ontzettend pessimestisch.
Ik zou ervoor gaan Ts, ondanks dat het best complex is.

Maar blijf realtisch.
Misschien zijn wij juist realistisch en jij optimistisch en wat minder moraalgedreven..

Het is ook slechts pessimistisch (negatief) advies voor 1 kant. Voor de man in het spel is het juist optimistisch. Maar jij kiest onbewust (of bewust) de kant van TS als referentiekader om te beoordelen
we dan
pi_120502450
Hoe oud zijn de kinders ? *)
Dochters? Toch niet boven de 16 jaar hoop ik voor je ...anders lachen ze je vierkant uit :+
pi_120503164
Haha " ik ging met haar naar bed en toen was ik verliefd"

Jij gaat fucking veel alimentatie betalen later!
pi_120506308
Je wil niets kapot maken, maar dat heb je al gedaan. :'). Je bent niet de hoofdschuldige, maar je bent ook niet echt netjes te noemen (ach, als je er schijt aan hebt maakt het allemaal niet uit).

En verder, leuk, een vreemdganger als partner hebben. Een vrouw om op te bouwen! :').

En boy, please, op je 24ste vadertje spelen voor de twee kinderen van iemand anders. :').

Goed, je "houdt van" haar, dus alles wat hier gezegd wordt dat niet in jouw straatje past lees je zo overheen. Succes ende sterkte eh, zal je nodig hebben als het ingeslagen pad blijft volgen.
pi_120506568
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef zarGon het volgende:
En verder, leuk, een vreemdganger als partner hebben. Een vrouw om op te bouwen! :').

Ik ben vroeger ook eens vreemdgegaan, ben ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar en in staat tot nog een keer dezelfde fout? Ben ik nu afgeschreven als relatiemateriaal?

Beetje een standaard R&P dooddoener, vind je niet? Mensen maken fouten, en leren er van.
-nee-
  woensdag 19 december 2012 @ 14:09:55 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120506642
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben vroeger ook eens vreemdgegaan, ben ik nu de rest van mijn leven onbetrouwbaar en in staat tot nog een keer dezelfde fout? Ben ik nu afgeschreven als relatiemateriaal?

Beetje een standaard R&P dooddoener, vind je niet? Mensen maken fouten, en leren er van.
Was je toen getrouwd? Had je kinderen? Was dat vreemdgaan sex in plaats van slechts zoenen? Als je het wil vergelijken moet je het wel realistisch doen..
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')